Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43


@blauwevrouw sommige mensen zijn bezig bewust te worden wat ze nodig hebben, zich weer gelukkig te voelen. Ik dacht effe dat je daar ook bezig bent. 
Ik zie dat ik me volledig vergis heb. Sorry ik ga niet meer reageren.

Het zien van vlam en zijn vrouw samen was wat blauwevrouw nodig had, dat lees ik er tenminste uit. Ik begrijp de snibbige reactie hierboven even niet helemaal 

In mijn situatie dacht ik eerst dat mijn minnaar een wel prima relatie met zijn vrouw had, inmiddels weet ik dat dat niet zo is.
Als ik ze samen zou zien en de liefde tussen hen is zichtbaar dan zou dat hetzelfde effect op mij hebben als wat blauwe vrouw beschrijft 

Kersje

Kersje

16-01-2022 om 12:43 Topicstarter

Smaakje schreef op 16-01-2022 om 11:31:

Het zien van vlam en zijn vrouw samen was wat blauwevrouw nodig had, dat lees ik er tenminste uit. Ik begrijp de snibbige reactie hierboven even niet helemaal

Je 1e zin, zo las ik het ook.

Je 2e zin, inderdaad, deze klonk wat snibbig en belerend, maar je kunt deze ook anders lezen en na haar laatste reactie las ik deze ook anders.

Minnaar en ik spraken best wel regelmatig over zijn relatie trouwens, denk dat dit voor iedereen anders is namelijk. Net zoals elke minnaarrelatie anders is. De 1 houdt het enkel bij lust en seksafspraken, de ander zoekt meer dan dat of ontwikkeld het zich in de loop der jaren (tijd) anders en wat minder oppervlakkig. Dit laatste was bij ons het geval. Ik vroeg wél door en dat vond hij juist prettig, omdat het hem ook heel wat (andere) inzichten gaf. Juist door deze diepgaande gesprekken was het voor mij heel duidelijk hoeveel hij van zijn vrouw hield, maar ook wat hij juist miste of graag anders wilde zien. Hij vond het juist ook erg fijn om te horen hoe een vrouw bepaalde acties of dingen zag, ook als dit niet erg positief voor hem was of hij soms liever een ander antwoord kreeg. 

Wat fijn blauwvrouw. Je klinkt opgelucht hierover. Ben je al wat verder met je gedachten?

Minnaar en ik praten nauwelijks over zijn vrouw. Wel eens kleine dingen en hij benoemt haar ook wel maar heb niet de behoefte om er meer van te weten. Hun relatie is goed en vind het wel fijn om gescheiden te houden.
Merk wel dat ik was losser in het contact met minnaar sta, nu de onrust in mijn leven wat meer weg ebt met ik dit ook in mijn relatie met hem. Zoek niet steeds naar bevestiging. We zijn goed samen op onze manier en ik geniet ervan. (Voor zolang het duurt )

Kersje

Kersje

16-01-2022 om 19:53 Topicstarter

Flower89 schreef op 16-01-2022 om 19:50:


Merk wel dat ik was losser in het contact met minnaar sta, nu de onrust in mijn leven wat meer weg ebt met ik dit ook in mijn relatie met hem. Zoek niet steeds naar bevestiging. We zijn goed samen op onze manier en ik geniet ervan. (Voor zolang het duurt )

Dit vind ik wel heel fijn om te lezen Flower, want uiteindelijk heb je die bevestiging ook niet van hem nodig. Het feit dat ie al zo lang met jou is is bevestiging genoeg. 😘

Kersje schreef op 14-01-2022 om 18:34:

[..]

Voor jou ben ik heel blij voor dit inzicht Blauwevrouw! Wat maakte dat je daar in het begin wel aan twijfelde ondanks dat hij je dit al eerder gezegd heeft?

Hij kan dingen zeggen, maar als het gevoel wat je erbij hebt anders is.. Nu voel je het en geloof je zijn woorden pas echt; zoiets? 

Kersje schreef op 16-01-2022 om 19:53:

[..]

Dit vind ik wel heel fijn om te lezen Flower, want uiteindelijk heb je die bevestiging ook niet van hem nodig. Het feit dat ie al zo lang met jou is is bevestiging genoeg. 😘

Je hebt gelijk. Dat is ook zo.  

