Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

Ik heb heel binnenkort toch een date 🥰

Het ga je goed @Poison. Ik hoop dat er meer ruimte en vrijheid in jullie leven zal komen op termijn! 

@blauwevrouw, dat is een fijn vooruitzicht!

@rooss, daar heb je gelijk in. Achteraf terugkijken is altijd makkelijker. Toch verbaasde het me om te beseffen hoe makkelijk we naar de relaties keken als bron van onrust in plaats van, “wacht even, is dit niet gewoon een gevolg van omstandigheden die invloed hebben op hoe iemand zich voelt en dan weer tot, bijvoorbeeld, onzekerheid of onrust over de relaties leidt?” Een relatie is blijkbaar een goede bliksemafleider, zeker in deze vorm. We nemen (ik in ieder geval) dit bewustzijn zeker mee! 

Flower89 schreef op 15-11-2021 om 21:07:

Wat klinkt dat mooi sail. Tussendoor ook nog wat vaker bij lief 2.
Heb zelf geen nummer 1, minnaar is dat dus een soort van. Merk dat ik ook steeds meer onderdeel wordt van zijn leven (en dus ook in hun gezin situatie wel eens wordt genoemd). Zijn vrouw meet soms met 2 maten en daarbij komt hij ook voor mij en onze tijd op.
Elkaar vaker zien is wel lastig gezien de afstand en 2 gezinnen die niet altijd even goed matchen qua planning maar we doen ons best.
Snap wel dat die die zondagavond met je man even inzet na een weekend met nummer 2. Doet je man ook zulke dingen? Of heeft hij geen 2de lief?

Mijn situatie is een beetje zoals die van jou denk ik dan, maar dan omgedraaid. De partner van jouw minnaar weet van jouw bestaan maak ik hieruit op? (sorry, heb niet van iedereen het verhaal helder in mijn geheugen). Het klinkt niet helemaal alsof ze daar zo blij mee is? Of dat hun afspraken en hoe ze daarmee omgaan misschien niet helemaal duidelijk zijn? Met allemaal (jonge) kinderen kan ik me voorstellen dat het moeilijk plannen kan zijn. Ben jij tevreden over hoe het nu gaat..? Ik zou je berichten moeten teruglezen, er staat me iets van bij dat het niet helemaal lekker loopt…maar weet ook dat je deels in de ziektewet zit. (Lees nu terug dat je minder tevreden bent over jullie contact en verbinding).  

Lief2 is hier ook steeds meer onderdeel van het gewone leven geworden. Dat vindt hij heel fijn. Dat geeft ook rust aan alle kanten. De mannen worden voor elkaar ook wat “menselijker” daardoor en niet alleen een vage ander waar ze van alles bij konden invullen. Voor zowel mijn man als lief2 maakt openheid en eerlijkheid enorm veel verschil in hoe het voelt voor hen. Dat ik transparant ben naar beiden en dat zij ook onzekerheden en behoeftes benoemen. Dat voorkomt misverstanden of kan je iemand geruststellen waar nodig, of meer rekening mee houden. 

Mijn man ziet momenteel niemand anders. Dat heeft vooral met omstandigheden te maken, ik verwacht dat hij dat wel gaat doen wanneer de omstandigheden veranderen (corona hielp ook niet mee). Hij zoekt het nu niet op, maar staat er wel voor open als iets (iemand) op zijn pad komt. Al verwacht hij niet een tweede lief te willen. Eerder wat lossere contacten. Dat kan ik me bij hem ook Zo voorstellen, maar ik denk ook…je weet hoe het gaat met gevoelens 😉 we zullen zien.

Kersje

Kersje

17-11-2021 om 17:46 Topicstarter

Rooss4 schreef op 15-11-2021 om 21:42:

[..]

Ja, zoiets dacht ik al.
Ik denk dat het best lastig is om bij onrust meteen precies te weten waar de vinger op gelegd moet worden. En dat achteraf het kwartje vaak pas valt als dingen opgelost of uitgesproken zijn. Ik weet dan ook niet of dit echt te leren valt, elke keer is de situatie natuurlijk weer nét even anders.
Ik denk wél dat het een goed idee is om dit gezichtspunt mee te nemen als er weer eens onrustige perioden zijn en te kijken of het met de relatie(s) te maken heeft of met persoonlijke zaken.

Bovenstaande post heeft mij ook aan het denken gezet en vooral wat vetgedrukte betreft. 

Ik heb in mijn 18 jaar single bestaan vele ONS gehad bijvoorbeeld, had ik ook absoluut geen moeite mee en veel van geleerd ook. Mijn privésituatie is daarbij altijd mijn uitgangspunt gebleven en hoewel ik meerdere mannen heb getroffen die in waren voor meer, had of kreeg ik die behoefte niet. Sterker nog, zodra zij de vrijblijvendheid uit het oog verloren was ik er wel meer dan klaar mee, hoe leuk deze mannen ook waren. 

Met die ONS had ik het op een gegeven moment ook wel gehad, vooral de oppervlakkigheid daarvan. Daarna bewust op zoek gegaan naar een gebonden man, open relatie of niet maakte mij niet uit, maar wel iemand die absoluut niet op zoek was naar een nummer 1 en die vond ik in minnaar.

