Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Fettisj: geil worden van mijn man die geil wordt van andere vrouwen en sex in het openbaar


BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-08-2022 om 13:42

DS1971 schreef op 08-08-2022 om 09:55:

Wat een rare discussie is er ontstaan.
Natuurlijk kan het ongemakkelijk ervaren worden als iemand in de sauna te nadrukkelijk kijkt (en het zijn niet alleen mannen, ik zie ook in het voorbijgaan vrouwen die even een blik naar beneden werpen, waar ikzelf dan geen problemen mee heb en flirten in de sauna is mij ook niet vreemd), maar ik vind het wel raar om te denken dat je in de sauna je blik heel nadrukkelijk moet afwenden. Dat is weer het andere uiterste. Je ziet elkaar daar naakt, omdat je daar naakt bent. Heel normaal verder.
En als iemand daar dan thuisgekomen over fantaseert, daar heb je toch echt geen weet van. Dus je daaraan ergeren vind ik al helemaal raar.
Al zeg ik er wel bij dat ik het raar vind om iedere keer als je naar de sauna gaat een stijve lul te krijgen. Dan zou het toch zomaar kunnen dat de man van to wat nadrukkelijker kijkt dan to denkt.
Maar goed, misschien ook niet. Ik ben er niet bijgeweest (denk ik).

Exact.
Ik heb zelf enkele opvallende littekens en tatoeages, dus voor mij is het doodnormaal als mensen in de sauna soms wat langer kijken, heb me daardoor nooit geobjectiveerd gevoeld. 

Net zoals ik op straat wat langer kijk naar een mooie vrouw, maar dan nog spreek je slechts over seconden, het is niet alsof je daar met open mond kwijlend naar loopt te staren. Daarbij hoeft daar ook niets seksueel achter te zitten, mensen houden gewoon van schoonheid en merken dit op. 

Valdemar schreef op 08-08-2022 om 13:42:

[..]

Exact.
Ik heb zelf enkele opvallende littekens en tatoeages, dus voor mij is het doodnormaal als mensen in de sauna soms wat langer kijken, heb me daardoor nooit geobjectiveerd gevoeld.

Net zoals ik op straat wat langer kijk naar een mooie vrouw, maar dan nog spreek je slechts over seconden, het is niet alsof je daar met open mond kwijlend naar loopt te staren. Daarbij hoeft daar ook niets seksueel achter te zitten, mensen houden gewoon van schoonheid en merken dit op.

Op straat vind ik dat wat anders maar gisteren zat ik op een terras en er zat een man constant naar mij te kijken. Dat vind ik echt onbeleefd. Ik probeerde er niet op te letten maar je voelt gewoon dat hij kijkt. Ik werd het zat en wierp hem een kwade blik toe en toen knipoogde hij die idioot.

Ik herken de TO van een eerder topic op Viva volgens mij, hetzelfde woordgebruik met bovengemiddeld knap en high profile seksscene. Toen ging het om een parenclub avond voor hoogopgeleiden voor zover ik me herinner. Hilarisch topic was dat.

Anyway , ik ga er geen energie meer aan verspillen.

Martje80 schreef op 08-08-2022 om 13:53:

Ik herken de TO van een eerder topic op Viva volgens mij, hetzelfde woordgebruik met bovengemiddeld knap en high profile seksscene. Toen ging het om een parenclub avond voor hoogopgeleiden voor zover ik me herinner. Hilarisch topic was dat.

Anyway , ik ga er geen energie meer aan verspillen.

Scherp, lijkt er inderdaad wel wat op qua schrijfstijl

Martje80 schreef op 08-08-2022 om 13:53:

Ik herken de TO van een eerder topic op Viva volgens mij, hetzelfde woordgebruik met bovengemiddeld knap en high profile seksscene. Toen ging het om een parenclub avond voor hoogopgeleiden voor zover ik me herinner. Hilarisch topic was dat.

Anyway , ik ga er geen energie meer aan verspillen.

Maar die deed zich niet voor als vrouw. Enfin, als TO zo Blumkin gaat opperen, weten we genoeg.