Wat een mooi inzicht weer. *zit glimlachend te lezen.

Kersje

Kersje

17-01-2022 om 09:26 Topicstarter

Smaakje schreef op 16-01-2022 om 22:13:

[..]

Hij kan dingen zeggen, maar als het gevoel wat je erbij hebt anders is.. Nu voel je het en geloof je zijn woorden pas echt; zoiets?

Oh, maar dat begreep ik ook wel zo, maar ik zou in eerste instantie eerder zijn woorden geloven, zeker als de gebonden persoon zegt dat het nooit meer zal worden dan wat het is. In tegenstelling tot woorden als wél samen verder gaan 😃

Ik vind het ook wel een eye-opener voor andere minnaressen trouwens, maar nogmaals, ik ben zeker voor Blauwevrouw blij dat ze tot dit inzicht is gekomen. Nu kan ze zich meer op zichzelf en haar toekomst richten namelijk.

Hallo,

Ik lees al een tijd mee eerst op viva en nu dus hier. Zelf al ruim 3 jaar in de ban van een man. We zien elkaar meerdere keren per week waarvan sowieso 1 keer per week alleen.

Ups en downs........in het begin had hij gevoelens die ik niet beantwoorde en daarna bleven we om elkaar heen draaien. In de tussentijd heeft hij een relatie gehad, maar nooit was ik uit beeld.

En nu lijkt het dan poging zoveel te zijn dat het klaar is......zucht.

Kersje schreef op 17-01-2022 om 09:26:

[..]

Oh, maar dat begreep ik ook wel zo, maar ik zou in eerste instantie eerder zijn woorden geloven, zeker als de gebonden persoon zegt dat het nooit meer zal worden dan wat het is. In tegenstelling tot woorden als wél samen verder gaan 😃


De reden dat ik hem niet geloofde, is dat het paste in een patroon. Waarin hij bijvoorbeeld zei ‘ik ben niet verliefd op je’, om nog geen maand later het tegendeel te zeggen en laten merken. En waarin hij eerst een harde grens aangaf, om die in no time zelf te overschrijden. Ik voelde het als een poging om zijn onzekerheid of angsten te bezweren, niet als De Waarheid.

Welkom bloemke. Hoe is de situatie; heb jij een relatie en ga je nu vreemd met die man? Of waren jullie beide vrijgezel toen het begon? Ik begrijp er nog niet veel van… maar altijd goed als je erover begint te vertellen.

@Bloemke
Jullie hebben een soort knipperlichtrelatie? Poging zoveel dat het klaar is.... betekent dat dat jullie er (weer) een punt achter hebben gezet?

@Cobra @blauwevrouw
Leegte/gemis... als iemand aangeeft dat in mijn verhaal te lezen, dan denk ik daar serieus over na. Hier ook nodige ervaring met therapie. Ben iig met een gevoel van leegte opgegroeid. Maar sinds een jaar of twintig is dat gevoel weg. Heb m'n voordeel gedaan met diagnoses en lotgenotencontact en ben sindsdien in principe gelukkig met mezelf. Maar misschien is er nog een andere vorm van gemis waar ik me (nog) niet bewust van ben.

Hoe dan ook...
Momenteel is m'n beleving dat beide mannen ondertussen in de friendzone zijn beland. Maar ik hou het contact volgens mij niet gaande bij gebrek aan beter. Als zij minder contact willen, vind ik het best. Heb alleen zelf het hart niet om me nog verder terug te trekken. In ieder geval niet bij degene met wie ik het langst omga. Met de ander loopt het waarschijnlijk vanzelf wel af. Het is sowieso al niet meer wat het was.

Ik heb altijd een relatie gehad en minnaar was daarvan op de hoogte.

Minnaar was bij start vrijgezel en tussentijds heeft hij een relatie gehad. Alleen mij is hij altijd blijven zien ook intiem.

Hij heeft voornamelijk vaker gezegd dat het klaar was. Alleen 1 blik was genoeg.

In het begin heeft hij gevoelens gehad en wilde meer. Ook al was ik niet degene die voldeed aan zijn wensenlijstje en voornamelijk doordat ik een kind heb en verder weg woon ipv zijn woonplaats.

Vorige week zei hij je bent het totale plaatje leuk/mooi/lief, maar niet degene die ik zoek. Dus heeft hij weer om afstand gevraagd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.