Seksualiteit
Lollypopje
11-09-2023 om 18:13
BDSM, voor de liefhebbers - deel IV
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 3:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-iii?page=66
Lollypopje
25-07-2025 om 14:18
@Feniks Ja. Ik huur een etage, met mijn ziekte eigenlijk niet te doen. Maar het is moeilijk om wat te vinden.
En ik vind je stoer dat je het pleasen hebt afgeleerd 😁
Chrysantje
27-07-2025 om 09:51
@Martje80
Als ik terug denk is het wel een combinatie geweest van diverse factoren
De fifty shades of Grey films, proberen en praten.
Soms goed gelukt soms zwaar tegenvallend en de nodige grappige momenten.
Wij zijn er achter dat mijn vriendin de Dominante is.
En ik toch beter de onderdanige rol pas.
Wij wonen nog niet samen maar zijn wel zoekende als zovele naar een eigen huisje.
Wij slapen woensdagavond bij mijn ouders
En in de weekenden waar het het beste past.
Soms gebaseerd op feestjes soms waar wij de ruimte hebben om te spelen.
Tot nu toe blijven wij ontdekken en groeien
Sinds een half jaar gebruikt mijn vriendin een kooitje om de lusten te reguleren.
Wat mij eigenlijk beter bevalt dan verwacht.
Mijn vriendin is dol op mooie lingeriesetjes die volgens haar alleen met handwas gewassen mogen worden.
Dat is dus mijn taak en met regelmatig wat ruwe handen heeft ze regelmatig reden om straf uit te delen.
een humbler nagels veren en wat fantasie geeft ruimte voor uren speelplezier.
Martje80
28-07-2025 om 20:16
Lollypopje schreef op 25-07-2025 om 14:18:
@Feniks Ja. Ik huur een etage, met mijn ziekte eigenlijk niet te doen. Maar het is moeilijk om wat te vinden.
En ik vind je stoer dat je het pleasen hebt afgeleerd 😁
Ik vind het ook stoer. Volledig niet in een kink setting, maar ik ben er vandaag alweer ingetuind...
Klinkt alsof jullie aan een heerlijke ontdekkingsreis bezig zijn Chrysantje!
Citroengraag
28-07-2025 om 20:37
Excuses dat dit even heel serieus wordt, maar ik vind hoe vooral mannelijke dominanten het enorm aanmoedigen van pleasend gedrag van vooral vrouwelijke subs best een groot probleem. Het heeft voor mij lang gedrag gevoed wat niet van mij was, maar door trauma ontstaan is. En daarin ben ik zeker niet alleen. Daarvan loskomen en dan opnieuw je relatie met kink ontdekken is een lange weg! En natuurlijk heb je daarin zelf de belangrijkste verantwoordelijkheid. Maar ik glimlach niet meer om veertig plussers die twintigers versieren.
Feniks
29-07-2025 om 06:54
@Citroengraag: geen excuses nodig. Dit soort overpeinzingen zijn net zo valide en net zo serieus, en mogen er ook gewoon zijn. Dus vooral blijven uiten!
Ik herken je uitspraak wel. Ik was er zelf ook schuldig aan. Juist voor een (mogelijke) dominant, ga ik zoveel dieper en wil ik veel meer hem plezieren. En dat ging zeker weleens voorbij mijn eigen grenzen. Maar ook hierin ontwikkel je jezelf en ga je uiteindelijk wel waken over je eigen grenzen. En dan kom je erachter dat ala je 'nee' zegt, dat de wereld gewoon blijft doordraaien. Als een dominant niet met een 'nee' van een sub kan omgaan, dan is dat echt een probleem van de dominant. Net zoals dat als een sub niet kan omgaan met een 'nee' van de dominant. Ik associeerde een 'nee' met falen, en dat is natuurlijk een hele kromme gedachtegang. Ik leg het tegenwoordig met wat krachtige termen uit: als ik geen 'nee' zeg op een moment dat ik het wel zo voel, dan maak ik van iemand een misbruiker of een verkrachter. En meestal valt het kwartje dan wel.
Je laatste uitspraak vind ik wat lastiger. Voor mij ligt het aan de context en is het niet zo zwart wit. Dus is het iets wat stelselmatig voorkomt, storten zij zich elke keer op nieuwelingen en zijn zij dus gericht op zoek naar jong, nieuw en kneedbaar (frenzy)? Dan nog vind ik het lastig. Want is het een gerichte actie omdat het voor deze mensen in hun beleving gemakkelijker scoren is, of is dit een gerichte actie omdat er niets meer over is en zij verder nog geen succes hebben gehad op Fetlife of waar dan ook?
@Chrysantje: fijn om te lezen hoe jullie ontdekkingstocht verloopt, wat werkt voor jullie en dat je nieuwe dingen uitprobeert.
Lollypopje
29-07-2025 om 19:37
Ik heb zelf geen problemen met een groot leeftijdsverschil, dat zou ook wel gek zijn wat dat had ik zelf ook altijd 
Ik val nu eenmaal op oudere mannen, al zal het leeftijd verschil nu ik zelf een stuk ouder ben ook wel kleiner zijn geworden. Als ik weer zou gaan daten ooit.
Overigens had ik geen vadercomplex of zoiets de meeste van mijn gewone vrienden waren ook altijd een stuk ouder. Ik ben ooit toen ik begin 20 was bij een jongere Munch geweest en ik voelde me daar toen ook totaal niet tussen passen. dus bij mij past het ook wel gewoon bij waar ik het meeste mee klik
Maar bij mij waren het wel mannen die mij niet specifiek wilden om mijn leeftijd of omdat ik nieuw was. Mensen die daar heel bewust op jagen Daar heb ik wel problemen mee.
