Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Is vreemdgaan ok?

Peiling

Is vreemdgaan ok?
226 stemmen
19%
81%

Julali

Julali

18-08-2021 om 21:53 Topicstarter

Miraval schreef op 18-08-2021 om 21:47:

[..]

Dus jullie hebben een open relatie?

Nee, maar als een van ons dat zou willen, dan is het wel bespreekbaar. We hebben er beide geen behoefte aan, maar we sluiten niet uit dat dit in de toekomst kan veranderen, maar dan wel in samenspraak en dus niet achter elkaars rug om. 

Lollypopje schreef op 18-08-2021 om 21:51:

[..]

Klopt. En ik kan je verzekerem dat hik het zou merken als het wel zou was en dat ik dan geheid een ban zou oplopen en hoij nooit meer vergeet wat een boze Lollypop is.

Lollypop  lollypop oh lollylollypop (had ik ineens in mijn hoofd)

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

18-08-2021 om 22:07

Miraval schreef op 18-08-2021 om 21:51:

[..]

Neeeheee.... het gaat erom dat jij vrouwen wijsmaaktopen te staan voor een relatie om ze op deze manier je bed in te lullen. En dat dat volgens jou niet valt onder bedonderen maar als je van iemand houdt en dus al een relatie hebt en je gaat vreemd dan ben je wel aan het bedonderen.

Zie je nu zelf niet dat dat meten met 2 maten is? Het blijft gewoon in beide gevallen bedonderen.

Ik vind dat geen meten met twee maten, maar ik zie seks ook niet als ruilmiddel, die vrouwen gaan zelf mee en het is heus geen straf om seks met mij te hebben.

BlueHeart schreef op 18-08-2021 om 22:07:

[..]

Ik vind dat geen meten met twee maten, maar ik zie seks ook niet als ruilmiddel, die vrouwen gaan zelf mee en het is heus geen straf om seks met mij te hebben.

Maar respect voor die vrouw en haar wensen heb je niet en als je denkt dat t3 compenseren met je sekskwaliteiten, heb je vooral een heel groot ego in je pik.

[..]

Oohhh ze moeten blij zijn dat je hen uitkoos om mee naar bed te nemen? Bedoel je dat? 

Weten die vrouwen op voorhand dat het bij seks blijft en meer niet wanneer je ze mee naar je bed neemt? Of denken deze vrouwen dat je ze echt leuk vindt om wie ze zijn en dat er misschien bij een leuke klik wel kans is op meer? Daar gaat het om. Dat is bedonderen.

Benieuwd hoeveel vrouwen daadwerkelijk seks met je hebben wanneer ze op voorhand weten dat het nooit meer wordt dan dat. Vrijgezelle vrouwen hé... om de discussie clean te houden.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

18-08-2021 om 22:16

Lollypopje schreef op 18-08-2021 om 22:09:

[..]

Maar respect voor die vrouw en haar wensen heb je niet en als je denkt dat t3 compenseren met je sekskwaliteiten, heb je vooral een heel groot ego in je pik.

Uiteraard heb ik respect voor haar maar ik heb geen verplichting om een relatie met haar aan te gaan in ruil voor seks. Andersom trouwens ook niet. 

[..]

dus je vindt het ook okay als een vrouw doet of ze seks met je wil hebben maar dat niet blijkt te willen later?

BlueHeart schreef op 18-08-2021 om 22:16:

[..]

Uiteraard heb ik respect voor haar maar ik heb geen verplichting om een relatie met haar aan te gaan in ruil voor seks. Andersom trouwens ook niet.

Liegen dat je wel een relatie wilt is nooit respectvol.

BlueHeart schreef op 18-08-2021 om 21:48:

[..]

Ik heb geen argumenten nodig, ik vind wat ik vind, maar ik begrijp dat je nu boos bent omdat ik vreemdgaan niet oke vind en vreemdgangers ook niet? En daarom kom je met allerlei argumenten en vergelijkingen die nergens op slaan?