Lazylara

Lazylara

08-08-2022 om 15:08 Topicstarter

Martje80 schreef op 08-08-2022 om 13:53:

Ik herken de TO van een eerder topic op Viva volgens mij, hetzelfde woordgebruik met bovengemiddeld knap en high profile seksscene. Toen ging het om een parenclub avond voor hoogopgeleiden voor zover ik me herinner. Hilarisch topic was dat.

Anyway , ik ga er geen energie meer aan verspillen.

Lijkt me onmogelijk. Ik kom nooit op viva. 

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

08-08-2022 om 15:11

febag schreef op 08-08-2022 om 13:58:

[..]

Maar die deed zich niet voor als vrouw. Enfin, als TO zo Blumkin gaat opperen, weten we genoeg.

Waarschijnlijk een vent dus. Ik ken geen een vrouw die het woord tepeltjes of billetjes in combo met een volwassen vrouw gebruikt. 

AuthorizedPony13

AuthorizedPony13

08-08-2022 om 15:38

Valdemar schreef op 08-08-2022 om 13:42:


Net zoals ik op straat wat langer kijk naar een mooie vrouw, maar dan nog spreek je slechts over seconden, het is niet alsof je daar met open mond kwijlend naar loopt te staren. Daarbij hoeft daar ook niets seksueel achter te zitten, mensen houden gewoon van schoonheid en merken dit op.

Iedereen kijkt weleens even. Kan. In mijn voorbeeld van Busloo bleef de betreffende man nogal in de buurt en mij echt aankijken in de kleedkamer, helemaal opnemend. Dan kijk ik eerst terug, normaal wenden mensen dan hun blik wel af. Deze man niet. Toen zei ik ‘hallo, wat is dit?’. Hij bleef nog kijken. Ik griste toen snel mijn spullen bij elkaar en ging naar een andere ruimte. Het voelde vervelend. Hij was daar met zijn vriendin of vrouw. Dit was jaren geleden. 

Als ik in de sauna lig, kan iemand bij binnenkomst mij even zien of bekijken maar op het moment dat iemand het liefst mijn kut inkijkt, nee dank u feestelijk. Daarvoor lig ik niet in de sauna. Overigens blijf ik gewoon naar de sauna gaan.

AuthorizedPony13

AuthorizedPony13

08-08-2022 om 15:39

Battle-Royale schreef op 08-08-2022 om 15:11:

[..]

Waarschijnlijk een vent dus. Ik ken geen een vrouw die het woord tepeltjes of billetjes in combo met een volwassen vrouw gebruikt.

Exact. Gok een ouder persoon.

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

08-08-2022 om 15:47

Ziggystardust schreef op 08-08-2022 om 15:39:

[..]

Exact. Gok een ouder persoon.

Vandaar de voorkeur voor jonge vrouwen. Ik denk ook niet dat er veel 40+ vrouwen zijn die het fantastisch vinden dat hun man gluurt naar jonge vrouwen in de sauna en ze daarna nog in geuren en kleuren vertelt wat ie zag en dat dat de enige reden voor haar is om nog seks met die oude snoepert te hebben.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

08-08-2022 om 15:48

Ziggystardust schreef op 08-08-2022 om 15:38:

[..]

Iedereen kijkt weleens even. Kan. In mijn voorbeeld van Busloo bleef de betreffende man nogal in de buurt en mij echt aankijken in de kleedkamer, helemaal opnemend. Dan kijk ik eerst terug, normaal wenden mensen dan hun blik wel af. Deze man niet. Toen zei ik ‘hallo, wat is dit?’. Hij bleef nog kijken. Ik griste toen snel mijn spullen bij elkaar en ging naar een andere ruimte. Het voelde vervelend. Hij was daar met zijn vriendin of vrouw. Dit was jaren geleden.

Als ik in de sauna lig, kan iemand bij binnenkomst mij even zien of bekijken maar op het moment dat iemand het liefst mijn kut inkijkt, nee dank u feestelijk. Daarvoor lig ik niet in de sauna. Overigens blijf ik gewoon naar de sauna gaan.

