Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lollypopje

Lollypopje

10-11-2022 om 18:30 Topicstarter

@Stars veel plezier vast zaterdag. Ga je naar de workshop?

Thanks! Ik ga wss geslagen worden met single tail, en ik hou eigenlijk van doffe pijn 😂. Alleen.....ik ben nieuwsgierig dus ik wil het per se keer proberen. Ik heb echt enge dingen over dat ding gehoord en ook van anderen dat hij pijn doet. Zag het op FS en het zag er zo boeiend uit, dat ik het keer wilde proberen. Diegene heeft er wel genoeg ervaring mee, dus qua dat vertrouw ik het wel. 

Nee ga niet de workshop, heb naalden fobie haha.

Lollypopje

Lollypopje

11-11-2022 om 16:38 Topicstarter

@Stars singletails zien er heel eng en indrukwekkend uit, maar iemand die hem goed kan hanteren kan hem zelf super zacht op de gewenste plek laten neerkomen. 

En ik snap dat je die workshop dan overslaat

Heb je dan geen striemende en brandende pijn? Dat hoor ik namelijk. Maar ik hoorde ook dat het heel erg uitmaakte hoe iemand ermee sloeg ja. Vind jij ze leuk? 

Lollypopje

Lollypopje

11-11-2022 om 17:31 Topicstarter

Niet als hij dus rustig wordt neergelegd op je, maar gaat het harder dan is het inderdaad wel striemende pijn. Dat is het soort pijn, waar ik het beste mee in mijn bubbel kan komen. Daarom vind ik ze heel fijn.

Jeej, mijn gehaakte bralette is eindelijk af. Ik merk dat ik het te spannend vind om mijn half blote borsten hier te plaatsen. Ik zet de foto wel op Fetlife. En ik wil m best DM-en als iemand er om vraagt.

@lolly; jij houdt echt van striemende pijn dus? En bubbel is subspace?


@martje: ik heb ze op discord gezien! Super knap dat je dat kan! Zitten ze lekker?

Ah vandaag feestje en misschien komt er iemand naar toe om te spelen met me 😂 Ik was al zenuwachtig maar nu helemaal. We kennen elkaar ook niet goed, maar feestje is veilig.

Lollypopje

Lollypopje

12-11-2022 om 08:58 Topicstarter

@Stars Ja, het is wel een soort space inderdaad. Al noem ik het meer in een bubbel, omdat ik naar binnen keer, volledig los laat en één wordt met de pijn.
Space is in mijn hoofd toch echt high worden van de pijn, maar dat is mijn persoonlijke invulling, en dat heb ik maar één keer gehad. Het voelde echt alsof ik volledig tussen tijd en ruimte zweefde. Was echt een heel bijzondere ervaring.

@Martje ik zag hem. Echt super gaaf. Misschien moet ik ook maar leren haken als mijn hoofd weer wil

@Lollypopje en @Stars, dank jullie wel 😊.
Ja, hij zit echt fijn Stars, ik heb m hier in huis al een hele dag aangehad. Ik heb m express van katoen en zijde gemaakt. 

Lollypopje, ik vind haken een stuk makkelijker dan breien. Voor sommige projecten is veel focus nodig, nu voor het eerst met sokken bezig, pfieuw! Maar de bralette valt wel mee. Ik wil het je wel leren als je er aan toe bent. 😁

Als je dit zondag leest: hoe was het feestje Stars?

Lollypopje

Lollypopje

12-11-2022 om 17:10 Topicstarter

Superlief Martje, al moet ik tzt eerst nog een lading borduurprojecten afmaken, waaronder een geboorte aankondiging van een kind dat inmiddels een half jaar is 😂

Eventjes heel super snel

Ik ga op zoek Martje! 
ben zooooo benieuwd 😁👏

wat heb je dat mega snel gedaan zeg!  

Lollypopje

Lollypopje

13-11-2022 om 16:21 Topicstarter

Beertje

@Stars hoe was het?

Martje80 schreef op 11-11-2022 om 21:14:

Jeej, mijn gehaakte bralette is eindelijk af. Ik merk dat ik het te spannend vind om mijn half blote borsten hier te plaatsen. Ik zet de foto wel op Fetlife. En ik wil m best DM-en als iemand er om vraagt.

Haha, dat kan ik begrijpen.  Tegelijkertijd durf ik weer niet te vragen omdat ik het idee heb als geile Henk over te komen. 

BEERTJE!!!!

Lief dat jullie er naar vragen! 

Het feestje was echt heel erg leuk! Had een date geregeld en echt er blanco erin gegaan. Het klikte echt heel goed tussen ons, had ik ook niet echt verwacht. Heel veel impact play, kwam ook zo fijn in subspace terecht en ook door iemand met single taile geslagen. Nadien verbaasd dat mijn huid dus beetje open was en dat terwijl hij zich in hield. Had dat niet zo snel verwacht eigenlijk. Maar ook dat was wel een leuke zweep, totaal anders weer. 

Met date wil ik kijken wat het kan worden uiteindelijk. Ik ben gisteren gestopt met mijn huidige D/s. Van de week had ik al twijfels, maar op het feest kwam ik er achter wat ik werkelijk miste en waar het probleem in zat. We matchen toch niet goed genoeg plus hij voelde me niet goed aan en ik heb fouten gemaakt, die ik nu wel in zie. 

Lollypopje

Lollypopje

14-11-2022 om 10:14 Topicstarter

@Stars ja een singletail kan aardig striemen, maar gelukkig is dat in de winter makkelijk te bedekken.

Jammer dat die D/s het niet is geworden. Maar het valt me wel op dat ik bij jou een soort herhaling lees. Je vind iemand die je geeft wat de vorige niet gaf, bent super enthousiast, want hij lijkt je wel alles te kunnen bieden. Tot het vrij snel toch niet zo blijkt te zijn en je weer tegen de volgende aanloopt, waarvan je denkt dat hij dan degene is die dat ontbrekende stuk kan invullen.

Ik bedoel dit niet als kritiek, maar het is een proces dat ik zie. Ik zou je daarom adviseren om echt de tijd te nemen en kritisch te durven kijken naar die ander en jezelf en niet meteen weer in de volgende D/s te rollen. Je hebt die commitment/relatie niet nodig om je s kant te ontdekken met iemand. Neem je tijd om iemand te leren kennen, jezelf te leren kennen en echt te ontdekken of je matcht. Anders heb je in een jaar zo 5 verschillende D/ssen versleten.

Nu moet je ook dat zelf weten, maar de vraag is of het je niet meer onrust oplevert om zo van de een naar de ander te duiken. 
Daarbij als je steeds binnen de kortste keren weer een nieuwe D/s hebt die weer kort duurt, kan het je ook een negatieve reputatie opleveren dat je niet serieus bent. En nu hoef je ook van mij niks te geven om reputatie, maar helaas kan dat leuk mensen ook afschrikken.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.