Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

Kersje

Kersje

04-11-2021 om 13:42 Topicstarter

blauwevrouw schreef op 04-11-2021 om 13:39:

Ik vind dat dus wel een interessante reactie. Zo hebben we allemaal manieren waarop we onszelf verantwoorden door fatsoensnormen te stellen.
‘Een soort van vreemd gaan’ ‘hield nog wel m’n fatsoen’
- er zijn geen absolute normen, behalve wat je met elkaar afspreekt misschien.

PS: ik ga nu ook niet vreemd want single, zo zijn er hier meer.

Ja hahahaha, prachtig deze woorden in 1 zin en hier lekker de moraalridder komen uithangen. 

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

04-11-2021 om 13:45

SenSe schreef op 04-11-2021 om 13:38:

[..]

Je hebt niet eens het fatsoen om het gewoon vreemdgaan te noemen,.. nee jij ging een soort van vreemd..

Maar goed.. niet iedereen zit in jouw positie, en ben je blijkbaar niet bij machte in de schoenen van anderen te gaan staan (ah.. ja dat is ook empathie) niet in alle gevallen kun je dingen makkelijk gescheiden houden.

Tijdens een relatiebreak waarin je behoort na te denken over hoe nu verder op een ander gaan  liggen is niet netjes te noemen maar ik vind dat geen vreemdgaan. Maar ik zou niet voor mn eigen plezier  met beiden in een ruimte willen zijn en er maar 1 persoon is die van niks weet. 

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

04-11-2021 om 13:48

Kersje schreef op 04-11-2021 om 13:42:

[..]

Ja hahahaha, prachtig deze woorden in 1 zin en hier lekker de moraalridder komen uithangen.

Tja, blijkbaar voel jij je aangesproken. 

Kersje

Kersje

04-11-2021 om 13:54 Topicstarter

BlueFawn schreef op 04-11-2021 om 13:48:

[..]

Tja, blijkbaar voel jij je aangesproken.

ontzettend!

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

04-11-2021 om 13:56

Kersje schreef op 04-11-2021 om 13:54:

[..]

ontzettend!

Dat blijkt.

@senSe,

Jij denkt nu alles zo lekker voor elkaar te hebben, dat je er zo lekker relaxed in zit met je minnaar vergeleken met jaren terug. Wedden, het is een kwestie van tijd, dat je straks weer huilend in een hoekje zit omdat minnaar je niet meer moet. 

Dat geldt trouwens voor alle vrouwen hier. Nu nog blij, over een weekje weer huilen want niet genoeg aandacht , dan weer blij want minnaar heeft toch weer contact gezocht, na 1 dag weer huilen en onzekerheden ten top want minnaar appt niet op tijd terug, en na verloop van tijd alleen maar verliezers.

Klinkt als een heerlijk leven. 

Ik wist niet dat avocado’s zo zuur konden zijn

Wat doe je in dit topic, Avocado? Oprechte vraag.

Ik lees dit topic graag mee om een inkijkje te krijgen in de hoofden en mee te leven met de belevenissen. Ik vind dat erg interessant maar de kant waarop het topic nu uitgaat, vind ik niets toevoegen. Het is (venijnig) eenrichtingsverkeer en de plaat blijft een beetje hangen.

Kersje

Kersje

04-11-2021 om 14:34 Topicstarter

fijne reactie ToetieToover en ben het met je eens, al heb ik ook diverse berichten, waaronder enkele van mezelf, gerapporteerd ivm offtopic gaan. De verleiding om te reageren is soms te groot en moet ik niet doen. Hoop dat de mods komen ‘opruimen’ in dit topic, zodat er weer ontopic gereageerd kan worden.

@SenSe, laat je niet wegjagen hier 😉

Avocado schreef op 04-11-2021 om 14:12:

Dat geldt trouwens voor alle vrouwen hier. 

Eeeeuh, nee hoor. Weet niet waar je deze onzin vandaan haalt.

Goed, Ontopic, of soort van.

Vanmorgen een hele leuke koffiedate gehad met een bdsm man. Hij is getrouwd, gedoogbeleid. Hij weet van minnaar 1 maar minnaar 1 dus niet van hem. Of ik dit ga delen met nr 1 ben ik nog niet over uit, deels uit angst voor verlies. 

Ben vrijgezel trouwens, mocht iemand zijn tanden in  mij willen zetten... gggggrrrrr🐯

Kersje

Kersje

04-11-2021 om 15:05 Topicstarter

klinkt goed Flower! Hebben jij en nr 1 weleens hierover gesproken, over een evt nr 2? Kan me bijna niet voorstellen van niet gezien jullie al een poos samen zijn, maar dat is natuurlijk geheel mijn invulling en ervaring 😇

Zeker. Laatst nog. Hij 'verbied het niet' en ik hoef dit ook niet te vertellen maar hij zou het absoluut niet leuk vinden. Vandaar ook mijn zwijgen nog even uit angst dat hij uit mijn leven verdwijnt. Niet eerlijk want zo heeft hij geen keuze maar ergens vind ik dat ik niet alles hoef te delen.
Wil eerst even uitzoeken hoe het verder gaat met nummer 2 en van daaruit verder kijken.

Nummer 1 en ik zijn toch een stuk dieper verbonden met elkaar dan dat we in het begin gedacht zouden hebben. Maakt alles een stuk lastiger.

Avocado schreef op 04-11-2021 om 14:09:

@senSe,

Jij denkt nu alles zo lekker voor elkaar te hebben, dat je er zo lekker relaxed in zit met je minnaar vergeleken met jaren terug. Wedden, het is een kwestie van tijd, dat je straks weer huilend in een hoekje zit omdat minnaar je niet meer moet.

Zo knap.. iemand veroordelen zonder te weten wat er aan de hand was en hoe de vork in de steel zat. En nee dat ga ik nu ook niet uitleggen. Dat is enkel voor mensen die echt geïnteresseerd zijn in hoe dingen kunnen werken. (of soms niet werken)

@Flower ook tegenover een minnaar heb je recht op je privacy. Ik heb nr2 altijd gezegd, ik kan me voorstellen dat ik niet de enige ben, ik hoef daar geen details over, zolang je maar zorgt dat ik veilig ben. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.