Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

03-09-2022 om 13:06

@Feniks Het klinkt ook goed aan jouw kant! 
Wat ontzettend grappig hoe je een vanilla date hebt ingewisseld 😋 
Is daar eigenlijk nog een vervolg op gekomen? 😁

@Saray wat fijn dat je hebt kunnen spelen op het feest! 
Gaat het weer wat beter met de gezondheid van je D? 
Ik ben best benieuwd (ook aan anderen eventueel) merk je dat je bekeken wordt, of zak je er zo in weg dat er tussen de mensen een bubbel ontstaat? 😊

@Stars Heb ik verkeerd gelezen dat je hem met meneer aansprak in jullie berichtjes? 
En dat jullie het over aanspreek titels hadden? 
😱 my bad! Wie was dat dan? 
Straks even terugzoeken 😊

Je date klinkt leuk, maar wel echt super jammer van ‘t tijdgebrek bij de ander 🙁 
Toch wel fijn dat je het niet gelijk helemaal los hoeft te laten toch? 
En wie weet zijn een paar losse connecties ook wel even lekker voor je? 

@Pop niet leuk die nachten 🙁
Dat ze maar snel moge stoppen met vervelend doen! 
Online shoppen kan leuk en doodvermoeiend zijn, misschien een kleine tip voor je? 😁

@EV Geeft ook niet dat je nog niet weet wat je wilt toch? 
Soms leer je door eerst een heleboel te leren van wat je niet wilt! 
En ook voor jou is “alles klopt” zeker mogelijk, maar ‘t kost tijd en je bent al lekker bezig 
Vergeet ook niet dat therapie gewoon echt heel veel vraagt van je psyche 
Diep in jezelf duiken op bdsm gebied doet dat ook en de combinatie is van die twee is een uitdaging 😁 
Ik speel meer in de Bondage & Discipline hoek, samen met wat kinks erbij
Vaak begint zoiets met een fantasie die hardop uitgesproken durft te worden (dat is ook niet altijd makkelijk, vandaar zo goed dat je doorvraagt!) en daaruit komen hele scenario’s voort 
Dan stappen we erin en groeit zoiets tot onze realiteit 
En die realiteit kan een dag zijn, een week, of zoals met m’n laatste ex het liefst voor 24/7 
Zo heb ik gewoond in een huishouden van vroeger, ben herhaaldelijk terug in de schoolbanken gezet, kreeg turn- en ballet lessen en werd ondertussen opgevoed 
Magische tijd was het 
En zo vind jij ook vanzelf een weg en een manier om jouw eigen “alles klopt” te creeeren, zeker weten ❤️
Om stars vraag te beantwoorden 
Nee, er zijn er geen 2 
Het waren een turbulente (ellendige) 10 maanden waarin we van alles hebben geprobeerd, maar ‘t is definitief over
En omdat het zo met periodes van aantrekken en afstoten is gegaan, is het goed zo
We hebben er allebei vrede mee 
En ik ben een heleboel wijzer geworden over mezelf 

Nu is er inderdaad een nieuw Speelliefje 
Super grappig, super lief, super gretig 😁
We hebben ‘t over vanalles en proberen vanalles rustig uit 
Super diep zijn we pas 1x gegaan, maar de andere keren zijn precies goed om vertrouwen terug te winnen 
Het is heeeeeeel anders!
Maar nog steeds roze, kleur, Unicorns, gegiechel, onzin en heerlijke drama poespas ❤️
Ik kan eindelijk zeggen dat ik echt weer een beetje blij begin te worden 😊

@lolly: Geen haast hoor! Doe het alleen als je jezelf goed voelt. Wel super rot dat je zulke slechte nachten hebt gehad. Heeft het een reden? 

@coco: Ah wel fijn dat je in principe ervan uit kan gaan dat je exclusief bent en dat de ander niet echt op zoek is naar een ander. Iemand per ongeluk tegenkomen is dan toch nog wel wat anders. Maak jij je dan bijv. geen zorgen als hij naar een speelfeestje gaat? Omdat er voldoende mogelijkheden tot spelen zijn? Ik snap wel dat je zijn nummer 1 wil zijn hoor. 

