Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Fettisj: geil worden van mijn man die geil wordt van andere vrouwen en sex in het openbaar


Ik ga al vanaf mijn twintigste regelmatig naar de sauna. En helaas vaak mee gemaakt dat er op een oncomfortabele manier naar mij gekeken werd. Ik ben echt niet preuts en behoorlijk comfortabel met mijn lichaam. En toch voelt dat heel ongemakkelijk vooral als zo'n vent dan opvallend vaak in mijn buurt opdook. Ik vind dat soort situaties heel lastig, want waarover ga je dan klagen? Iedereen mag natuurlijk in datzelfde bubbelbad gaan zitten.

Lang geprobeerd het te zien als een compliment, maar uiteindelijk zag ik in elke kijkende man een mogelijke sauna stalker en voelde ik mij daar heel onprettig bij. Niks ontspannends meer aan als je elke keer een paar van die mannen probeert te ontwijken. Zeker nadat zo'n vent "per ongeluk" tegen mij aan botste. 

Sindsdien ben ik alleen nog gegaan met partner en zijn voorgangers. Veel minder last van scheelt ook dat ik op grote sterke mannen val, één blik van hen is altijd voldoende geweest om dit soort voyeurs op afstand te houden.

Ik vind het om die reden echt niet kunnen om zo bewust naar vrouwen te kijken. Je voelt dit als vrouw echt wel. Zeker als je zoals ik al een paar negatieve ervaringen hebt gehad. En dan kun je zeggen maar wij kijken alleen, maar dat weet ik niet hè. Voor mij is jouw vent gewoon iemand die ik niet in mijn buurt wil hebben en dus de rest van de dag zou proberen te ontlopen.

Dat oncomfortabel loeren en toevallig steeds opduiken is precies de reden dat ik niet meer ga. In Finland nog wel, als ik daar ben. Hele andere sfeer, moet ik zeggen. Ik heb daar alleen mannen schuin naar andere mannen zien kijken als die het langer ‘volhielden’ in de hitte. Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dat mijn vriend mee was, type woeste Viking, misschien helpt dat toch meer dan zelf kwaad kijken.

Lexus schreef op 07-08-2022 om 14:46:

Waarom denk ik nou dat ts een man is?

Niet alleen jij hoor, een troll is het sowieso!

Kersje schreef op 08-08-2022 om 17:43:

[..]

Niet alleen jij hoor, een troll is het sowieso!

Ja ook blijkens de bijzonder niet empathische vlakke leercurve: zoveel mensen geven aan dat ze naar zouden worden van dit gedrag maar ts wuift het weg onder het mom 'het gaat alleen maar om anonieme lichamen'. ja duh, dat bedoelen we nou juist: geen zin om tot anoniem object gereduceerd te worden voor jouw genot. Zo respectloos.

Battle-Royale schreef op 08-08-2022 om 15:11:

[..]

Waarschijnlijk een vent dus. Ik ken geen een vrouw die het woord tepeltjes of billetjes in combo met een volwassen vrouw gebruikt.

Dit inderdaad!

Lexus schreef op 08-08-2022 om 18:14:

[..]

Ja ook blijkens de bijzonder niet empathische vlakke leercurve: zoveel mensen geven aan dat ze naar zouden worden van dit gedrag maar ts wuift het weg onder het mom 'het gaat alleen maar om anonieme lichamen'. ja duh, dat bedoelen we nou juist: geen zin om tot anoniem object gereduceerd te worden voor jouw genot. Zo respectloos.

Gebeurt overal.

Ik neem mijzelf als voorbeeld, maar ik denk dat het voor heel veel mannen geldt.

Als ik een vrouw op de fiets passeer scan ik haar razendsnel. En dan kijk ik extra lang als ze mooie billen of benen heeft. En nu met dat warme weer lopen een hoop vrouwen en eisjes (18+) met blote buiken. Dat is mooi en daar kijk ik naar. Niets meer en niets minder. 

En zal ik je eens wat vertellen? Een vrouw die mij op de fiets tegemoet rijdt en die mijn goedkeurende glimlach ziet lacht altijd terug. Vrouwen vinden dat fijn, als ze door mannen gezien worden. Zeker moedertjes die in het dagelijks leven zijn gereduceerd tot mamma en de vrouw van. Die worden juist vrolijk van positieve aandacht.

Ik snapt echt dat verschrikkelijk negatieve gedoe hier niet zo. 

willem1959 schreef op 08-08-2022 om 19:19:

[..]


En zal ik je eens wat vertellen? Een vrouw die mij op de fiets tegemoet rijdt en die mijn goedkeurende glimlach ziet lacht altijd terug. Vrouwen vinden dat fijn, als ze door mannen gezien worden. Zeker moedertjes die in het dagelijks leven zijn gereduceerd tot mamma en de vrouw van. Die worden juist vrolijk van positieve aandacht.

Ik snapt echt dat verschrikkelijk negatieve gedoe hier niet zo.

Hahahahaha wat ontzettend triest om zelf in te vullen hoe leuk de vrouwtjes/moedertjes deze aandacht vinden?! En dan datgeen ook nogeens scharen onder ‘positieve aandacht’, serieus? Ik zal maar niet schrijven wat ik daadwerkelijk vind van mannen zoals dit, want dat vind ik een ban niet waard. Ontzettend triest vind ik het wel als je dit alles zelfs nog maar denkt 

willem1959 schreef op 08-08-2022 om 19:19:


En zal ik je eens wat vertellen? Een vrouw die mij op de fiets tegemoet rijdt en die mijn goedkeurende glimlach ziet lacht altijd terug. Vrouwen vinden dat fijn, als ze door mannen gezien worden. Zeker moedertjes die in het dagelijks leven zijn gereduceerd tot mamma en de vrouw van. Die worden juist vrolijk van positieve aandacht.

