Seksualiteit
Lollypopje
11-09-2023 om 18:13
BDSM, voor de liefhebbers - deel IV
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
Hier vind je deel 3:
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-voor-de-liefhebbers-deel-iii?page=66
Citroengraag
29-06-2025 om 14:19
Ondanks dat ik actief lid ben van partij voor de dieren heb ik gewoon geen zin continue te bewijzen dat ik een deugneus ben. Daarnaast kom ik uit een zeer orthodoxe (als in:steunen van christenen voor israel en vbok enzo) en erger ik me teveel aan hoe deze mensen als volslagen idioten worden weggezet, zonder dat ze zich verdiepen in hun gedachtegang. Ik ben nog steeds in staat tot rustige discussies met familie. En niet onbelangrijk: zij ook met mij en kind met genderdysforie.
Feniks
29-06-2025 om 17:26
Poison, wat erg dat jou dit is overkomen. Heel veel.sterkte gewenst met jouw proces
.
Wat Citroengraag schrijft herken ik ook: fet is met vlagen nogal negatief of toxisch. En ik ben dus ook al een tijdje afgehaakt.
Daarnaast wil ik wel (bdsm)daten, maar ik heb een kleine meltdown. Ik weet niet goed hoe ik mijn schamele 'me time' kan combineren met het opbouwen van iets langdurigs.
Martje80
04-07-2025 om 16:13
Poidon wat afschuwelijk! Dikke knuffel van mij
Feniks, adem in, adem uit. Hoe voel je je nu?
Hier ook , ik vind Fetlife behoorlijk toxisch. Ik heb een fijne Discord groep waar ik lekker kan schrijven. Fetlife gebruik ik alleen nog om evenementen te zoeken.
Kelly_xxx
17-07-2025 om 20:03
Poison ik heb een paar keer geprobeerd te reageren. In het andere draadje ben ik MelMel die een vuist in haar keel kreeg van een tiener.
Wat ik daar niet zo precies beschreven heb is dat dezelfde tiener verschrikkelijk expliciete sexuele persoonlijke opmerkingen maakte terwijl we wachten tot de kalmeringsmiddelen hun werk zouden doen en dat duurde eeuwig en ik kon als eindverantwoordelijke niet weg.
De combinatie van een zere hals die weken aanhield en de herinnering aan zijn opmerkingen heeft mijn (BDSM) sex leven behoorlijk stil gelegd. Ik ben bij event een paar weken later weggegaan met Dom omdat ik het gewoon niet trok. Thuis zijn we pas een paar weken geleden weer begonnen. Hoe dat voor jou moet zijn kan ik me niet voorstellen.
Ik hoop dat met de tijd dingen slijten.
Feniks
18-07-2025 om 11:44
Martje80 schreef op 04-07-2025 om 16:13:
Feniks, adem in, adem uit. Hoe voel je je nu?
Haha, ja wat een chaos kan het zo opeens zijn in het dagelijks leven. Baalmoment is voorbij natuurlijk. En ik richt mij nu op de mooie dingen en mensen die ik in mijn leven heb. Ik heb meer de focus op wat er wel is, en ik berust mijzelf erin dat de chaos blijvend is.
Ondertussen probeer ik Feeld uit. Nou! De keuze is reuze. Maar ik ben lekker kieskeurig, en ik heb tot nu toe één goedlopend en leuk gesprek. Wij gaan beiden de vakantieperiode in (op vakantie), en afspreken zit er eerst niet in. Wat ik helemaal prima vind. En hij ook.
Ik ben nu vrij snel open en eerlijk over de uitdagingen, en ik kader de mogelijkheden vrij snel af. Dan is dat alvast duidelijk en verder zie ik het wel.
Chrysantje
22-07-2025 om 21:18
hoi allemaal ben nieuw hier.
Hoop dat ik hier mag inbreken want lijkt mij op dit moment een plaats waar serieus problemen besproken worden.
Leest wel als een groep waar lief en leed gedeeld worden zou het leuk vinden om daar deel van uit te gaan maken.
Heb je vragen brand maar los en anders kom ik wel met vragen.
Chrysantje
23-07-2025 om 10:59
Hoi Feniks
Bedankt voor het welkom.
Ben nog een beginner op veel gebieden leeftijd en ervaring om mee te beginnen.
Ben samen met mijn vriendin aan het ontdekken wat wij samen leuk vinden.
Al is haar kink/inbreng wat groter dan mijn input tot nu kunnen we een aardige mix vinden die ons beide bevalt.
Al heb ik sommige bedenkingen en wil ik daar met andere over praten discussiëren.
Hoop op handvatten die mij kunnen helpen om er wel of niet mee in te stemmen
.
Voel mij nu al welkom.
Feniks
24-07-2025 om 12:48
Je kan ook op FetLife veel informatie vinden. Er zijn ook groepen waar je lid van kan worden, speciaal gericht op nieuwkomers. Ook zijn er workshops voor bepaalde kinks. Veiligheid is een groot goed en je kan er niet altijd onvoorbereid mee beginnen te experimenteren.
En stel verder vooral hier je vragen of hetgeen waar je tegenaan loopt.
Martje80
24-07-2025 om 17:55
Haha leuk dat de keuze op Feeld groot is Feniks! En goed zo, lekker kieskeurig zijn. En ook heel knap als je je mogelijkheden kunt afkaderen. Zeker in kink setting vind ik dat soms moeilijk. Ik wil veel meer dan dat mijn lijf/energie kan.
Martje80
24-07-2025 om 17:56
Welkom Chrysantje. Ik ben benieuwd, komt het initiatief voor kink van een van jullie beiden? Binnen een al bestaande relatie? Of zijn jullie allebei de relatie ingestapt met ook een kink dynamiek?
Martje80
24-07-2025 om 17:57
Lollypopje schreef op 24-07-2025 om 13:58:
Ik kom alleen even zwaaien die knuffels uitdelen iedereen 😊🩷🫂
Ah lief, dikke knuffel terug. Hoe staat het met verhuis plannen?
Lollypopje
24-07-2025 om 19:32
Martje80 schreef op 24-07-2025 om 17:57:
[..]
Ah lief, dikke knuffel terug. Hoe staat het met verhuis plannen?
Die zijn nog niet verder dan Ze waren, zeker met alle eisen die ik heb vanwege mijn ziekte is het moeilijk. Hoewel ik zonder die eisen na 14 jaar ook nog een kansloze plek staat bij de meeste woningen
als het nog lang duurt dan ga ik proberen urgentie aan te vragen
Feniks
25-07-2025 om 14:05
@Martje: ik begrijp je. Het is ook moeilijk en dat zal ook blijvend zijn. Ook voor mij. Maar toch wordt de prijs te hoog die ik betaal, als ik wel over mijn grenzen ga. Dus laat ik dat maar eens niet meer doen...
Ik merk ook dat ik het gedrag om te pleasen (eindelijk) heb afgeleerd. Het gaat nu op mijn manier. En soms voel ik mijzelf daar een k*twijf om, maar stiekem is het ook mega stoer en lekker duidelijk voor iedereen
.
@Lolly: zwaait terug
! Verhuisplannen? Spannend! Hopelijk vind je toch gauw iets passends, het is je zo gegund
.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.