@Beertje: ohja klopt ik sprak hem aan met Meneer en U. Maar daar ben ik na de date mee gestopt omdat ik zekerheid wilde hebben wat het zou worden. Omdat hoe Lolly ook zei, je anders lastiger loskwam en ik moest even loskomen. Wat een goede keuze is geweest. Ik vind het zeker heel fijn dat ik het niet compleet hoef los te laten, want het klikte erg goed en hij kan me zoveel nieuwe dingen brengen, maar dan alles met een goede band en vertrouwen. Ik was benieuwd naar iets, alleen had niet verwacht dat het snel zou gebeuren en nouja het kon bij hem dus gewoon. Zulke dingen is echt super leuk gewoon. 

En ene kant is iets los erbij ook wel lekker. Als ik morgen zou gaan naar die date en het klikt, dan zou het nog een los iemand erbij zijn. Ik wil echt wel serieuze D/s, maar ik wil ook gewoon spelen met mensen die ik kan vertrouwen. Maargoed eerst beslissen of ik ga morgen ja of nee. En ik ontzie die zoektocht een beetje, ook al selecteer ik heel anders dan de vorige keer. Het kost moeite, energie en als je pech hebt onrust. Terwijl ik nu wel bezig ben met mannen, maar geen onrust heb en alles onder controle heb. Dus dat weerhoudt beetje eigenlijk en als ik dan speelopties zou hebben die ik vertrouw.. Ik heb ook nog iemand met wie ik online speel soms, wat ook erg leuk is. En het scheelt dat ik gewoon minder die drang heb om NU NU NU NU iemand te vinden. Ja ik weet die van morgen is wel beetje dubbel, maar ook met hem heb ik wel geïnvesteerd in vertrouwen en is het niet na 3 dagen afspreken. Maargoed niet de band die ik uiteindelijk wil. Dus daarom wordt het ook verder nooit wat meer dan los spelen. En dat is niet erg, zolang het een bewuste keuze is en er duidelijkheid is hoe het ervoor staat. 

Wat goed dat jullie er nu alle 2 wel vrede mee hebben en dat de onrustige tijden achter de rug zijn. Want dat lijkt me ook erg vermoeiend allemaal, die onrust erbij van het aanstoten en afstoten. Hoe ben je eigenlijk je nieuwe speelpartner tegengekomen? 
En echt super fijn dat je weer een beetje blij begint te worden en dat je iemand hebt gevonden die je kan geven wat je wil! Je hebt het echt verdiend om weer een fijn iemand in je leven te hebben en dat alles weer wat stabieler kan worden!  En logisch dat het misschien nog niet zo diep als eerst is, als je nog bezig bent om vertrouwen op te bouwen met elkaar. Is het de bedoeling dat hij een vaste speelpartner wordt of ben je ook nog op zoek naar andere? 

Beertjelief schreef op 03-09-2022 om 08:20:

wilde gisteren ‘t tweede deel posten
Dankzij Corona slaap ik al een week gemiddeld 16 uur per dag, echter deel 2 zo’n 12 uur later plaatsen is ook weer mega overdreven natuurlijk

@martje Zo leuk al die blije berichtjes van jou!
klinkt als een overheerlijke en onvergetelijke ervaring, dat feest 🥳
Ook zo leuk hoe jullie dit samen doen! En met zo ontzettend veel enthousiasme
Ik word er mede blij van, haha
Zijn jullie alweer aan ‘t kijken naar een nieuw feest of munch?
Zo ontzettend leuk om te volgen hoe jullie er vol induiken

