Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

De eerste keer


K79

K79

23-08-2021 om 15:34

Rachel. schreef op 23-08-2021 om 15:13:

echt de eerste keer.. toen was ik 9, was niet gewenst en onder nare omstandigheden.

De eerste keer dat ik het prettig vond en met een leeftijdgenoot was toen ik 16 was.

Ik ervaar het 2e als eerste keer, omdat ik de echte eerste keer niet zelf gekozen had en niet wou.

Eigenlijk hoefde ik dit niet te plaatsen.. maar ik ergerde me omdat ik ook die voor mij eerste keer echt pret wou delen.. maar de echte eerste keer is me afgenomen en was niet leuk en ik dacht dus.. in dit topic kan ik niet mee praten..

Toen dacht ik.. nee, ik laat me dat ook niet ontnemen kga toch mn berichtje sturen.. Al was de 2e keer voor mij de eerste keer dat ik kon genieten wou ik dat toch even hier schrijven. Was een fijne ervaring voor mij en liet me zien hoe seks echt hoort te voelen.

 

Naar mijn idee is je eerste keer ook echt toen je 16 was..wat op je 9e gebeurd is heet in mijn ogen heel anders.

K79 schreef op 23-08-2021 om 15:34:

[..]

Naar mijn idee is je eerste keer ook echt toen je 16 was..wat op je 9e gebeurd is heet in mijn ogen heel anders.

Helemaal eens! 

Wat stoer dat je zo je eerste keer terugclaimt Rachel! Het raakt me.

Ik zat ook te worstelen met dit topic en was blijven steken bij dat mijn eerste keer hier niet tussen past. Maar met dank aan jou deel ik ‘m nu toch en ook mijn zelfgekozen eerste keer. Die optie had ik nog niet bedacht en ik vind het mooi 

De eerste keer tegen mijn wil was toen ik acht jaar oud was, met de toenmalige vriend van mijn moeder. De eerste keer die ik nu zelf kies, was de eerste keer dat ik écht zélf seks wilde. Dat was met mijn huidige partner, we waren al jaren samen. Ik weet niet meer precies hoe oud ik was, maar al een flink eind in de twintig. In de tussenliggende jaren had ik seks gehad met veel verschillende mensen, soms gedwongen, soms omdat ik dacht dat het nu eenmaal bij een relatie hoorde, maar nooit echt uit vrije wil. Het was dus nogal een openbaring dat ik ook seks kon hebben omdat ik er zelf zin in had en dat ik ervan kon genieten. 

K79 schreef op 23-08-2021 om 15:32:

ik was bijna 14( op 1 dag na) had al even verkering.. hij was 2 jaar ouder. Het deed zeer. Ik en ook hij waren niet bezig met mijn plezier.
Achteraf gezien wilde ik het achter de rug hebben..net als of het iets is om af te vinken 😒Erna heeft het bijna 2 jaar geduurd voor ik weer seks had. Het heeft altijd gesluimerd op de achtergrond dat mijn ervaring niet positief was, de gehele relatie toendertijd was niet prettig. Thuis was het niet fijn het gevolg was dat ik liefde ergens anders zocht en aandacht waarschijnlijk verwarde met liefde. Het heeft me wel gebracht dat ik bewuster om ga met het opvoeden van mijn kinderen en het thema seksualiteit.

Ik las destijds de Tina en de Viva en dat soort bladen en daarin werd wel aandacht besteed aan de lol voor de vrouw enzo weet ik nog. Daaruit heb ik meer voorlichting gehaald dan dat ik kreeg van mijn ouders. 

febag

febag

23-08-2021 om 15:52 Topicstarter

MariaMagdelena schreef op 23-08-2021 om 15:45:

[..]

Ik las destijds de Tina en de Viva en dat soort bladen en daarin werd wel aandacht besteed aan de lol voor de vrouw enzo weet ik nog. Daaruit heb ik meer voorlichting gehaald dan dat ik kreeg van mijn ouders.

Ik vermoed dat dit niet in de Tina stond..

De Tina? Die was toch voor basisschool meisjes?

Dames met eigen gekozen eerste keren: mooi om te lezen! Tegelijkertijd ook weer een lelijke reminder dat veel vrouwen en meisjes van de vervelende ervaringen hebben 

Ik was uiteindelijk 22, bijna 23.
En had een relatie van dik 1.5 jaar.

Mijn partner is 13 jaar ouder maar ik had voor mezelf beslist dat hij er niet in kwam zolang ik er niet 100 % klaar voor was.

Alles "errond" hadden we dus al gedaan, we woonden zelfs bijna samen, maar de penetratie die kreeg hij toen pas cadeau.

