Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Minnaar/Minnares deel 43

Al 42 delen lang schreven we over het wel en wee om en rond onze minnaars en/of minnaarrelaties in het algemeen. De voorgaande 42 delen sterven helaas een vroege dood met het verdwijnen van het Viva forum. Met de komst van Viafora mag een topic als dit natuurlijk niet ontbreken! 

Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijg(st)er met pantser en harnas? Moeten de mannen/vrouwen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden.....

Kun jij een minnaar/minnares hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?

Of je status nu een open relatie, huwelijk of single bestaan betreft, het hebben van een minnaarrelatie is meestal een lastig onderwerp om te bespreken met je omgeving, terwijl het (vaak) een rollercoaster aan gevoelens en emoties met zich meebrengt. Met dit topic hopen we een ‘veilige’ plek te creëeren voor deze emoties. Elkaar een spiegel voorhouden, prima, maar behandel elkaar vooral met respect!

Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden, al staan we natuurlijk ook een beetje open voor andere meningen.

Offtopic: Vind je het alleen maar leuk om je ongezouten ongenoegen over vreemdgaan hier te komen verkondigen, open dan vooral je eigen topic! Dit geldt tevens voor ongevraagde/ongewenste psychologische adviezen.

Het is fijn als je een avatar uploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen.

Probeer zo weinig mogelijk te QUOTEN, door het precaire onderwerp wensen sommige schrijf(st)ers hun postings later aan te passen. Bedankt!


Oohhh leuk! 

gelijk gevonden en de 1e post! 

Ik heb altijd graag meegeschreven op dit topic op Viva en heb er heel veel goeie adviezen gehad! Hopelijk wordt het hier net zo nuttig! Benieuwd of er nog meer oude bekenden (of nieuwe bekenden) mee komen schrijven!

Kersje

Kersje

08-07-2021 om 13:41 Topicstarter

Welkom Miraval! 1e topic op de pijler seks en 1e reactie in dit topic

Leuk dat dit topic er ook weer is. Ik schreef hier af en toe een beetje mee onder een ander naampje, maar dat mag de pret niet drukken!

Ik lees/schrijf ook weer mee. Heb een andere nick gekozen. Moet nog wel even wennen aan de vele reclame.

Ik heb dezelfde nick, nog even een foto uploaden

Ja, hoi. Nooit meegeschreven in dit topic op het Viva forum, maar ik geloof dat ik me hier wel mag melden 🙈

Ha,daar zijn we weer! Ik heb ook een andere nick gekozen. Fijn dat je dit topic hebt geopend Kersje👍️

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

08-07-2021 om 17:46

Ik kom even zwaaien en mezelf voorstellen als moderator op deze pijler 

Kersje

Kersje

08-07-2021 om 18:02 Topicstarter

Leuk, welkom nieuwe en vertrouwde nicks 👋

En ook jij welkom Mod!

Wat leuk! Een mod die zich hier komt voorstellen! We zullen het netjes houden 

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

08-07-2021 om 18:06

Miraval schreef op 08-07-2021 om 18:03:

Wat leuk! Een mod die zich hier komt voorstellen! We zullen het netjes houden

Daar vertrouw ik op 😉

BadEendje schreef op 08-07-2021 om 16:51:

Ik lees/schrijf ook weer mee. Heb een andere nick gekozen. Moet nog wel even wennen aan de vele reclame.

Ik zie met Firefox geen reclame

Ik heb dezelfde naam gehouden. Fijn dat er een nieuw forum is

ImpishOyster28

ImpishOyster28

08-07-2021 om 20:20

Nieuwe nick en kom weer meeschrijven. Zwaai zwaai!

Oude nick, nieuwe avatar die weer een knipoog is naar mijn eerste nick op het andere forum.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.