Als het mensen zijn die op die groep richten om dat er niks meer over zou zijn, dan vraag ik me toch af waarom zij niet iemand kunnen vinden Bij wie het verschil in ervaring of leeftijd minder groot is. Want ook daar zijn er genoeg mensen vrijgezel van. Mijn ervaring is dat dat dan toch vaak aan aan hen ligt. Uiteraard kan er dan net niet die persoon tussen zitten met via de juiste klik hebt, maar bij nieuwelingen en jonkies heb je dat probleem natuurlijk net zo goed
Chrysantje
29-07-2025 om 20:16
in een niet kink setting denk ik zodra er machtsverhoudingen zijn er altijd wel een vorm van pleasen is.
Denk aan verkoper/ koper, die graag iets extra's doet om de verkoop te beslissen.
opdrachtgever/ werknemer die een positiefwoord heeft voor het halen van de deadline.
, Leraar./leerlingen die goede werkstukken in leveren.
Maar ook in een gewone relatie zijn grenzen vloeibaar en eigenlijk moeilijker te bewaken
Omdat er meestal voor een ander gedacht en ingevuld wordt.
Neemt niet weg dat de Dominante in een kinky setting voor 2 de grenzen zou moeten bewaken.
En voor het mooie de eerst genadere grens moeten respecteren
Maar ja dat is waarschijnlijk een ideale relatie in een ideale wereld.
Die gene die over de grenzen gaat en de mogelijkheden zou hebben om dat de voorkomen en niet doet zou zich moeten schamen
Ik weet eigenlijk niet of het overkomt zoals ik het wil verwoorden.
En als het ongepast is dan verwijder ik het wel
Chrysantje
29-07-2025 om 20:19
welke expliciete sex woorden mogen hier gebruikt worden zonder het vulgair te laten worden
Citroengraag
29-07-2025 om 20:25
Je zit op een vrouwenforum. Dus benoem dingen alsjeblieft juist. De mannen die de vulva ook vagina noemen heb ik genoeg gezien. Geen idee hoe expliciet wenselijk is. Als het de grens met vulgair nadert, ben ik meestal al afgehaakt, omdat sekspraatjes me gewoon niet boeien.
Chrysantje
29-07-2025 om 20:37
bedankt citroengraag
Daarom ook eerst de vraag wat kan en mag.
En nee ik wil er geen sex verhaal van maken.
Geloof niet dat ik spannend kan vertellen.
Maar soms is het makkelijker om het te benoemen dan te omschrijven.
Chrysantje
08-08-2025 om 12:38
zijn er nog leuke (kinky) weekend plannen ?
Wij gaan een weekend naar België.
Vriendin heeft een winkel gevonden waar ze denkt te kunnen slagen.
Om weer een stapje verder te gaan in onze reis.
Ben benieuwd.
Martje80
12-08-2025 om 22:23
Chrysantje schreef op 08-08-2025 om 12:38:
zijn er nog leuke (kinky) weekend plannen ?
Wij gaan een weekend naar België.
Vriendin heeft een winkel gevonden waar ze denkt te kunnen slagen.
Om weer een stapje verder te gaan in onze reis.
Ben benieuwd.
Nee, niet echt.
Hebben jullie wat kunnen vinden? Ken je de KWS? Tweemaal per jaar een grote hal vol met nieuwe en tweedehands sextoys, kink toys, etcetera.
Chrysantje
13-08-2025 om 07:56
hoi Martje80
Nee ik ken KWS alleen als wegenbouwers.
Maar het klinkt wel interessant.
Is het toevallig een ding in België. Zal straks eens Googlen.
Ja zij/wij zijn geslaagd wij zijn bij sissy market geweest.
Nooit bij stil gestaan dat er zoveel mogelijk was.
Chrysantje
13-08-2025 om 08:28
Weet niet of dit hier past maar een draadje starten vind ik onzinnig
zondagavond met de schoonouders uit eten geweest die hebben ook nog een reeks dingen op ons bordje gelegd met de vraag of we daar eens serieus over na willen gaan denken.
Zou een hoop veranderen.
Wij moeten nu samen gaan bedenken of wij( natuurlijk mijn vriendin iets meer) dat graag willen en of dat past bij onze relatie.
Mijn schoonouders doen een stap terug binnen het bedrijf en dan zou mijn vriendin de administratie gaan doen en ik de uitvoerende kant.
Ik/wij helpen in de weekenden al mee. Dus is heen onbekend terrein.
Ze hebben ook aangegeven dat als het uiteindelijk toch niet werkt tussen ons ze op zoek gaan naar een vervanger
Wat ik mij het meeste afvraag zou het kunnen werken
Gezien onze hobby.
prive sijpelt het wel eens door op een feestje ik wil blijven zij naar huis dan komt er zo een blik waar ik uit op kan maken dat luisteren beter is.
Zij zou het wel alleen kunnen met de juiste persoon op de werkvloer.
Ik van wege de term schoonzoon natuurlijk niet
mijn vriendin geeft aan dat werk en prive gescheiden kan en moet blijven.
Denk dat buiten de slaapkamer de verhoudingen vrij normaal zijn binnen onze relatie
Heeft iemand met dit soort zaken te maken gehad.
Of op een afstand mee gemaakt.
Alle info is welkom
Poison
13-08-2025 om 08:48
Ik zou het alleen doen als je jullie bdsmdynamiek buiten het werk kan houden. 100%. Dat het echt twee werelden zijn. Anders is het imo vragen om problemen. En dat moet je niet willen. Als je gaat voor een 24/7 dynamiek, dan zou ik zeggen: absoluut niet doen.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.