Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

@kersje....dat dik gedrukte lijkt ver doorgedacht, maar in het verleden heeft hij de vraag wel eens gesteld of ik bij hem wilde wonen met de kinderen. En dat wil ik niet.

Met die grenzen heb je een punt. Ik verschuif ze nogal eens. Afgelopen week had hij de kolder in de kop en vond hij dat ik vooral beïnvloedbaar was. Daarop heb ik gezegd dat hij het ook kon zijn.
En heb toen zijn verzoeken afgewezen van dingen die ik normaal wel zou doen. Na een dag kwam hij tot de conclusie dat ik het niet gaan aanpassen door zijn gedrag. Volgens mij dacht hij als ik nu aardig doe doet ze het alsnog, maar helaas dat gebeurde niet.

Het is een mini stapje, maar ik weet dat ik vaker duidelijker moet zijn daarin. En nog veel vaker waarschijnlijk daarin zal terug vallen.

Waarom doe je jezelf dit in godsnaam aan? 

Eens met Hex. 

Dit klinkt zo ontzettend niet leuk! 

Waarom doe je dit jezelf aan?
Uhm geen idee......sinds hele lange tijd iemand die je eerst op handen droeg en op zich nog doet als je samen prive bent. En de seks is goed en fijn.

Enige echte minpunt is het feit dat hij de laatste aangeeft geen behoefte heeft om meer te communiceren buiten wat lijkt je geil nog om te doen of kom je dan en dan. 

Hij voelt voor mij niet als een slechte man.

Jeetje bloemke, is dit echt? Want dit is toch hartstikke fout, als hij alleen maar daarover contact zoekt? En jij voelt zoveel meer 😢

bloemke ... Hij is toch single? Speelt hij nu niet met je zodat jij het idee krijgt dat je voor hem moet gaan? Of is het alleen maar voor de seks?

Ik merk bij ons dat sinds minnares gescheiden is de dynamiek wel anders is geworden dan toen we allebei in een relatie zaten. Ik vind dat nu wel "enger". Omdat het niet meer gelijkwaardig is en je niet teveel hoop wilt geven aan de ander dat jij ook gaat scheiden

Amara schreef op 13-02-2022 om 21:55:

Jeetje bloemke, is dit echt? Want dit is toch hartstikke fout, als hij alleen maar daarover contact zoekt? En jij voelt zoveel meer 😢

Kersje

Kersje

14-02-2022 om 16:14 Topicstarter

Joep40 schreef op 14-02-2022 om 15:34:

Ik merk bij ons dat sinds minnares gescheiden is de dynamiek wel anders is geworden dan toen we allebei in een relatie zaten. Ik vind dat nu wel "enger". Omdat het niet meer gelijkwaardig is en je niet teveel hoop wilt geven aan de ander dat jij ook gaat scheiden

Ik geloof meteen dat de dynamiek veranderd als er 1 inmiddels “vrij” is en jij niet de intentie hebt met die ander verder te gaan. Wel nóg belangrijker om zeer duidelijk in je communicatie te blijven vwb ‘geen valse hoop willen geven’. 

1 single en 1 gebonden kan in de praktijk namelijk prima zolang je beiden zeer helder en duidelijk naar elkaar blijft.

@Amara....het is echt. Ik wil zo graag naast de seks weer meer het vriendschappelijke deel voelen.

@Joep. Hij is singel.....al jaren....in de tussentijd 1 keer een relatie gehad, maar ook toen zagen we elkaar prive en intiem. Dat is nooit gestopt. Snap wel dat jij het enger vind doordat jouw minares nu vrijgezel is. Dat is ineens anders dan eerst.

Bloemke schreef op 12-02-2022 om 13:46:

Enige echte minpunt is het feit....blablabla

Weet je dit heel zeker?

Ik lees voornamelijk een onvolwassen man met partner-eisenlijstjes, nukken en gemanipuleer.

Dat hij enkel over seks wenst te communiceren vind ik dan nog best een hele goede eigenschap eigenlijk. Voor een minnaar dan. 

