Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Manlief en ik zijn liefhebbers van de sauna. Nu is het idee om ook eens naar een sekssauna te gaan. Of misschien een club met een goede sauna. Bij Eroroma is de sauna helaas al maanden 'under construction'.

Zijn er sekssauna's ten noorden van Zwolle?

Ik kan er 2 vinden in het oosten, Azzurro en Steamworks. Heeft iemand ervaring met één van beide?

NB, we hoeven niet specifiek te kunnen spelen. Maar dat je elkaar wel mag aanraken, wat in een normale sauna niet mag, lijkt ons erg leuk.

Lollypopje

Lollypopje

31-10-2022 om 10:09 Topicstarter

@Martje over Azzura weet ik weinig, maar wat ik heb gelezen over Steamworks komen daar op gemengde avonden veel, soms nogal opdringerige, rukkertjes. 

Als er hier niemand is met ervaring, zou je het nog in Durftevragen kunnen posten. Ik weet dat er zeker wel mensen met ervaring zijn.

Het is lang geleden dat ik er was dus een en ander kan zijn veranderd of mijn geheugen kan mij in de steek laten, maar:

In Azzurra zijn de sauna's met bubbelbad afsluitbaar zodat je je prive feestje kan vieren (al dan niet met gasten die je binnen laat)

In Steamworks heb ik nooit actie gezien bij de sauna's. Wel bij het bubbelbad maar dan grijpen ze in want daar mag het niet. De activiteiten zijn daar vooral in de daarvoor bestemde kamertjes, waaronder de filmzaal. Er zijn daar ook wat SM attributen.

Als je dus in sauna faciliteiten met elkaar wil spelen, is Azzurra misschien de beste keuze.

Lollypopje

Lollypopje

31-10-2022 om 11:55 Topicstarter

Lollypopje schreef op 31-10-2022 om 10:09:

@Martje over Azzura weet ik weinig, maar wat ik heb gelezen over Steamworks komen daar op gemengde avonden veel, soms nogal opdringerige, rukkertjes.

Als er hier niemand is met ervaring, zou je het nog in Durftevragen kunnen posten. Ik weet dat er zeker wel mensen met ervaring zijn.

En toevallig is daar dus echt net een vraag gepost over Steamworks.

@Stars: dat zijn fijne berichten. En fet official! Gefeliciteerd met de status/relatie update 😉. Heel veel plezier samen!

Lollypopje

Lollypopje

01-11-2022 om 18:56 Topicstarter

Ik zag in de groep van de KWS dat er ook mini bondageworkshops zijn zondag. Inschrijven is daar, dus als je interesse hebt zul je vast vroeg moeten zijn.
Er is ook een uitleg over veiligheid en zenuwen, daarvoor hoef je je niet in te schrijven

Ik dacht ik geef het even door mochten hier geïnteresseerden zitten die geen lid zijn van die groep.

Lollypopje schreef op 31-10-2022 om 11:55:

[..]

En toevallig is daar dus echt net een vraag gepost over Steamworks.

Ha super, ik ga m opzoeken.

Jij ook bedankt Feniks voor je antwoord.

Ik baal en ben verdrietig. Ik was helemaal happy met het idee van nieuwe touwen en dan binnenkort naar een leuke ropejam. Nu hebben ze de datum verplaatst en kunnen we niet. 

Lollypopje

Lollypopje

02-11-2022 om 13:19 Topicstarter

@Martje Wat balen zeg. Ik hoop voor jullie dat er snel weer één is op een datum dat jullie wel kunnen.

Lollypopje

Lollypopje

04-11-2022 om 13:05 Topicstarter

Iedereen die zondag naar de KWS gaat zondag, alvast heel veel plezier gewenst.
En voor de rest natuurlijk ook een leuk weekend

Manlief heeft de touwen kado gekregen. Hij was er heel blij mee en hij vond het ook een beetje spannend. De kleur is echt heel mooi geworden  

IMG-20221104-102553.jpg

Wil iedereen showen wat ie op KWS gekocht heeft?

Lollypopje

Lollypopje

05-11-2022 om 08:46 Topicstarter

Wat leuk dat hij er zo blij mee was Martje. Die kleur blauw is ook echt prachtig.

@Feniks: Thanks! 

Morgen toch naar KWS, ik wil graag een cane kopen die ik fijn vind. Degene die ik nu heb vind ik echt niet prettig. Hij geeft snijdende/striemende pijn en die vind ik niet lekker. Doffere pijn van een cane vind ik wel fijn. Ik hoorde dat ik voor dikkere canes moest kijken, maar wil wel advies vragen. 

Ander vraagje, verzorgen jullie blauwe plekken? Of laat je ze gewoon vanzelf wegtrekken? Ik heb er van vorige week dinsdag en ze zijn nog eh erg goed zichtbaar. Ze kwamen donderdag nog door een panty van 30 den heen...😅 Ze zitten op mijn bovenbenen, vandaar dus. 

Lollypopje

Lollypopje

06-11-2022 om 08:45 Topicstarter

@Stars Klopt dan heb je een dikkere cane nodig. Hoe dunner en zwiepender, hoe striemender.

Ik zou wel een grote tas meenemen en eventueel een plastic tas om over het uiteinde van de cane te doen. 
Slagen zul je daar vast, want ik zag dat er heel veel stands zijn.

Blauwe plekken heb ik zelden, maar als ik ze heb doe ik er niks aan, maar ik draag meestal ook rokken rond mijn knie dus ze zijn dan ook vrijwel altijd bedekt.
Maar ik ken mensen die arnica smeren, zodat ze sneller genezen.

Oh, pretty Martje!
Hier geen KMS of gespeel want Lodewijk is net voor tien dagen op reis. 

Wel van te voren nog een beetje gespeeld maar geen touwtjes.

Lollypopje

Lollypopje

07-11-2022 om 17:38 Topicstarter

@Stars ben je nog geslaagd? En hoe vond je het?

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.