Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

Hoi!

Ben nieuw hier. Sinds kort en voor het eerst van m’n leven aan het klooien met een getrouwde man. Zelf ook een relatie, die ondertussen eigenlijk alleen nog maar vriendschappelijk van aard is en vooral vanwege omstandigheden in stand gehouden wordt.

M’n nieuwe liefde is dus getrouwd, ouder dan ik en zo zijn er nog wat dingen die voor mij heel anders zijn dan ik gewend ben. Maar voel me in allerlei opzichten tot hem aangetrokken, niet alleen seksueel. Momenteel voelt het goed, het is zowel een onwijs lieve als spannende man, maar mezelf kennende ga ik toch op zoek naar problemen. Die zijn er ook al wel geweest trouwens. Wat dat betreft verschilt het dan weer niet van m’n andere relaties.

Ik ga even wat bladeren door dit topic. Eens kijken wat er bij anderen speelt…

Denk dat als minnaar hier meeleest ik onderhand al wel herkent ben, dus kan ik ook wel delen dat hij met een mooi emotioneel kado aankwam afgelopen week. Wat het precies is laat ik even in het midden maar het had iets te maken met als we ooit zouden stoppen we verbonden zouden blijven. 

Verder valt er ook niet zo heel veel te melden. Heb een profiel op FL en merk dat daar leuke contacten ontstaan. (Niet direct seksueel)

Dit topic lijkt mij ook wel breed inzetbaar en hoeft niet alleen gebruikt te worden bij de minder leuke kanten. Het zullen vast ook de feestdagen zijn waardoor het wat rustiger is hier en in minnaarsland

Kersje

Kersje

23-12-2021 om 19:52 Topicstarter

welkom Escape!

Kersje

Kersje

23-12-2021 om 19:53 Topicstarter

@Flower,

Heb je ook een profiel op reguliere datingsites?

Ja, kers.. Baddoo. Maar mijn laatste ervaring daarmee was niet zo positief. Hij sloot af met de woorden "Jij bent echt een achterlijk gestoord wijf. En je kinderen zullen wel trots zijn".
Had hem verteld dat ik de klik niet voelde en het contact wou beëindigen. 
Werd een directe blok en enkeltje prullenbak.

Tinder ook gedaan. Vreselijk

niet dat ik me daarvan laat weerhouden trouwens.
We gaan volgend jaar voor een nieuwe ronde

Kersje

Kersje

23-12-2021 om 20:21 Topicstarter

Huh? Wat een malloot joh 

Ik heb Badoo nooit gebruikt en Tinder maar even op advies van mijn vriendin, zodat we samen konden ‘lachen’ 😉
Toch heeft mijn vriendin haar huidige vriend via Tinder leren kennen en woont er nu mee samen, hartstikke leuke vent! Je hebt er maar 1 nodig hè, maar volgens mij is het een speld in een hooiberg 🤪

Kersje

Kersje

23-12-2021 om 20:23 Topicstarter

Flower89 schreef op 23-12-2021 om 19:59:

niet dat ik me daarvan laat weerhouden trouwens.
We gaan volgend jaar voor een nieuwe ronde

That’s the spirit! Ik vind het knap, maar dat komt ook omdat ik niet op zoek ben en ook niet het verlangen heb een partner te vinden. 

Maar Flower, de aanhouder wint, mijn vriendin is daarvan een goed voorbeeld! Daarnaast gun ik het je ook gewoon enorm ☺️

ImpishOyster28

ImpishOyster28

23-12-2021 om 20:26

Kersje schreef op 23-12-2021 om 20:21:

Huh? Wat een malloot joh

In het kanaal ermee!! Tenminste, dat werd vroeger op het andere forum in topics geschreven bij eikels.

Welkom Escape, dat je hier zo nu en dan kan ventileren. Je schrijft iets over problemen zoeken, hoe dat zo?

