Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Is vreemdgaan ok?

Peiling

Is vreemdgaan ok?
226 stemmen
19%
81%

Rooss4 schreef op 23-08-2021 om 22:07:

[..]

Tussen de regels door natuurlijk!

In braille ook nog dan... 

Kersje schreef op 23-08-2021 om 22:05:

[..]

Wel zo eerlijk toch?

Jazeker absoluut dat waardeer ik ook.

BeertjeColargol schreef op 23-08-2021 om 21:55:

Single vrouwen die "alleen voor de sex" een man zoeken en dan kennelijk een voorkeur hebben voor een gebonden man boven een single man, doen dat in veel gevallen echt niet alleen voor de sex. Er komt toch meer bij kijken.

In het topic Minnaar wordt door de minnaressen van getrouwde mannen regelmatig geklaagd dat ze veel minder met hun minnaar kunnen afspreken dan ze eigenlijk zouden willen. Dit omdat de betreffende getrouwde man naast zijn verplichtingen tegenover zijn gezin maar weinig vrije tijd in zijn agenda heeft, en het dan ook nog op zo'n manier moet doen dat het niet opvalt.

En dan komt de vraag, waarom zou je een getrouwde man, die alleen maar zo nu en dan kan afspreken, als minnaar prefereren boven een single man die bij wijze van spreken dagelijks beschikbaar is?

Eerlijk? Omdat ik er niet aan moet denken iedere dag af te spreken. Heb wel vaak zin, maar echt niet iedere dag. En zijn sokken en boxershort hoef ik ook niet in mijn wasmand, mag ie lekker thuis laten

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

23-08-2021 om 22:15

Kersje schreef op 23-08-2021 om 22:11:

[..]

Eerlijk? Omdat ik er niet aan moet denken iedere dag af te spreken. Heb wel vaak zin, maar echt niet iedere dag. En zijn sokken en boxershort hoef ik ook niet in mijn wasmand, mag ie lekker thuis laten

Als iemand dagelijks beschikbaar is voor een date, dan betekent dat niet dat je dan ook dagelijks moet afspreken. Maar het maakt het wel een stuk makkelijker als iemand vaak beschikbaar is.

febag schreef op 23-08-2021 om 20:26:

Hier heb je er al 1 van de 99.

Dit soort opmerkingen zijn naar mij idee dus op de man. Verwar jij discussiëren  niet met pesten? 

BeertjeColargol schreef op 23-08-2021 om 22:15:

[..]

Als iemand dagelijks beschikbaar is voor een date, dan betekent dat niet dat je dan ook dagelijks moet afspreken. Maar het maakt het wel een stuk makkelijker als iemand vaak beschikbaar is.

En dat was/is hij ook en nu?

Roodkapjeendewolf schreef op 23-08-2021 om 22:23:

[..]

Dit soort opmerkingen zijn naar mij idee dus op de man. Verwar jij discussiëren niet met pesten?

Welnee, is niks op de man aan zeg.

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

23-08-2021 om 22:29

Roodkapjeendewolf schreef op 23-08-2021 om 22:23:

[..]

Dit soort opmerkingen zijn naar mij idee dus op de man. Verwar jij discussiëren niet met pesten?

Ik las het als komisch hoor..

Chupito schreef op 23-08-2021 om 22:29:

[..]

🤭

Julali schreef op 23-08-2021 om 21:35:

[..]

Als ik de berichten op het minnaressen- topic lees, dan kun je zo'n sfeertje wel tussen de regels door lezen.

Het is een soort triomfantelijkheid, want hij kiest op dat ene momentje wel helemaal voor jou in die hotelkamer en daarover wordt gedaan alsof het een hele eer is, want hij is zo bijzonder en zo leuk en lekker.

Vaak wordt het ego nog extra gestreeld omdat hij vertelt dat jij de meest bijzondere vrouw bent in het universum en dat het de beste seks ooit is en jij de meest sexy vrouw (nu ik het zo neertyp is het allemaal zo doorzichtig ), daar komt vaak het verhaaltje bij dat het met zijn vrouw niet meer zo lekker loopt.

Het zijn types die precies weten hoe ze een vrouw het gevoel kunnen geven dat ze bijzonder gewild en sexy is. Terwijl ze in feite dezelfde avond nog met hun vrouw in bed liggen en er vaak nog een paar andere scharrels op na houden.

Vaak staat het gedrag niet op zich, elke vrouw die toehapt op de gladde praatjes mag zich bij de harem aansluiten, zonder dat de vrouwen van elkaars bestaan weten. Je kunt het zien als een wederzijdse egostreling.

Ik vind dit ook een teveel cliché beeld maar ik zie wel dat affaires grotendeels draaien op het innen van bevestiging en egostreling waardoor het ook zo verslavend is. Het ego wil namelijk altijd meer. 

Kersje schreef op 23-08-2021 om 22:28:

[..]

Welnee, is niks op de man aan zeg.

Zo zie ik het wel. Vooral met zo’n bijval van jou in dit geval. Waarvoor is het anders nodig om dit soort opmerkingen te maken binnen een discussie? 

DizzyGorilla85

DizzyGorilla85

23-08-2021 om 22:34

[..]

Ik ook. Feit is dat veel posts van de betreffende schrijver terugvallen op hetzelfde. Daar mogen anderen best wat van vinden. Uiteraard gun ik de ander het beste maar het voelt soms als praten tegen Brugman. Het is dan best lastig om al die posts objectief los van elkaar te zien. 

[..]

Ik vind het nooit grappig als iemand wil scoren over de rug van een ander en dat anderen dit gedrag bijstaan. Het is naar mij idee pestgedrag en niet nodig binnen een discussie. 

Stardust schreef op 23-08-2021 om 22:34:

[..]

Ik ook. Feit is dat veel posts van de betreffende schrijver terugvallen op hetzelfde. Daar mogen anderen best wat van vinden. Uiteraard gun ik de ander het beste maar het voelt soms als praten tegen Brugman. Het is dan best lastig om al die posts objectief los van elkaar te zien.

Negeren is ook een optie hè 

ConsciousWalrus47

ConsciousWalrus47

23-08-2021 om 22:47

Roodkapjeendewolf schreef op 23-08-2021 om 22:39:

[..]

Ik vind het nooit grappig als iemand wil scoren over de rug van een ander en dat anderen dit gedrag bijstaan. Het is naar mij idee pestgedrag en niet nodig binnen een discussie.

Ik kan je echt niet volgen in dit geval. Vind ik zelf geen probleem overigens.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.