Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

Kersje schreef op 25-01-2022 om 09:17:

[..]

Ben ik met je eens hoor Blauwevrouw, mijn relatie zou het ook niet zijn, al denk ik niet dat vrouw van minnaar bewust was ‘uitgecheckt’. Zij was/is gewoon tevreden met hetgeen er is en voelde ook niet de noodzaak er iets aan te veranderen ondanks de vele gesprekken. Dat vind ik heel lastig te begrijpen, het staat te ver van mij af zoals ik als persoon ben.

Jij baseert jouw verhaal volledig vanuit de kant van minnaar. Ga er maar vanuit  dat vrouw van minnaar een totaal andere waarheid heeft. 
Los van jou ervaring heeft een vreemdgangers altijd de overtuiging gecreëerd dat hij/zij niet anders kan. Dat hij/zij genoeg gepraat en geprobeerd heeft. Dat is naar mij idee juist de kern van vreemdgaan. 
Komt de affaire uit dan blijkt de waarheid toch vaak anders zijn te zijn. 

Kersje

Kersje

27-01-2022 om 18:46 Topicstarter

Roodkapjeendewolf schreef op 27-01-2022 om 17:49:

[..]

Jij baseert jouw verhaal volledig vanuit de kant van minnaar. Ga er maar vanuit dat vrouw van minnaar een totaal andere waarheid heeft.
Los van jou ervaring heeft een vreemdgangers altijd de overtuiging gecreëerd dat hij/zij niet anders kan. Dat hij/zij genoeg gepraat en geprobeerd heeft. Dat is naar mij idee juist de kern van vreemdgaan.
Komt de affaire uit dan blijkt de waarheid toch vaak anders zijn te zijn.

Dit is natuurlijk ook gewoon maar jouw eigen invulling, want deze overtuiging had bijv mijn minnaar destijds helemaal niet. Ook ik heb hem vaak genoeg gezegd dat hij meerdere keuzes had, maar deze hadden niet zijn voorkeur en dat is heel wat anders dan ‘niet anders kunnen’. Dat een onderwerp op een gegeven moment zo onderhand wel uitgekauwd is, dat geloof ik zeker wel, maar dan zijn er meerdere keuzes dan enkel vreemdgaan. En dat bedoel ik met hetgeen dat het niet mijn keuze/relatie zou zijn.

Wat is het hier stil.... gebeurt er niets of willen we het er niet over hebben?
Ik heb binnenkort een date met vlam en daar heb ik onbehoorlijk veel zin in! Ook met mijn nieuwe inzichten in zijn relatie wil ik zijn armen om me heen. En ja, daar heb ik over nagedacht.

Leuk dat je hem binnenkort gaat zien!

Ik ga mijn minnaar komende week weer zien na bijna 4 weken. Hij wilde stoppen....maar na puur aardig berichtje hoe zijn vakantie was is het hek van de dam. Foto's vliegen om me oren en komende week is het dan zover.

Kersje

Kersje

05-02-2022 om 19:49 Topicstarter

Herkenbaar Bloemke, mijn ervaring is ook dat ex-minnaar destijds maar heel weinig nodig had tóch weer af te spreken, ondanks zijn evt. voornemens te willen stoppen. In tegenstelling tot jou was ik nooit de 1e die hem weer contactte, maar verbrak hij zelf de gemaakte afspraken elkaar (voorlopig) niet meer te zien of spreken. Have fun!!

@Blauwevrouw

Ik wens je heel veel plezier met Vlam en goed om te lezen dat het allemaal goed doordacht gaat vanuit jouw kant. Date je ook nog steeds via andere kanalen trouwens?

@kersje.....mijn insteek was puur vriendschappelijk.......de andere insteek kwam uit hem. Zijn afspraak was elkaar niet meer prive te zien......de afgelopen 2 weken heeft ie het me gesmeekt. Hij gaf zelfs aan dat hij me miste en dat is heel lang geleden dat hij het zo overduidelijk zei. Helaas, gooide zijn vakantie en corona roet in het eten......ik ben zo benieuwd na komende week.

Kersje

Kersje

05-02-2022 om 20:28 Topicstarter

Bloemke schreef op 05-02-2022 om 19:59:

@kersje.....mijn insteek was puur vriendschappelijk.......de andere insteek kwam uit hem.

Ik bedoelde het ook niet aanvallend hoor 😉

Vriendschappelijk werkte sowieso niet tussen ons, dat is inmiddels wel duidelijk 😀

@kersje: ik swipe vrolijk verder op tinder. Nu net weer eens een match waarbij ik niet al na twee berichtjes denk ‘laat maar’. Wie weet…

Kersje

Kersje

05-02-2022 om 20:42 Topicstarter

blauwevrouw schreef op 05-02-2022 om 20:37:

@kersje: ik swipe vrolijk verder op tinder. Nu net weer eens een match waarbij ik niet al na twee berichtjes denk ‘laat maar’. Wie weet…

Aaaahhhh, spannend 😅

@kersje....zo pakte ik het ook niet op..ik denk dat dat ook voor ons geld. Hij zei of vrienden of seks....ondanks fwb wat hij al jaren roept.

Kersje

Kersje

05-02-2022 om 21:57 Topicstarter

Bloemke schreef op 05-02-2022 om 21:16:

@kersje....zo pakte ik het ook niet op..ik denk dat dat ook voor ons geld. Hij zei of vrienden of seks....ondanks fwb wat hij al jaren roept.

Wij hebben enkel vriendschap echt wel geprobeerd, maar de lichamelijke aantrekkingskracht tussen ons kan geen ‘enkel vriendschap’ aan helaas. Hij denkt nog steeds dat wél te kunnen, terwijl al diverse malen is gebleken dat hij dat dus niet kan. Dat is ook 1 vd redenen waarom ik de stekker er volledig uitgetrokken heb en daar sta ik ook volledig achter.

Super knap dat je dat gedaan hebt en ook vol kan houden. Kom je hem dan ook niet toevallig tegen?

Onze aantrekkingskracht zou ook geen vriendschap aankunnen. Terwijl we voor onze eerste kus prima als vrienden konden dealen. Alleen nu is er geen weg meer terug. We komen elkaar dan ook verplicht tegen.

In zijn vakantie tijdens zijn foto's riep ik misschien moet je gewoon eens gaan tinderen. Toen werd hij boos, want hij wilde mij 😂

Bloemke, ik lees steeds wat hij wil, maar niet wat jij wil met dit contact. Sta je daar zelf wel bij stil? Want het is natuurlijk niet zo dat jij maar ja moet zeggen op alles wat hij voorstelt en doet.

misschien valt het mij op omdat ik het herken, dat ik te vaak het idee heb (gehad) dat ik er iets mee moet als een man iets met mij wil.

Ik herken wel wat je zegt. Als hij zijn nukken heeft en klaar is met ons heb ik dagen buikpijn. Hij kan het beter loslaten.

Het liefst zou ik ons contact verder onderzoeken wat is er nog meer. In mijn hoofd klopt het niet dat je 100% match ben in bed en daar buiten helemaal niks zou zijn. Hij zegt ook soms ik heb geen behoefte aan meer communiceren dus het is heel dubbel.

Onze ontmoeting is sowieso een week uitgesteld ivm corona. Dus ben eigenlijk wel benieuwd of hij interesse toont.

Overigens zegt hij ook wel eens als het je niet bevalt moet je stoppen en is het klaar. Om dan later te zeggen het was een grapje.

Kortom niet te volgen. Ik begin dan gewoon aan mezelf te twijfelen 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.