Kersje schreef op 23-12-2021 om 20:21:

Je hebt er maar 1 nodig hè, maar volgens mij is het een speld in een hooiberg 🤪

Hahaha echt! En met mijn kritische blik vol eisen wordt het echt een zoektocht.
Denk dat het een 10 jaren plan wordt.

Daten brengt ook wel hilarische situaties met zich mee. En soms zelfs nog tupperware bakjes. (Hij had taart gebakken en bakje is nooit teruggekomen, beiden vonden we het niks blijkbaar ) Ideaal voor de geopende koekjes!

Kersje

Kersje

23-12-2021 om 20:36 Topicstarter

Flower89 schreef op 23-12-2021 om 20:31:

[..]

Hahaha echt! En met mijn kritische blik vol eisen wordt het echt een zoektocht.
Denk dat het een 10 jaren plan wordt.

Daten brengt ook wel hilarische situaties met zich mee. En soms zelfs nog tupperware bakjes. (Hij had taart gebakken en bakje is nooit teruggekomen, beiden vonden we het niks blijkbaar ) Ideaal voor de geopende koekjes!

Hahahahaha zooooooo enorm herkenbaar! Online daten heeft bij mij nog nooit iets goeds gebracht, behalve via Second Love 🤣 (al was ik daar net zo kritisch)

Ach, heerlijk dat tupperware bakje, mooie herinnering toch?! Weer eens wat anders dan een ring, ketting of gebroken hart 😂

Flower89 schreef op 23-12-2021 om 19:58:

Hij sloot af met de woorden "Jij bent echt een achterlijk gestoord wijf. En je kinderen zullen wel trots zijn".
Had hem verteld dat ik de klik niet voelde en het contact wou beëindigen.

Je zou altijd zo fatsoenlijk moeten zijn om een date of relatie altijd positief te beëindigen. Fijner ook, want het kan toch onmogelijk goed voelen om iemand de huid vol te schelden? Als je het positief af kunt sluiten laat je altijd nog het gevoel bij die ander achter dat hij/zij toch misschien iets leuks gemist heeft.

Met al mijn exen en minnares kan (ga) ik nog door 1 deur en enkele mislukte dates die ik later nog wel eens tegen het lijf liep groetten mij vriendelijk. Minstens 2 daarvan heb ik later alsnog het bed in gekregen. Veel fijner toch?

Online daten heb ik nog nooit echt gedaan. Toen het vorig jaar niet goed liep met minnaar had ik me ter afleiding ingeschreven op second love. Wat een verschrikking vond ik dat! Na 2 dagen weer klaar mee. 

Ex-minnaar spreek ik nog wel eens. Contact is goed maar voelt heel anders dan toen we nog minnaarden. Ik ben veel rustiger, geen verwachtingen.

Echt he kers! Mannen die de inhoud hebben van een pindadop. Zo onaantrekkelijk. *zucht.

Second love vlak na mijn scheiding ook gedaan. Wat een ellende. 100 berichten en de meeste kopiëren en plakken gewoon of nemen niet eens de moeite om meer te typen dan 'n****n'.
Op mijn laatste dag ontmoete ik minnaar daar, die deed ook aan knippen en plakken bekende hij achteraf. Maar bij hem had ik een totaal ander gevoel en dat zat goed, blijkt nog steeds. 

Verder vind ik daten echt een ramp

Weesliefff schreef op 24-12-2021 om 08:08:

[..]

Je zou altijd zo fatsoenlijk moeten zijn om een date of relatie altijd positief te beëindigen. Fijner ook, want het kan toch onmogelijk goed voelen om iemand de huid vol te schelden? Als je het positief af kunt sluiten laat je altijd nog het gevoel bij die ander achter dat hij/zij toch misschien iets leuks gemist heeft.

Ook dat! En hou gewoon je fatsoen. Als ik hem nu iets ergs had aangedaan zou ik het begrijpen. Heb alleen vermeld dat ik niet verder wou. Gelukkig maar want als iemand zo reageert op zo'n bericht hou ik mijn hart vast voor als er echt 'ruzie' zou zijn...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.