Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

@lollypopje: nee, ik werd er niet rustig van. Ik was een soort van alert denk ik. Alles voelen en op mij in laten werken, wat vind ik ervan, voelt het goed, zit het niet te strak. Die rust (en overgave?) moet groeien voor mij denk ik.

@stars: Sirens Call ken ik wel, maar ik ben er nog nooit geweest. Dus ik kan je weinig vertellen. Maar op fet zou je wel kunnen zoeken naar 'Sirens Call'. Er komt dan vast wel iets omhoog.

@febag: wellicht. Ik kon er geen touw aan vastknopen. 

Martje80 schreef op 23-10-2022 om 23:12:

[..]

Oooh, wil je een foto plaatsen?

Ik moest even zoeken in het oude topic en het is een wazige foto maar here we go!

nM33io.jpg

Lollypopje

Lollypopje

24-10-2022 om 08:43 Topicstarter

@Feniks Dat snap ik wel. Ik sta aan het begin ook altijd even aan, zodat ik goed kan voelen dat de touwen zitten zoals ze moeten op cruciale plekken. Als die geknoopt zijn dan laat ik volledig los en zak er in weg. Ik word daar alleen nog uitgetrokken als iets echt verkeerd zit. Dan kun je me vervolgens gerust een uurtje vastgebonden aan de kant leggen

@Martje ik ga je mailen
Ik ben zelf dol op hennep, het is wat ruwer. Heerlijk gevoel.

Jaaa, prachtig Marquise!

Lollypopje

Lollypopje

24-10-2022 om 09:05 Topicstarter

@Martje Wat voor kleuren wil jij trouwens?

Ik wou net gaan schrijven: aaaargh, keuzes, keuzes. Het liefst zou ik per 10 meter een andere kleur, maar hij verft per 30 meter. En koop ik dan één batch van 30 meter of toch twee batches/kleuren?

Lollypopje

Lollypopje

24-10-2022 om 09:27 Topicstarter

Martje80 schreef op 24-10-2022 om 09:21:

Ik wou net gaan schrijven: aaaargh, keuzes, keuzes. Het liefst zou ik per 10 meter een andere kleur, maar hij verft per 30 meter. En koop ik dan één batch van 30 meter of toch twee batches/kleuren?

Oehh keuzes keuzes keuzes.

Bij een bondage gebruik je vaak al snel best veel touw, dus ik zou dan eerder gaan voor 2 Maar het hangt er natuurlijk vanaf op welke manier jullie het gebruiken en in welke lengtes je het wil hebben. Dus daar zou ik eerst naar kijken. Hoeveel touw heb je minimaal nodig om één bondage te doen. 

Sterkte met kiezen vast

@martje: Ohh wat leuk die gekleurde touwen! Lijkt me zo leuk als je Dom goed kan knopen. Tussen welke kleuren twijfel je? 

Ik heb morgen weer een speeldate! Als het goed verloopt maken we het officieel een D/s. Nouja de kans dat het niet goed gaat is minimaal. Dus ik zou eeeeeeindelijk een D/s hebben gevonden na al dat daten haha. 

Jullie hadden uiteindelijk wel gelijk, dat er ook mensen zijn waarbij het klikt op vanilla gebied, maar ook in de slaapkamer. Dat er ook mensen zijn die een band willen opbouwen en willen investeren in een D/s relatie. 

Lollypopje

Lollypopje

24-10-2022 om 13:12 Topicstarter

@Stars misschien wil de jouwe het wel leren

En wat fijn dat het zo goed gaat tussen jullie. Het is je echt heel erg gegund

Siren's Call ben ik nooit geweest, ben zelf niet zo van leeftijd specifieke feesten zeker niet als de meeste bezoekers onder de 40 zijn. Maar ik lees regelmatig enthousiaste reacties in mijn feed en zie ook dat het behoorlijk druk wordt

De locatie ken ik wel. Fijne locatie, wel wat meer cliché parenclub dan Organza

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

24-10-2022 om 13:56

Starski, wat een heerlijke berichten! ❤️
‘Het is je enorm gegund! 
Nu kan je lekker eindelijk rust in je koppie creëren 

@feniks wat heerlijk (en bizar eigenlijk 🤭) hoe de klik is tussen jullie
Alsof alles op z’n plekje valt 😊
Jullie gaan vaker met touw aan de slag? 
mij vind ‘t niet simpel hoor, haha

Volgens mij heb ik je nooit bedankt voor je eerdere uitgebreide reacties!
Dat komt omdat ik ‘t aan het toepassen ben en die fase bij mij nog niet over is 
Ik heb er superrrrr veel aan gehad 
Het begon als een feest van herkenning en vervolgens ‘t punt waarop ik realiseerde dat ik daar nog niet ben
Gaf rust, dank je wel 😘

En wie weet heb ik ooit ook een mislukte date om daarna tegen een heuse Meneer aan te lopen 😋

@ Martje wat Ieuk dat je gelijk zo enthousiast aan de slag gaat!
Hebben jullie al vaker geknoopt? 