Ik snapt echt dat verschrikkelijk negatieve gedoe hier niet zo.

Kotsmisselijk wordt dit alleenstaande moedertje daarvan. 

Hier schrijven de uitzonderingen naar het blijkt.
Op straat gaat het echt heel anders.

willem1959 schreef op 08-08-2022 om 19:36:

Hier schrijven de uitzonderingen naar het blijkt.
Op straat gaat het echt heel anders.

Blijf dat vooral zelf geloven als jou dat een mannelijk goed gevoel geeft. Ik lach soms naar dat soort mannen uit vriendelijkheid en/of vanuit opvoeding, maar blijkbaar zie je niet hun gezichten zodra zij voorbij zijn 🤮 en hun gedachtes zijn sowieso niet leesbaar 😝

willem1959 schreef op 08-08-2022 om 19:19:

[..]

Gebeurt overal.

Ik neem mijzelf als voorbeeld, maar ik denk dat het voor heel veel mannen geldt.

Als ik een vrouw op de fiets passeer scan ik haar razendsnel. En dan kijk ik extra lang als ze mooie billen of benen heeft. En nu met dat warme weer lopen een hoop vrouwen en eisjes (18+) met blote buiken. Dat is mooi en daar kijk ik naar. Niets meer en niets minder.

En zal ik je eens wat vertellen? Een vrouw die mij op de fiets tegemoet rijdt en die mijn goedkeurende glimlach ziet lacht altijd terug. Vrouwen vinden dat fijn, als ze door mannen gezien worden. Zeker moedertjes die in het dagelijks leven zijn gereduceerd tot mamma en de vrouw van. Die worden juist vrolijk van positieve aandacht.

Ik snapt echt dat verschrikkelijk negatieve gedoe hier niet zo.

willem1959 schreef op 08-08-2022 om 19:36:

Hier schrijven de uitzonderingen naar het blijkt.
Op straat gaat het echt heel anders.

Ik geloof zeker dat er vrouwen zijn die dat leuk vinden. Dan denk ik aan de vrouwen uit hotter than my daughter die bewust zonder ondergoed en in doorschijnende kleding naar de supermarkt gaan op zoek naar "positieve aandacht". En TO blijkbaar ook want die vind het spannend om haar benen net iets wijder uit elkaar te doen en bekeken te worden. Maar dat er vrouwen zijn die dat leuk vinden betekent niet dat alle (of de meerderheid) vrouwen dat leuk vinden. Ieder zo zijn hobby.

willem1959 schreef op 08-08-2022 om 19:36:

Hier schrijven de uitzonderingen naar het blijkt.
Op straat gaat het echt heel anders.

Ja daar wordt je nagesist en als je niet reageert ben je een verwaand kutwijf en als je wel reageert een hoer. Of zoiets. 

ToetieToover schreef op 08-08-2022 om 20:02:

[..]

Ja daar wordt je nagesist en als je niet reageert ben je een verwaand kutwijf en als je wel reageert een hoer. Of zoiets.

precies, er wordt hier altijd naar me gefloten of iets geroepen als ik mijn huis inga, door gasten  van het café op de hoek. Zij denken dat ik dat leuk vind. Ik wuif ook altijd vriendelijk terug maar dat doe ik alleen maar omdat ik weet dat ik anders agressief gezeik over me heen krijg. Die lui staan daar altijd en ik woon daar. Ik heb geen zin in gezeik. Maar intussen baal ik ervan, hoop ik dat ze me niet zien, zet een zonnebril op of kijk strak voor uit. 

pfff ik had al 50 jaar geleden geen zin in dit soort aandacht van mannen. Ik hoopte dat het na mij 60e wel eens afgelopen zou zijn zei het alleenstaande moedertje van omaleeftijd. 

Dit draadje getuigt wel van een heel hoog gehalte male privilege zeg, keer op keer zeggen vrouwen het niet fijn te vinden geobjectiveerd te worden maar de heren blijven zeggen dat het moet kunnen dat je het wel leuk vindt als vrouw dat het normaal is. Nee het merendeel van de vrouwen vindt het dus niet leuk.

En dat terug glimlachen: 

1. weet jij wat er gebeurt als vrouwen niet glimlachen: je krijgt ongelooflijke agressieve shit over je heen als je dat niet doet. Je hebt als man geen idee. Je wordt als vrouw geleerd te moeten glimlachen hoor. We hebben ooit eens een glimlachstaking gedaan voor een dag, wat je dan over je heen krijgt.

2. Maar het kan ook dat ze glimlachen omdat ze denken dat je aardig bent en uit aardigheid glimlacht, niet uit medelijden om het arme alleenstaande moedertje te helpen of uit seksuele bijbedoelingen

3. Het kan ook dat ze terug glimlachen omdat ze jou een beetje zielige  man vinden die het al zo zwaar hebben als  behorende tot de oudere mannelijke witte cis hetero4. bevolking Dat wel eens bedacht?

4. we glimlachen ook tegen elkaar, gewoon omdat veel vrouwen lieve mensen zijn die gezelligheid in de wereld kunnen waarderen. 

5. en dus niet, of maar bij grote uitzondering: omdat ze/we zo blij zijn dat ze ein-de-lijk aandacht van een man krijgen hoor. We weten namelijk dat mannelijke aandacht goedkoop is en wij voor zo'n man zo inwisselbaar zijn voor de volgende die hij er wel lekker uit vindt zien.

lexus, je bent vergeten af te sluiten met dit plaatje

tenor.gif?itemid=13087551

febag schreef op 08-08-2022 om 20:37:

lexus, je bent vergeten af te sluiten met dit plaatje

tenor.gif?itemid=13087551

hahaha

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.