Seksualiteit
Kersje
08-07-2021 om 13:13
Minnaar/Minnares deel 43
Al 42 delen lang schreven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen. De voorgaande 42 delen sterven helaas een vroege dood met het verdwijnen van het Viva forum. Met de komst van Viafora mag een topic als dit natuurlijk niet ontbreken!
Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijg(st)er met pantser en harnas? Moeten de mannen/vrouwen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?
Met andere woorden.....
Kun jij een minnaar/minnares hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?
Of je status nu een open relatie, huwelijk of single bestaan betreft, het hebben van een minnaarrelatie is meestal een lastig onderwerp om te bespreken met je omgeving, terwijl het (vaak) een rollercoaster aan gevoelens en emoties met zich meebrengt. Met dit topic hopen we een ‘veilige’ plek te creëeren voor deze emoties. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!
Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.
Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic! Dit geldt tevens voor ongevraagde/ongewenste psychologische adviezen.
Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.
Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!
Kersje
01-11-2021 om 20:42
helaas Sense, ik ben pas vanaf 2017 gaan meeschrijven, al was Roossss destijds wel de persoon vanwaar ik hoopte dat er een reactie zou komen. Ik persoonlijk heb ontzettend veel geleerd van haar ongezouten reacties, hard en to-the-point vooral, maar zo ontzettend leerzaam.
Gooi er daarom graag steeds deze emoji in
, omdat ik weet dat zij van deze kiss houdt ![]()
Rooss4
01-11-2021 om 21:53
Big kisses, oh yeah! Right back at ya!!
Wij hebben eind deze maand een date met een meneer. Hij wil zijn vrouw pas op de hoogte brengen als het "echt" iets wordt en ik ben stiekem wel benieuwd of hij het al gedeeld heeft. Hij vindt het lastig en dat snap ik maar hij wil het ook niet stiekem doen.
En vorige week heeft vent een date gehad, ook met een meneer. Dat was voor het eerst sinds wij relatie-ën. Superspannend was dat, de afspraak was dat hij me zou inlichten vóór de date en daar heeft hij zich keurig aan gehouden. Ik had het af kunnen blazen maar dat heb ik niet gedaan en het was heel spannend om thuis te zitten terwijl Vent aan het manmandaten was. Na afloop kreeg ik een verslagje en afgelopen weekend hebben we het er face to face nog even over gehad. Het voelde heel rustig en prima, ik ben blij dat we elkaar dit soort uitstapjes kunnen gunnen.
SenSe
02-11-2021 om 00:18
@Kers, Rooss is zeker degene die mij veel haar mening heeft gegeven, en haar mening is ook voor mij altijd heel waardevol geweest. Zij kent mijn minaar ook, en zeker het laatste contact wat ik met Rooss heb gehad (zij weet vast nog wel waar dat over ging) maakt dat ik nu met andere ogen naar minnaar kijk, en het maakt dat ik mijn hartje niet meer verlies 
Het heeft mijn ogen geopend, en ik ben haar daar nog altijd dankbaar voor.
Op het moment zelf is een ongezouten mening soms wat hard om te verwerken. Woorden komen niet altijd aan. Maar het is goed om regelmatig terug te lezen om bij jezelf te blijven.
Het is ook 1 van de redenen voor mij om oude topics terug te lezen, lezen waar ik toen tegen aanliep, waar ik zelf in vast liep en waar ik nu de comments van anderen heel anders kan neerleggen bij mezelf. Voordeeltje van internet dat dingen toch wel bewaard blijven waar ik mail en andere communicatie tussen minnaar en mijzelf had weggegooid.
SenSe
02-11-2021 om 00:21
Spannende ontwikkelingen @Rooss! Knap dat je het niet hebt afgeblazen en thuis de manmandate hebt kunnen uitzitten. Toch best lastig om dan thuis alleen af te zitten wachten tot het afgelopen is.
TriflingButterfly90
02-11-2021 om 07:41
Ik heb gister geheel spontaan en onverwacht seks met minnaar gehad. Alleen al het zoenen was zo intens geil, ruim twee uur alleen maar gezoend en elkaar overal betast. Uiteindelijk naakt hebben we samen vuurwerk gesekst. Heerlijk. Was veel te lang geleden
Rooss4
02-11-2021 om 08:38
Thanks ladies.
Oude topics doorlezen is gewoon een hobby van me maar er gaat zo ontzettend veel tijd in zitten! Het plaatst me altijd meteen weer in die tijd met al het gedoe maar ook het enorm spannende eromheen. En soms heb ik werkelijk geen idee over welke minnaar ik het nou eigenlijk heb, er zijn er nogal wat de revue gepasseerd...
Sense, jij en ik hebben een hele geschiedenis achter de rug waarbij we elkaars minnaars hebben leren kennen en elkaars ontwikkelingen volgden. Ik denk dat ik inderdaad nog weet waar het laatste gesprek over ging.
Het aparte van een manman date is is dat het allemaal in sneltreinvaart gaat. Tussen appje "ik ga nú de deur uit" en appje "ik ben er weer en ik vertel je even wat er allemaal gebeurd is" zat precies 2 uur! Lekker vlotte zaken zeg maar.
Het is heel maf om thuis te zitten in de wetenschap dat je vent allerlei geiligheid aangaat met iemand anders maar ik kon het heel goed handelen, stond best een beetje verbaasd over mezelf!
Rooss4
02-11-2021 om 08:38
Poison schreef op 02-11-2021 om 07:41:
Ik heb gister geheel spontaan en onverwacht seks met minnaar gehad. Alleen al het zoenen was zo intens geil, ruim twee uur alleen maar gezoend en elkaar overal betast.