Ben ook wel benieuwd naar de kleurtjes die je gaat kiezen! 
Kleurentouwtjes zijn zo leuk, die van mij liggen nog mooi opgerold zonder ooit gebruikt te zijn in de kast 🙈

@marquise hoe is het nu bij jullie? 
alweer langzaam aan begonnen met spelen? 
Gewoon zomaar een kopje van tafel geveegd of een stoel omgegooid?  
Wat een prachtige touwtjes heb je toch, ik blijf gewoon jaloers 😅

@Lolly Zoals ooit gezegd ben ik best nieuwsgierig naar touw
Vaak gezien, nooit mee bemoeid
Is ‘t bij jou altijd goed gegaan? 
klinkt zo zelfverzekerd “dan kan je me gerust een uurtje in de hoek wegleggen” 😂
Stoer hoor! 😁👏

@Speelpartner en ik hebben besloten niks vanille te beginnen  en ook geen D/s te beginnen
Hij is een heerlijke schoolmeester geworden die mij meters op alles heelal en piano laat maken ❤️
Zitten wordt steeds lastiger en z’n dwang posities steeds moeilijker
Z’n lessen en straffen steeds creatiever en CNC past hij op de juiste momenten perfect toe 
(Als ik druk bezig ben en niks zie aankomen 😁) 

En dat is helemaal prima voor nu
Lekker verliefd gushen op een klein, maar oh zo fijn en belangrijk stukje van onszelf 
En dat ging allemaal vrij natuurlijk
🥰

Lollypopje

Lollypopje

24-10-2022 om 14:00 Topicstarter

klinkt fijn Beertje

Het ergste wat me ooit is overkomen dat ik volledig vastgebonden iets wilde verzitten en toen omviel, precies met mijn hoofd naast de mat op de harde vloer 😂
Gelukkig niks aan overgehouden  

@Stars, het is echt eeuwen geleden dat die touwen voorbij kwamen, maar ik heb het altijd onthouden. En een verjaardag is een mooi moment om te investeren in meer touwtjes. Het liefst had ik meerdere blauw en één rood, geel en groen touw gewild, maar helaas hij verft per 30 meter en ik heb 45 meter besteld. Dus het is alleen blauw geworden en één wit touw. Daarvoor heb ik in de planning om die zelf in regenboog kleuren te verven.

Wat super dat je iemand hebt gevonden waarmee je zowel vanilla als D/s een klik hebt. Ik ben blij voor je.

@Beertje, manlief kan redelijk knopen door filmpjes, e.d. We zouden ook graag eens naar een workshop gaan voor nieuwe ideeën.

En jij klinkt ook helemaal blij met je nieuwe speelpartner. Begrijp ik goed dat je een schoolmeisje bent die over het heelal moet leren en piano lessen krijgt? 

Wat is een dwangpositie?

Lollypopje

Lollypopje

25-10-2022 om 17:33 Topicstarter

Leuk dat je de touwtjes hebt besteld. Ik hoop dat ze jullie gaan bevallen

@Stars: hoe was je date vandaag? Zijn jullie nu officieel D/s?

@Beertje: dat is heel lief van je, maar je hoeft er niet voor te bedanken. Pik eruit waar je iets aan hebt, en neem vooral de tijd om jezelf te leren kennen en (her)ontdekken. Superleuk dat uet zo goed klikt trouwens tussen je speelpartner en jou! 

Ja die klik... soms geloven wij het zelf ook nog niet helemaal 😉. 
En ja, wij gaan zeker vaker aan de slag met touw. Het is een (grote) kink van hem, en ik was er zelf ook nieuwsgierig naar. Het beviel goed voor mij, goed genoeg om vaker te ervaren. Vond het reuze interessant, heel intiem en erotisch.

Lollypopje

Lollypopje

25-10-2022 om 17:58 Topicstarter

@Feniks Ik word echt zo blij van jouw posts en hoe je geniet met hem. Het is je zo gegund

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.