Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43


Net bij Viva op anoniem gegaan. Slik... toch wel gek...

Ik lees met jullie mee. Zelf geen minnaar/minnares. Maar door jullie berichten wel veel inzichten op gedaan. 

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

10-07-2021 om 06:28

Kersje schreef op 09-07-2021 om 19:36:

Hi Poison,

Wat lastig dat je niet open kunt zijn vwb je relatie met minnaar. Wat maakt dat dit niet goed is vlgs zijn behandelaars, want waar ben jij dan in dit verhaal (en huwelijk)?
Jullie huwelijk draait toch niet enkel om zijn welbevinden? Ik snap dat openheid wellicht psychisch te 'zwaar' kan zijn voor hem, maar aan de andere kant kan ik ook begrijpen dat het verzwijgen heel zwaar voor jou is. Hoe ga jij hiermee om en wat zijn jouw gedachtes hierover?

bedankt voor je reactie Kersje. Mijn man is zeer zwaar depressief en heeft een persoonlijkheidsstoornis. Het nu openlijk gaan bespreken heeft met zeer grote kans tot gevolg dat hij een enorme terugval in zijn depressie en suïcidaliteit krijgt. Dat risico loop ik liever echt niet, voor hem niet, voor mijzelf niet en zeer zeker voor mijn kinderen niet. Zoals ik al aangaf we hebben verschillende therapieën gehad samen voor ons huwelijk, daaruit is duidelijk geworden dat meer als dit er niet meer lijkt in te zitten. En dat is voor nu goed voor ons allebei. En waar ik ben in dit verhaal? Hier. Zoals het nu gaat is het prima leefbaar voor mij, door eigen psychische ondersteuning, door familie en vrienden en juist door mijn minnaar. Dus nee ik ervaar dit verzwijgen op het moment niet als zwaar, juist omdat ik weet dat dit in gezonde doen van mijn man wel bespreekbaar zou zijn. Ik houd nog steeds van hem, niet meer zoals we vroeger als geliefden ooit deden, maar wel als enorm goede vriend, maatje en vader van mijn kinderen. 

En ik snap het echt als jullie de situatie niet snappen of invoelen, het is enorm complex en moeilijk. Maar voor nu is het goed zoals het nu loopt in de situatie zoals deze helaas nu is. En ooit komt de tijd om hem te verlaten, maar die is er nu nog niet. 

Kersje

Kersje

10-07-2021 om 08:40 Topicstarter

Poison, wat heftig, maar ook fijn om te lezen dat je niet gebukt gaat onder schuldgevoelens. Kan me zomaar voorstellen dat minnaar een bepaald evenwicht brengt, de dingen die je man je niet meer kan bieden je nu van/bij minnaar krijgt. Is je minnaar ook gebonden?

Ik schreef op viva mee onder een andere nick die ik binnenkort eens op anoniem gooi. Hoewel ik nu niet meer minnaar, lees ik altijd graag mee. Fijn in elk geval om het topic hier terug te vinden.


ik ben nog altijd samen met de koffiedateman die aan de andere kant van het land woont en we gaan binnen enkele dagen voor het eerst vijf dagen samen zijn, met zijn dochtertje ♥️

Koffietje... ik probeer je nick te bedenken. Lukt niet 

Iets met vliegje 

🪰

Kersje schreef op 08-07-2021 om 13:41:

Welkom Miraval! 1e topic op de pijler seks en 1e reactie in dit topic

Kersje jij was ook op Viva de to van dit topic? 

Best lastig al die nieuwe nicks. Roos is gelukkig oud en vertrouwd! 

Heftig Poison! Maar wat fijn dat je je man kan steunen bij zijn ziekte en je ook een deel voor jezelf overhoudt en gunt. 

Kersje

Kersje

10-07-2021 om 21:41 Topicstarter

Eidde schreef op 10-07-2021 om 20:05:

[..]

Kersje jij was ook op Viva de to van dit topic?

Klopt helemaal Eidde 😬

Kersje had ik al herkend, sommige hebben dezelfde nick gehouden en anderen moet ik nog achter komen 

Ik wil wel delen wie ik ben hoor. Ik ben Wiekjes. En jullie? (sommige heb ik inderdaad al door)

Kersje schreef op 10-07-2021 om 21:41:

[..]

Klopt helemaal Eidde 😬

check!

BadEendje schreef op 11-07-2021 om 00:45:

Ik wil wel delen wie ik ben hoor. Ik ben Wiekjes. En jullie? (sommige heb ik inderdaad al door)

Ah, dat klinkt bekend

Volg. Ben minnares. Al tig keer de relatie beeindigd maar de aantrekkingskracht is te groot. Het verdriet en gemis helaas ook.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.