Bloemke schreef op 14-02-2022 om 19:40:

@Amara....het is echt. Ik wil zo graag naast de seks weer meer het vriendschappelijke deel voelen.

@Joep. Hij is singel.....al jaren....in de tussentijd 1 keer een relatie gehad, maar ook toen zagen we elkaar prive en intiem. Dat is nooit gestopt. Snap wel dat jij het enger vind doordat jouw minares nu vrijgezel is. Dat is ineens anders dan eerst.

Ik krijg mijn reactie niet uit de quote.. dus maar zo

@bloemke
je moet voor jezelf afvragen of jij dat wilt, alleen seks. Wat je mist ietst thuis, daarom hebben de meeste mensen een minnaar. En als hij dat niet kan aanvullen, dan is het stom om hem als minnaar te houden 

tijdje niet geweest hier. Bloemke je minnaar klinkt niet als heel tof. Ik herken er iets om jezelf er zo in weg te cijferen.

Ik en minnaar waren gestopt. Het leverde alleen nog maar onrust op. Seks hadden we nauwelijks, op wat berichtjes na.
Het is krap 3 maanden rustig geweest. Sindskort weer contact. Dat is leuk, maar o wat is dit ingewikkeld. 

Kersje

Kersje

16-02-2022 om 15:28 Topicstarter

Rooss4 schreef op 14-02-2022 om 20:07:

[..]

Weet je dit heel zeker?

Ik lees voornamelijk een onvolwassen man met partner-eisenlijstjes, nukken en gemanipuleer.

Dat hij enkel over seks wenst te communiceren vind ik dan nog best een hele goede eigenschap eigenlijk. Voor een minnaar dan.

Eens, hij is (voor mij) heel erg duidelijk in het waarom hij met je afspreekt Bloemke, alleen zou jij het liever anders zien. Pijnlijk, dat kan ik me best voorstellen, maar aan jou om je grenzen te bepalen. Ik persoonlijk vind het nogal ingewikkeld en pijnlijk klinken, voor jou dan. Levert het jou nog steeds meer plezier dan verdriet/frustratie op?

Kersje

Kersje

16-02-2022 om 15:30 Topicstarter

unicorn80 schreef op 16-02-2022 om 14:53:

Bloemke je minnaar klinkt niet als heel tof. Ik herken er iets om jezelf er zo in weg te cijferen.

Ik vind niet dat je meteen kunt zeggen dat minnaar niet tof klinkt, waarom? Hij en Bloemke zitten niet op 1 lijn qua verwachtingen, maar dat valt toch niet enkel minnaar toe te rekenen?

Kersje schreef op 16-02-2022 om 15:30:

[..]

Ik vind niet dat je meteen kunt zeggen dat minnaar niet tof klinkt, waarom? Hij en Bloemke zitten niet op 1 lijn qua verwachtingen, maar dat valt toch niet enkel minnaar toe te rekenen?

Eens Kersje, valt niet alleen minnaar aan te rekenen. Ik heb wat moeite met zijn lijstjes, eisen naast het minnaar. Dat is anderzijds duidelijke taal; enkel seks en verder niets. Heeft ook te maken met mijn eigen worsteling van alleen seks en verder weinig betekenis van het contact. 

Kersje

Kersje

16-02-2022 om 19:00 Topicstarter

unicorn80 schreef op 16-02-2022 om 18:46:

[..]

Eens Kersje, valt niet alleen minnaar aan te rekenen. Ik heb wat moeite met zijn lijstjes, eisen naast het minnaar. Dat is anderzijds duidelijke taal; enkel seks en verder niets. Heeft ook te maken met mijn eigen worsteling van alleen seks en verder weinig betekenis van het contact.

Mijn reactie komt wellicht wat harder over dan bedoeld, maar was niet de bedoeling, want die worsteling begrijp ik echt wel en leuk is anders 😉

Ik vind het wel erg pijnlijk om te lezen zoals het verhaal van Bloemke en hoe zij zichzelf soms zo wegcijfert om hem maar te pleasen of niet kwijt te raken. 😔

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.