Je hebt helemaal gelijk.
Mijn reactie was vooral gericht op de berichten die het deden klinken alsof je helemaal niet mag kijken (zoals geforceerd je enkel richten op het hoofd en niets van de rest registreren) omdat je ander een vies mannetje/vrouwtje bent. 

Voor mij is het compleet normaal dat een mens een naakt lichaam opmerkt (zeker als het een mooi persoon betreft), het lijkt me haast onnatuurlijk om dat niet te doen. En mijn ervaring met sauna's is dat iedereen het doet, zonder dat daardoor oncomfortabele situaties ontstaan omdat de mensen die daar komen zich comfortabel voelen bij hun naakte lichaam. Naakt is in die situatie niets abnormaals of iets dat dadelijk aan seks gekoppeld wordt. 

Battle-Royale schreef op 08-08-2022 om 15:11:

[..]

Waarschijnlijk een vent dus. Ik ken geen een vrouw die het woord tepeltjes of billetjes in combo met een volwassen vrouw gebruikt.

Dat vond ik ook wel verdacht

GrandioseZebra62

GrandioseZebra62

08-08-2022 om 15:55

Valdemar schreef op 08-08-2022 om 15:48:

[..]

Je hebt helemaal gelijk.
Mijn reactie was vooral gericht op de berichten die het deden klinken alsof je helemaal niet mag kijken (zoals geforceerd je enkel richten op het hoofd en niets van de rest registreren) omdat je ander een vies mannetje/vrouwtje bent.

Voor mij is het compleet normaal dat een mens een naakt lichaam opmerkt (zeker als het een mooi persoon betreft), het lijkt me haast onnatuurlijk om dat niet te doen. En mijn ervaring met sauna's is dat iedereen het doet, zonder dat daardoor oncomfortabele situaties ontstaan omdat de mensen die daar komen zich comfortabel voelen bij hun naakte lichaam. Naakt is in die situatie niets abnormaals of iets dat dadelijk aan seks gekoppeld wordt.

In TO zijn/haar geval wordt dat naakt wel aan seks gekoppeld aangezien ze hoofden niet interessant vinden maar vooral gericht zijn op het lijf. En ja iedereen kijkt in de sauna even maar als ik heb geconstateerd dat iemand haar poes een beetje openstaat ben ik al te lang gericht naar een onderdeel aan het kijken. En dat is gewoon onfatsoenlijk. 

AuthorizedPony13

AuthorizedPony13

08-08-2022 om 16:10

Battle-Royale schreef op 08-08-2022 om 15:47:

[..]

Vandaar de voorkeur voor jonge vrouwen. Ik denk ook niet dat er veel 40+ vrouwen zijn die het fantastisch vinden dat hun man gluurt naar jonge vrouwen in de sauna en ze daarna nog in geuren en kleuren vertelt wat ie zag en dat dat de enige reden voor haar is om nog seks met die oude snoepert te hebben.

Het ligt eraan. Ik zie als 40+ vrouw genoeg mooie (ook jonge) vrouwen. Zou er seks mee kunnen hebben maar in het dagelijkse leven heb ik er niet zo’n behoefte aan om daar op die manier mee bezig te zijn. Dan zie ik een mooi iemand, merk ik dat op en dat is het dan. Waar TO van opgewonden raakt, kan ik me nog enigszins in inleven, behalve dat het niet mijn fetisj is.


Een ex van mij was er nogal mee bezig. Vrouwen bekijken en het er dan steeds over hebben, op een jagerige manier. Dat vond ik op een gegeven moment vermoeiend. Ga je samen naar het strand en denk je ‘leuk even samen’ maar nee, steeds op jacht naar andere stellen en het daarover hebben. Het krijgt dan ook iets obsessiefs, verslaafds of geforceerds. Daar hou ik niet zo van maar anderen wellicht wel.

Als ik seks wil met een andere mooie vrouw of stellen, dan zijn er genoeg leuke sites voor. En volgens mij is niet elke parenclub meteen ranzig of vulgair. Ga naar een leuk dansfeestje met swingers bijvoorbeeld.

AuthorizedPony13

AuthorizedPony13

08-08-2022 om 16:16

Er is wel weer wat leven in de brouwerij op de sekspijler.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.