Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

De eerste keer


TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

24-08-2021 om 06:24

Lollypopje schreef op 23-08-2021 om 18:18:

[..]

Tja het is niet dat ze kan tijdreizen en het kan terugdraaien.

Het belangrijkste is dat zij er een positieve herinnering aan heeft. Dus ik zie geen nut, die herinnering voor haar negatief te maken.

Dank je wel. Ik krijg hier inmiddels het gevoel dat ik me rot zou moeten voelen over mijn eerste keer en dat wil ik dus helemaal niet. Want het was gewoon fijn. En het voelde goed op dat moment. En voor de allerlaatste keer: ik had nu terugkijkend liever nog een paar jaar gewacht, want 14 ís heel jong, maar het was dus al gebeurd en het was fijn. 

Poison schreef op 24-08-2021 om 06:24:

[..]

Dank je wel. Ik krijg hier inmiddels het gevoel dat ik me rot zou moeten voelen over mijn eerste keer en dat wil ik dus helemaal niet. Want het was gewoon fijn. En het voelde goed op dat moment. En voor de allerlaatste keer: ik had nu terugkijkend liever nog een paar jaar gewacht, want 14 ís heel jong, maar het was dus al gebeurd en het was fijn.

Graag gedaan

Ik zie het nut niet hier die discussie te blijven voeren, al is het een interessant onderwerp. Maar dan eerder geschikt voor een nieuw topic over de ideale leeftijd voor seks.

Het mooie aan dit topic vind ik juist te lezen hoe iedereen het zelf heeft ervaren.

Lollypopje schreef op 24-08-2021 om 08:57:

[..]

Graag gedaan

Ik zie het nut niet hier die discussie te blijven voeren, al is het een interessant onderwerp. Maar dan eerder geschikt voor een nieuw topic over de ideale leeftijd voor seks.

Het mooie aan dit topic vind ik juist te lezen hoe iedereen het zelf heeft ervaren.

Eens

MariaMagdelena schreef op 23-08-2021 om 15:45:

[..]

Ik las destijds de Tina en de Viva en dat soort bladen en daarin werd wel aandacht besteed aan de lol voor de vrouw enzo weet ik nog. Daaruit heb ik meer voorlichting gehaald dan dat ik kreeg van mijn ouders.

De Bravo. Die kreeg ik altijd als we in Duitsland boodschappen gingen doen. Denk niet dat mijn ouders het ooit gelezen hebben want dan had ik hem waarschijnlijk nooit meer gekregen. Was een poptijdschrift met een  vragenrubriek waar de dingen heel expliciet uitgelegd werden.

DizzyGorilla85

DizzyGorilla85

24-08-2021 om 12:19

Heidi-Forumbeheer schreef op 24-08-2021 om 12:05:

[..]

De Bravo. Die kreeg ik altijd als we in Duitsland boodschappen gingen doen. Denk niet dat mijn ouders het ooit gelezen hebben want dan had ik hem waarschijnlijk nooit meer gekregen. Was een poptijdschrift met een vragenrubriek waar de dingen heel expliciet uitgelegd werden.

Ja, de Bravo. Daar haalde ik ook veel uit en juist door die bladen (Hitkrant en Viva ook) was ik me er heel bewust van wat ik zou willen. Vaak schreven seksuologen en psychologen mee om vragen te beantwoorden. Ik vond het nuttig.

Stardust schreef op 24-08-2021 om 12:19:

[..]

Ja, de Bravo. Daar haalde ik ook veel uit en juist door die bladen (Hitkrant en Viva ook) was ik me er heel bewust van wat ik zou willen. Vaak schreven seksuologen en psychologen mee om vragen te beantwoorden. Ik vond het nuttig.

Heel nuttig. Van mijn ouders kreeg ik niks te horen en op school was het beperkt tot hoe de voorplanting werkt en hoe het zat met de menstruatie.

De Bravo was een openbaring én ook gewoon leuk. Da's belangrijk als je 13, 14 bent

Break Out was wat dat betreft ook wel een vooruitstrevend blad.

febag

febag

24-08-2021 om 20:57 Topicstarter

Maria Weet Raad op Teletekst, ook zoiets. En mijn zus had de Yes.

febag schreef op 24-08-2021 om 20:57:

Maria Weet Raad op Teletekst, ook zoiets. En mijn zus had de Yes.

Ik las hele andere pagina's op teletekst 🤐

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

25-08-2021 om 06:21

Lollypopje schreef op 24-08-2021 om 22:44:

[..]

Ik las hele andere pagina's op teletekst 🤐

Vanaf pagina 800 op rtl4 zeker.

Toen ik 17 was ben ik op een avond na het uitgaan met een leuke jongen mee naar huis gegaan. Duidelijk aangegeven dat ik maagd was en dat zo wilde houden. Vervolgens een hele leuke nacht gehad met hand- en mondwerk van beide kanten. Ik denk daar nog vaak positief aan terug. 
Net voor mijn 19e verjaardag met een jongen die ik erg leuk vond de derde keer dat we samen in bed belanden echt all the way gegaan. Dat was eigenlijk ook meteen fijn, ik denk omdat ik mijn lijf al goed kende en erg opgewonden was. Nog jaren af en aan gescharreld met die jongen. 

ReliableGnu63

ReliableGnu63

25-02-2022 om 15:44

Hier ook een laatbloeier, ik was 21 en had al sinds mijn puberteit een voorliefde voor oudere vrouwen. via een hyves date groep in die tijd kwam ik in contact met een alleenstaande moeder van 40jaar die dus wel op jongere jongens viel. al snel over op msn, dagelijks contact totdat ze me ineens zei dat haar kids bij hun vader was dat weekend en ze me uitnodigde om het weekend gezellig bij haar langs te komen en ook te blijven slapen. afgesproken en ontmoet. gezellige avond gehad samen en eenmaal in bed gebeurde het. zeer goed bevallen.

ben biseksueel dus mijn eerste keer met een man moest er ook eens van komen. dat gebeurde op mijn 23e, dat was wat minder casual of eerder gezegd wel wat ordinair. ik woonde nog thuis dus kon maar moeilijk ontvangen, hij was getrouwd dus hij kon ook niet ontvangen. toen besloten om in zijn auto op een afgelegen parkeerplaats orale seks te hebben waarna het buiten de auto over ging op anale seks

Haha als ik die oude topics zie weet ik nu dus dat Kevin onderaan staat 😁
Je bent lekker in de oude doos aan het graven 😂

Om ontopic te blijven 
Mijn eerste keer met een vrouw was ik 17 jaar
Met de eerste keer man wat jaartjes te vroeg begonnen 
Maar al met al geen slechte ervaringen 

ReliableGnu63

ReliableGnu63

25-02-2022 om 15:52

Beertjelief schreef op 25-02-2022 om 15:50:

Haha als ik die oude topics zie weet ik nu dus dat Kevin onderaan staat 😁
Je bent lekker in de oude doos aan het graven 😂

forum onlangs ontdekt, dus voor mij is alles nieuw 😂

Het was zoals ik verwachtte.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.