Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

Dingen waar je spontaan van opdroogt

Arrogantie, bouwvakkersdecolleté's, joggingbroeken met slippers eronder, ernstig overgewicht (sorry), vieze brillen, en dom gedrag zoals roekeloos rijden, teveel drinken en flauwe grappen maken. 

yette schreef op 24-03-2026 om 20:11:

Arrogantie, bouwvakkersdecolleté's, joggingbroeken met slippers eronder, ernstig overgewicht (sorry), vieze brillen, en dom gedrag zoals roekeloos rijden, teveel drinken en flauwe grappen maken.

Scheelt mij typen 😅

En vies gebitje 

mensen die continue schrijven waar ze continu bedoelen 

Kampeerder schreef op 24-03-2026 om 20:29:

mensen die continue schrijven waar ze continu bedoelen

Maar hoe vaak schrijf je het woord continu? 

Grindelwald schreef op 24-03-2026 om 20:36:

[..]

Maar hoe vaak schrijf je het woord continu?

Dat schrijft ik continu! 

Hmmm zoveel eigenlijk. Soms vind ik die mensen best aardig, maar ik zou nooit kunnen vallen voor een onintelligente man. Of ik vind ze op zich niet lelijk maar dan is het een arrogante braller (gaat ook vaak samen met zelfoverschatting). Verder kale hoofden, dikke buiken, pinkringen, zweetoksels.

Tatoeages en baarden. Brrrr

Ik zeg ook trampo  Nooit beseft dat iemand dat raar vind, in mijn beleving is het gewoon een afkorting. We gebruiken het woord ook veel, trampoline buurt met ditto kids, zeg maar. Ik zal er eens op gaan letten

Ik droog op van mensen die "helemaal niet racistisch willen zijn hoor, maar..." gevolgd door de meest racistische uitspraken. En ik droog op van moeders (en soms vaders) die van alles verzinnen om een kind bij jou te laten spelen, vraag gewoon of het kan, ook al is het de vierde keer achter elkaar - who cares. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.