Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel IV


Leuk, Milala. En vrijdag komt alweer gestaag dichtbij. Ik wens je alvast veel plezier op je date!

Dat klinkt goed, Koettie. Voor jullie beiden. Mooi als dat besef komt, en het steeds meer als 'thuis' gaat voelen.

Heel veel sterkte, knuffels en wijsheid Prachtwacht en Poison.

Gefeliciteerd Poison.
En sterkte voor jou en Prachtwacht.

Hier gaat het z'n gangetje, lief en ik bouwen aan onze 24/7. De feestdagen zijn zoals altijd druk. 

Hé, hoe is het met iedereen hier? 

Op BDSM vlak gebeurt er niet zo heel veel, maar qua communicatie vind ik ons steeds sterker worden, dat voelt echt fijn.

Tof Martje. Communicatie is altijd wel een dingetje wat gewoon blijvend aandacht nodig heeft. Mooi dat je de progressie merkt tussen jullie, ik ben blij voor je!

Hoe was je date, Milala?

Hier rustig. Ik doe niets kinky, en echt... ik ben zo happy single haha. 
Ik heb een grove opzet voor een ad gemaakt, maar ik vind mijn leven zo wel goed eigenlijk. En nu twijfel ik nogal over wel/niet daten en wat ik dan zou zoeken/willen. Of dat de twijfel nu komt door mindere recente date ervaringen. Of dat ik bang ben om wat ik nu heb te verliezen.

Eind van de maand en volgende maand wel aangemeld voor een munch. Leuk!

Klinkt goed Feniks, happy single zijn. 
Wat zou je bang zijn te verliezen?

Ik slet gewoon een beetje in het rond  

Die ene Meneer is nog steeds in mijn leven, maar niet genoeg, dus ik ben zo vrij om ondertussen ook nog andere leuke dingen te doen. 

Ik ben dit weekend voor het eerst geknoopt, heel bijzonder vond ik dat wel, ik kon me er volledig aan overgeven en vond het erg fijn om zo vast te zitten.

Maar ik zou willen dat die ene Meneer meer tijd voor me zou hebben. Nadat ik bij hem ben geweest voel ik me altijd zoooo lekker en gebroken. 

Martje80 schreef op 17-12-2023 om 21:26:

Klinkt goed Feniks, happy single zijn.
Wat zou je bang zijn te verliezen?

Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Want ik ben ook heel happy single en blijf dat, maar ik zou niet zonder mijn kinky avonturen kunnen, dat gaat dan echt onderhuids aan me knagen...

Het is voor mij iets wat "naast" mijn gewone happy single leven bestaat. Dus dat zit elkaar ook niet in de weg

In relaties heb ik mij vaak teveel aangepast aan de behoeftes van de ander. Ik wil nu een keer mijn behoeftes en verlangens voorop zetten. Dus ik wik en weeg daar wat over. Hoe je dat  'naast' je vrijgezellen leven doet zoals Beaunicorn zegt. Of hoe je dat samenbrengt. Wat ik zei: ik ben nog zoekende met een aantal dingen. Waarschijnlijk is het iets wat wat je gewoon moet gaan doen, en dat het dan wel duidelijk wordt. En hang ik nu teveel in 'wat als'.

Wat voor mij helpt, is om mijn kinky leven echt strikt gescheiden te houden van mijn vanilla leven. Mijn omgeving denkt dat ik graag tinderdates heb, dus ik kan altijd wel "veilig" op pad, geef mijn vriendinnen gerust namen en adressen. Want daar kunnen ze toch niks mee

En dan noem ik die dates "mijn scharrels". Die gaan ze dus nooit ontmoeten. En "mijn scharrels" weten vanaf dag 1, dat ze verder niets van mij hoeven te verwachten, anders dan een leuke kinky tijd. En dan kun je best een band ontwikkelen, of een soort van relatie. Maar ik scherm mijzelf/mijn vanilla leven zo wel af, zodat ik er niet bang voor ben, dat ik mezelf er in verlies, of dat ik dingen van mezelf op moet gaan geven. 

Dan blijft het dus kink om de kink. En kun je er ook makkelijker mee stoppen als het een kant opgaat die je niet wil. 

Haha, kijk mij kletsen als een professional dan 

Maar goed, wie weet kan je er wat mee.
 

Dankjewel voor een inkijkje in hoe jij het doet. Ik sudder nog door, maar vind even van gedachten wisselen heel waardevol .

Feniks schreef op 18-12-2023 om 07:26:

In relaties heb ik mij vaak teveel aangepast aan de behoeftes van de ander. Ik wil nu een keer mijn behoeftes en verlangens voorop zetten. Dus ik wik en weeg daar wat over. Hoe je dat 'naast' je vrijgezellen leven doet zoals Beaunicorn zegt. Of hoe je dat samenbrengt. Wat ik zei: ik ben nog zoekende met een aantal dingen. Waarschijnlijk is het iets wat wat je gewoon moet gaan doen, en dat het dan wel duidelijk wordt. En hang ik nu teveel in 'wat als'.

Wel herkenbaar hoor Feniks, het is een onderwerp wat vaak terug komt in gesprekken met mijn lief. Ik heb, bijvoorbeeld, veel rust nodig en vind het lastig om dat op tijd aan te geven 

Hoe zijn jullie de feestdagen doorgekomen?

Met mijn meneer en ik gaat het goed. Hebben elkaar nu 4 keer gezien. Twee keer in het openbaar en 2 keer thuis. Allemaal leuk en gezellig en wat kink betreft gaat het goed, stapje voor stapje, hij remt me echt af want ik denk eigenlijk alleen maar meer meer meer.. haha maar wel heel leuk! Dit had ik alleen durven dromen voordat ik de adv plaatste. 

Milala, google eens op sub-frenzy 

Daar heb ik in het begin ernstig last van gehad.... Heel goed dat die meneer dat in ieder geval doorheeft, maar let ook goed op jezelf daarme. 

Maar, geniet er vooral van hoor! Alles ontdekken is zo leuk!

Ik heb mijn Meneer vaarwel gezegd. Er zijn dingen gebeurd die niet goed voor mij zijn. Gelukkig ben ik er niet door beschadigd, maar ik zie alleen nog maar rode vlaggen en verder met dit contact is niet goed 

Ik ga weer daten, zucht....    

Blegh Beaunicorn, jammer! Enneh... daten kan altijd nog...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.