Hij heeft de aanloop naar mijn diagnose van zeer dichtbij meegemaakt, van ‘gezond’ naar steeds meer (onverklaarbare) pijn en beperkingen. Mijn diagnose heeft er zelfs voor gezorgd dat hij onze affaire heeft opgebiecht aan zijn beste vriend, omdat hij het psychisch te zwaar vond dit met niemand te kunnen delen. 

Mijn ziekte heeft, icm mijn uitgangspunt, vanuit mij ook gezorgd voor de situatie zoals deze nu is, verwijdering. Zoveel andere dingen die voor mij nu belangrijker zijn en voor mij kwaliteit van leven zijn al klinkt dit misschien heel zwaar, maar wel zoals het voor mij voelt. Daarover valt ook niet te oordelen vanuit buitenstaanders, want niemand kan voelen wat ik voel. 

Dus mooie post Roos, het heeft mij weer even heerlijk aan het denken gezet 

sail;
Zijn vrouw weet ervan en date zelf ook met een man. (Op andere basis)
Moet wel zeggen dat de verhalen vanuit hem komen, het aanhoor maar er verder niks mee doe. Wil niet tussen hun in komen te staan. Zij had een opmerking gemaakt over het feit dat hij een hele dag bij me was terwijl ze zelf ook een dag en nacht weggaat. Dit koppelt hij dan ook direct terug. Denk dat er bij haar meer mee speelt (maar dat vul ik in)
Het is inderdaad zo dat we op een basis van FWB zijn gestart maar we dit al voorbij zijn en soort van verweven in elkaars leven.
De connectie en communicatie is door een voorval compleet veranderd. Durfde niet goed mijn gevoel en angst onder woorden te brengen, want "tenslotte ben ik maar nummer 2". 
Hij heeft dingen aangegeven en bevestigd waardoor we elkaar weer gevonden hebben en sneller gevoelens uiten. Zou zoveel meer willen benoemen maar dat is lastig.

De transparantie die je hebt met beide mannen snap ik wel en dat schept bij beide een vertrouwen. Uiteindelijk is dat ook waar het om draait want het brengt vele hobbels met zich mee af en toe.
Voor nu is het bij beide rustig verneem ik en laten we daar dan extra van genieten, haha

Zoooo ik heb me toch een heerlijke date gehad gisteren!
Hij had flesje wijn gehaald en beetje kletsen en heerlijke seks. Volgende week is hij weekje weg maar hopelijk kunnen we snel weer afspreken!

Mijn man had ook een date met minnares en heeft ook een leuke avond gehad. Dus ja... ik heb een hele leuke avond gehad!

Heerlijk, Miraval! Hopen dat jullie snel weer wat kunnen plannen! 

Lekker Miraval!

…en iemand heeft een hotelreservering gedaan 

Ik vind het lastig dat we de afgelopen weken zo weinig contact hebben gehad maar heel gauw hebben we weer úren samen. Daar kan ik dan hopelijk weer even op vooruit!

Oh, wat klinkt dat heerlijk allemaal!

Helaas is het al weken geleden dat ik de mijne heb gezien. Eerst moest ik in quarantaine, nu hij in isolatie. Ik word er echt een beetje verdrietig van eigenlijk, ik mis hem gewoon. We appen wel, maar ja.. 

Dat gemis is rot hè… maar ook dat gaat voorbij  Hopelijk wordt er niemand ernstig ziek!

Ik zit met vlinders in mijn buik. Geplande dates hebben echt wel iets; weten dat hij me straks gaat uitpakken, en dat hij zich daar nu net zo op verheugt als ik… na 20 jaar in een vaste relatie (en bijna 2 jaar celibaat) is dit wel een bijzondere ervaring. Het is een beetje ‘net als vroeger’ maar dan met meer ervaring en vooral meer zelfvertrouwen.
Ik heb er zin in!

Goedemorgen allen!
Jammer Poison Het ga je goed!

Hier rustig op alle vlakken. Veel app/mail contact met nr2 waarbij het over alles gaat behalve seks. Maandag even samen lunchen dus geen date date, maar een eet date  

Dat voelt goed, het lukt echt prima om gewoon vrienden te zijn en het daten niet op de voorgrond te laten zijn 100% van de tijd. Dat maakt het ook veel fijner om te blijven focussen op nr1. Daar nog altijd geen vooruitgang. Maar ik blijf nog volhouden. 

Fijn weekend!

klinkt goed blauwevrouw!!! Heerlijk gevoel he? Geniet ervan! 

Sense een lunchdate is ook helemaal leuk toch? En fijn dat jullie wel veel app contact hebben! 

Poison het gaat je goed!

Heel fijne date gehad van 't weekend! Op het moment dat hij zegt dat hij 'zo moet vertrekken' ben ik dan even verdrietig, maar al vrij snel overheerst het heerlijke gevoel weer. Ik kan er weer even op teren in elk geval en voor nu is dat genoeg.

Heerlijk nagenieten van zo’n date @blauwevrouw! Nu rustig landen  

Hier gezellig geluncht, veel gekletst en lekker in het zonnetje gewandeld wat op een besloten plekje toch wel uitliep op wat gezoen en gefriemel  We lijken af en toe wel een stel pubers! 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.