Sounds good!!
TriflingButterfly90
02-11-2021 om 09:14
Rooss4 schreef op 02-11-2021 om
Het aparte van een manman date is is dat het allemaal in sneltreinvaart gaat. Tussen appje "ik ga nú de deur uit" en appje "ik ben er weer en ik vertel je even wat er allemaal gebeurd is" zat precies 2 uur! Lekker vlotte zaken zeg maar.
Het is heel maf om thuis te zitten in de wetenschap dat je vent allerlei geiligheid aangaat met iemand anders maar ik kon het heel goed handelen, stond best een beetje verbaasd over mezelf!
Lijkt me een vreemde gewaarwording inderdaad Rooss. Wel fijn dat dit kan binnen jullie relatie.
SenSe
02-11-2021 om 09:36
Rooss, SenSe doet jou strakkies even meelen
Iek heb gewoon een cadeaubon van het forum gekregen a €15.00 
blauwevrouw
02-11-2021 om 11:00
De eerste keer dat mijn man mét mijn medeweten ging daten vond ik ook spannend, en gek genoeg ook een beetje geil om met hem mee te lezen en er met hem over te praten. Het hielp mij erg om het vertrouwen in hem te herstellen, nadat het eerst achter mijn rug om gebeurde.
Dat waren meestal mv, soms mvv of mvm (hij met een stel) dates. Mij maakte dat niet echt uit. Ik heb nooit de behoefte gehad mee te komen doen, in elk geval.
blauwevrouw
02-11-2021 om 17:08
Oef. Binnenkort zijn er wat gelegenheden waar ik vlam met zijn vrouw ga ontmoeten, onvermijdelijk. Daar voel ik me echt ontzettend ongemakkelijk bij, om twee redenen: ik ben toch een tikkie jaloers op wat zij heeft, en ik voel me heel erg kut dat ik er min of meer tussen zit zonder dat zij het weet. Het confronteert me nogal met de mogelijke gevolgen van mijn (en zijn!) keuze om toch iets te doen met onze gevoelens voor elkaar.
En dan weet ik dat het juist zou zijn ermee te stoppen, maar dat wil ik helemaal niet.
blauwevrouw
02-11-2021 om 17:08
SenSe schreef op 02-11-2021 om 09:36:
Rooss, SenSe doet jou strakkies even meelen
![]()
Iek heb gewoon een cadeaubon van het forum gekregen a €15.00
Cadeaubon van dit forum? Hoe heb je dat nou voor elkaar....?
Kersje
02-11-2021 om 17:28
blauwevrouw schreef op 02-11-2021 om 17:08:
Oef. Binnenkort zijn er wat gelegenheden waar ik vlam met zijn vrouw ga ontmoeten, onvermijdelijk. Daar voel ik me echt ontzettend ongemakkelijk bij, om twee redenen: ik ben toch een tikkie jaloers op wat zij heeft, en ik voel me heel erg kut dat ik er min of meer tussen zit zonder dat zij het weet. Het confronteert me nogal met de mogelijke gevolgen van mijn (en zijn!) keuze om toch iets te doen met onze gevoelens voor elkaar.
En dan weet ik dat het juist zou zijn ermee te stoppen, maar dat wil ik helemaal niet.
Wat bedoel je met vetgedrukte Blauwevrouw, want zoals ik het zie hoeft hij eigenlijk helemaal niets te doen met jullie gevoelens voor elkaar, enkel jij. Hij is meer dan duidelijk geweest en aan jou de keuze om daar wel of niet mee in te stemmen (dit soort situaties bedoel ik).
Dat het ongemakkelijk gaat worden voor jullie beiden, dat begrijp ik heel goed, maar dat is nu eenmaal zoals de situatie is. Klinkt mss harder dan ik het bedoel hoor, maar ik kan er helaas niets anders van maken.
aanvulling: minnaar en ik hadden destijds ook bedacht dat ik een keer in hun stamkroeg zou komen op een avond dat zij zouden uitgaan. Dit is er nooit van gekomen, omdat ik ziek werd, maar ik zou het denk ik wel hebben gedaan. Maar puur vanuit geiligheid en spanning en ik was dan ook niet ‘jaloers’ op zijn vrouw en had niet de intentie met hem een relatie te willen. Misschien vindt jouw minnaar het ook wel spannend, maar op een andere manier dan jij het spannend vindt? Neukt ie later de sterren vd hemel met zijn vrouw door de spanning, want zo kan het ook zn uitwerking hebben al wil je dit mss liever niet horen 😙
blauwevrouw
02-11-2021 om 17:34
Oh wacht even, ik zat een hele reactie te typen dat ik niet snapte wat jij niet snapte, maar nu zie ik hoe je mijn zin ook kunt lezen....
Ik bedoel dus: wij hebben samen de keuze gemaakt wel iets te doen met de gevoelens die we voor elkaar hebben, namelijk een affaire aangaan. En die keuze kan gevolgen hebben als het ooit uitkomt; het zal haar in elk geval enorm veel pijn doen. Zolang ik haar nooit zie, is dat voor mij ver van mijn bed maar als ik haar ontmoet komt het ook voor mij wel dichtbij...
Ik snap ook dat er niets anders van te maken is. Zoek er ook geen oplossing voor, maar iets van herkenning misschien? Bij anderen die ook wel eens te maken hebben met 'de vrouw van'?
Niet erg hoor, zo hard vind ik je niet.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.