Maar wat Pop eerder aanhaalde is wel waar hoor
Spreken over extremen ligt zo verschillend per kijk en per persoon!
Want vervolgens spreek je over dienen en pleasen en dat vind ik dan weer zoooooo bijzonder knap van jullie dames! 🫣
Dat is niet aan mij besteedt
Opdrachtjes zijn echt heel leuk en hoe creatiever ze zijn, hoe beter
Toch, als “huishouden” een opdracht was geworden, was onze relatie toen er niet beter op geworden hoor!
Ik vind dat hele “ik doe dit met plezier en met liefde voor jou” zo een mooi uitgangspunt
Een diepste kern die ‘t hoogstens een keer niet leuk vindt om te doen
Ik kijk daar best wel een beetje tegenop hoor 😁
En dan gebeurt dat zonder mopperen, met focus, met liefde en in allerlei (al dan niet gedwongen) omstandigheden
Het is een bewustzijn die onhaalbaar is voor mij en bij mij onder “extreem” valt
Ook voor jou, misschien heb ik ‘t gemist
Maar jullie nemen jullie dynamiek af en toe mee buiten de slaapkamer? 😊

Even ontbijten, straks nog wat meer
Wat is er een boel geschreven, gezellig

Oef, sterkte met Corona Beertje. Voel je je ook beroerd of vooral moe?

Hoe sta je nu in de relatie met je ex? Spelen jullie nog? Ben je bezig met nieuwe contacten te leggen?

Hihi ja , als je alles weer terugkijkt de afgelopen tijd zijn er veel leuke dingen gebeurd.

Ja, zeker, we zijn al weer aan het kijken naar een volgend feest. September is al te druk. Maar oktober hopelijk weer tijd. 

Fijn om ook van jou te horen, iedereen beleeft BDSM anders en het één is niet extremer of beter dan het ander. 

Voor mij voelt dienstbaarheid als zo'n logische keuze, daar wordt ik zo gelukkig van. En we bouwen het heel rustig stapje voor stapje op.

Hmmm, ik weet niet zeker hoe je het bedoelt 'buiten de slaapkamer'? Af en toe moet ik opdrachten doen terwijl ik thuis ben en manlief niet. Dat is een soort uitgebreid voorspel. En naar het speelfeest gaan, voelde ook als buiten de slaapkamer.

@Stars, wat jammer dat er geen D/s inzit door tijdgebrek. Begrijp ik goed dat jullie wel willen blijven spelen?

Ow Beertje, ik lees nu pas je laatste bericht. Dus met ex heb je nu definitief gebroken. Zijn jullie goed uit elkaar gegaan?

En dus ook al nieuwe contacten gelegd. Je klinkt helemaal happy met je nieuwe speellief 

@Martje: Zeker beleeft iedereen bdsm anders. Wat voor de één heel heftig is, dat is het voor de ander weer niet en andersom. Ik denk dat het ook gewoon heel persoonlijk is en dat je het niet kan vergelijken met anderen. Ook al doe je dat misschien ongemerkt wel. Het ene is niet beter of slechter dan het andere. 

Alleen als er tijd voor is, dus niks op regelmatige basis. Ik vermoed dat er ook hele periodes kan tussenzitten. Maar we zullen zien hoe het gaat lopen. 

Algemene vraag: spelen jullie wel eens online? 

Lollypopje

Lollypopje

04-09-2022 om 19:22 Topicstarter

@Beertje over spelen op feestjes

Soms krijg ik echt niks meer mee van mijn omgeving, vaker wel maar kan dat langs me heen laten gaan, en soms wordt er heel erg gebruik van gemaakt

@Stars
Ik kan zelf niet zoveel met online spelen. Ik moet me echt onderdanig naar iemand kunnen voelen om te spelen, anders doet het me weinig, en online heb ik dat niet snel. Het zou hooguit werken met iemand met wie ik ook irl speel.

Lollypopje

Lollypopje

05-09-2022 om 08:38 Topicstarter

Ik zit echt vol jaloezie alle reacties op een seksfeestje voor bdsm'ers te lezen. Ik wil ook 😭

@Lolly: Hmm oke, grappig hoe dat per persoon kan verschillen. 