Iedereen rondom mij dacht ook dat we verder waren dan we daadwerkelijk deden want we leken het ideale koppel, hadden samenwoon-plannen (alleen ik nog even afstuderen), ...
Kussen, likken, pijpen, ... al wat je wil, maar hij kwam er niet in. 

En jep, hij heeft gewacht tot ik klaar was. Hoewel hij wel sneller wou was wachten tot ik er klaar voor was een ere-zaak voor hem.

Intussen zijn we binnenkort 16 jaar samen en 7 jaar getrouwd.
En zijn al mijn "eerste keren" dus met hem gebeurd.

febag schreef op 23-08-2021 om 15:52:

[..]

Ik vermoed dat dit niet in de Tina stond..

Nee ik denk dat het idd een tijdschrift voor net iets oudere meisjes was. Was net al aan het googelen. Zal wel de yes of iets dergelijks geweest zijn. 

Marty1984 schreef op 23-08-2021 om 16:11:

Ik was uiteindelijk 22, bijna 23.
En had een relatie van dik 1.5 jaar.

Mijn partner is 13 jaar ouder maar ik had voor mezelf beslist dat hij er niet in kwam zolang ik er niet 100 % klaar voor was.

Alles "errond" hadden we dus al gedaan, we woonden zelfs bijna samen, maar de penetratie die kreeg hij toen pas cadeau.

Iedereen rondom mij dacht ook dat we verder waren dan we daadwerkelijk deden want we leken het ideale koppel, hadden samenwoon-plannen (alleen ik nog even afstuderen), ...
Kussen, likken, pijpen, ... al wat je wil, maar hij kwam er niet in.

En jep, hij heeft gewacht tot ik klaar was. Hoewel hij wel sneller wou was wachten tot ik er klaar voor was een ere-zaak voor hem.

Intussen zijn we binnenkort 16 jaar samen en 7 jaar getrouwd.
En zijn al mijn "eerste keren" dus met hem gebeurd.

Bijzonder hoe verschillend iemands beleving kan zijn.  Ik vind pijpen veel intiemer dan penetratie. 

MariaMagdelena schreef op 23-08-2021 om 16:51:

[..]

Nee ik denk dat het idd een tijdschrift voor net iets oudere meisjes was. Was net al aan het googelen. Zal wel de yes of iets dergelijks geweest zijn.

De Fancy misschien?

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

23-08-2021 om 17:00

Mijn eerste keer ging beschamend snel. 

K79

K79

23-08-2021 om 17:30

MariaMagdelena schreef op 23-08-2021 om 15:45:

[..]

Ik las destijds de Tina en de Viva en dat soort bladen en daarin werd wel aandacht besteed aan de lol voor de vrouw enzo weet ik nog. Daaruit heb ik meer voorlichting gehaald dan dat ik kreeg van mijn ouders.

Ik uit de hitkrant!

Piratenkoningin schreef op 23-08-2021 om 15:44:

Wat stoer dat je zo je eerste keer terugclaimt Rachel! Het raakt me.

Ik zat ook te worstelen met dit topic en was blijven steken bij dat mijn eerste keer hier niet tussen past. Maar met dank aan jou deel ik ‘m nu toch en ook mijn zelfgekozen eerste keer. Die optie had ik nog niet bedacht en ik vind het mooi

De eerste keer tegen mijn wil was toen ik acht jaar oud was, met de toenmalige vriend van mijn moeder. De eerste keer die ik nu zelf kies, was de eerste keer dat ik écht zélf seks wilde. Dat was met mijn huidige partner, we waren al jaren samen. Ik weet niet meer precies hoe oud ik was, maar al een flink eind in de twintig. In de tussenliggende jaren had ik seks gehad met veel verschillende mensen, soms gedwongen, soms omdat ik dacht dat het nu eenmaal bij een relatie hoorde, maar nooit echt uit vrije wil. Het was dus nogal een openbaring dat ik ook seks kon hebben omdat ik er zelf zin in had en dat ik ervan kon genieten.

onwijs sterk ben je!

DizzyGorilla85

DizzyGorilla85

23-08-2021 om 17:36

K79 schreef op 23-08-2021 om 17:30:

[..]

Ik uit de hitkrant!

Ik ook, de problemenrubriek. Daardoor wist ik technisch veel. De ervaring kwam later.

_melon schreef op 23-08-2021 om 13:18:

[..]

Ze kijkt ook nog niet naar jongens schrijf je, dus dat is dan toch ook logisch?

De ene 14-jarige is de andere niet. Het kan zomaar veranderen en het kan ook nog heel lang zo blijven.

Weet niet of dat logisch is, als ze wel naar jongens zou kijken kan ik me er ook niks bij voorstellen.. Ik vind sommigen van jullie wel heel luchtig doen over de leeftijd.. Wat ben je nou helemaal als je 14 bent..

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.