Ze verwijt je dat je hypocriet bent.  Je bent tegen vreemdgaan,  omdat je dan degene van wie je houdt bedondert. Tegelijk heb je er geen enkele moeite mee om tegen je date glashard te liegen over je intenties.  Waarmee je haar de keuze of ze eenmalig met iemand naar bed wil of niet,  ontneemt. Dat is toch ook liegen en bedonderen?  En het is ook nog meten met twee maten. 

Ik geloof niet in vreemdgaan,  heb dan ook een monogame relatie uit volle overtuiging (door schade en schande wijs geworden). En ook ik vind het hypocriet dat je zo met twee maten meet. Eigenlijk vind ik dat met twee maten meten nog erger dan liegen. 

Lollypopje schreef op 18-08-2021 om 22:24:

[..]

Liegen dat je wel een relatie wilt is nooit respectvol.

Ach dit is gewoon zinloos... alsof je tegen een muur praat. 

Hij wil het gewoon niet begrijpen of hij loopt te fucken.

Miraval schreef op 18-08-2021 om 22:30:

[..]

Ach dit is gewoon zinloos... alsof je tegen een muur praat.

Hij wil het gewoon niet begrijpen of hij loopt te fucken.

Typisch "een bepaald soort man"

jeejtje hou es op dames zo te doen...
Hij heeft nergens gezegd ik ga liegen tegen een vrouw dat ik een relatie wil zodat ik mn sex krijg..? Dat maken jullie ervan en dan uiteindelijk met zn alle zo lopen vitten? 
En dat tegen vreemdgaan zijn... er zijn hier situaties dat mensen ook echt zijn vreemdgegaan... jullie beschuldigen hem al van iets dat niet eens voorgevallen is.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

18-08-2021 om 22:37

HexOpBezemsteel schreef op 18-08-2021 om 22:27:

[..]

Ze verwijt je dat je hypocriet bent. Je bent tegen vreemdgaan, omdat je dan degene van wie je houdt bedondert. Tegelijk heb je er geen enkele moeite mee om tegen je date glashard te liegen over je intenties. Waarmee je haar de keuze of ze eenmalig met iemand naar bed wil of niet, ontneemt. Dat is toch ook liegen en bedonderen? En het is ook nog meten met twee maten.

Ik geloof niet in vreemdgaan, heb dan ook een monogame relatie uit volle overtuiging (door schade en schande wijs geworden). En ook ik vind het hypocriet dat je zo met twee maten meet. Eigenlijk vind ik dat met twee maten meten nog erger dan liegen.

Dat ik glashard zit te liegen tegen een date maken jullie er zelf van, ik zeg namelijk nooit op voorhand al dat ik een relatie met haar wil. Ik date ook niet eindeloos om iemand maar uit haar kleren te krijgen en ik heb ook vaak genoeg nee te horen gekregen. 

Rachel. schreef op 18-08-2021 om 22:35:

Hij heeft nergens gezegd ik ga liegen tegen een vrouw dat ik een relatie wil zodat ik mn sex krijg..? Dat maken jullie ervan en dan uiteindelijk met zn alle zo lopen vitten?
En dat tegen vreemdgaan zijn... er zijn hier situaties dat mensen ook echt zijn vreemdgegaan... jullie beschuldigen hem al van iets dat niet eens voorgevallen is.

Jawel, niet in dit topic, maar dat heeft hij gezegd dat hij dat van plan was en daar totaal geen moeite mee had.

Maar het is off topic, dus ik hou er over op.

Rachel. schreef op 18-08-2021 om 22:35:

Dat heeft hij zelf beschreven in een topic. Maar goed, ben het er wel mee eens dat dat vitten nergens voor nodig is. Hij heeft al geschreven dat hij geen succes heeft gehad met z’n strategie (goh) 

Ik ben dan wel weer benieuwd hoe lang dit topic kan doorgaan over dit onderwerp en hoe vaak dezelfde mensen hun mening blijven verkondigen. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.