Echt zo rot dat je al zo lang niet naar feestjes kunt! Snap dat het kut is om dan al die reacties te lezen waarbij ej eigenlijk zelf ook het liefste had gewild. 

Slaap je al wel weer wat beter dan eerst? 

___

Ik heb gisteren een nieuwe date gehad met iemand. Met hem had ik ook al aantal weken contact. Ook hij had ervaring, pakte dingen op een fijne manier aan, gaf uitleg en heeft me nieuwe ervaringen gegeven. Fijne aftercare ook, dus was weer hele fijne ervaring erbij. Wss blijft het wel bij deze keer, al hebben we beide een leuke avond gehad. Ik ga wel weer twijfelen om advertentie online te zetten, maar mijn gedachten wisselen constant erover. Ik vind het met verschillende spelen OOK leuk, maar een vast iemand heeft veel meer voordelen en ik kan veel meer de diepte in gaan. Al wil ik niet elke keer 1 speeldate blijven hebben. Ik heb nu wel geleerd dat ook al is iemand qua uiterlijk je type niet, het bij spel niet uitmaakt. Dat je ook mentaal een connectie kan voelen met iemand waardoor het anders is. Dus deze keer zou ik zeker anders gaan selecteren op mijn advertentie. En de leeftijdsgrens ook wat omhoog zetten. Tot nu toe is de ervaring met oudere Doms dan ik zelf toch iets beter bevallen. Ze hebben gewoon meer ervaring.. minder spel, serieuzer. 

Mijn billen hadden nog Marks van vorige week, nu hebben de zijkanten en beetje mn boven benen ook plekken. Alleen deze komen van een flogger af en zagen er eigenlijk wat heftiger uit? ik kende alleen zo'n baby flogger die geen pijn doet haha. Alleen vorige week zaten ze van de cane echt op mijn billen en waren nog zichtbaar, maar niet echt heel veel last gehad, behalve dag zelf dat ik er niet goed op kon zitten 😂. Maar nu van flogger zitten ze meer aan zijkant en ik heb meer last ervan? Ik voel ze veel meer ofzo. Verschilt het per slag voorwerp of je last van die blauwe plekken hebt? Of is het ook meer de plek waar je ze hebt? 

Tot nu toe speel ik met stoplicht methode, werkt prima vind ik. Alleen ik vind het lastig om oranje te moeten zeggen. Het voelt als een soort opgeven? Nu ga ik eerst voorbij het punt dat het echt pijn doet en zeg ik pas oranje als ik het na de laatste slag niet meer kan volhouden op die intensiteit. Ik wil het ook om te kijken waar mijn grens ligt, maar dan vraag ik me toch af, wat als ik nu nog even wat langer had volgehouden, wat dan? En het is totaal niet dat er lullig gereageerd wordt en ze reageerden beide ook direct erop. Herkennen mensen dit? Dat het lastig is om oranje te zeggen? 

Lollypopje

Lollypopje

05-09-2022 om 14:41 Topicstarter

@Stars Je kunt ook beiden he. Een vast iemand zoeken, maar aangeven dat je niet monogaam bent en graag de mogelijkheid open houdt om met anderen te blijven spelen.

Verschilt het per slag voorwerp of je last van die blauwe plekken hebt? Of is het ook meer de plek waar je ze hebt? 

all of the above

Of te wel, dat kan verschillen en ook nog eens per persoon.

Over stopwoorden? Daarbij ben ik sowieso een slechte, want ik krijg die überhaupt niet over mijn lippen 😂

Maar over oranje. Hoe erg is het als het echt pijn doet? Ja, het is niet lekker natuurlijk, maar is het erg? Heb je er achteraf last van? Maakt het je achteraf niet uit? Of vind je het achteraf zelfs fijn of voel je trots als je dat hebt gedaan?
Oranje zeg je vaak als je die handeling niet meer trekt, maar wat dat betekent verschilt per persoon. Iets dat echt pijn doet, dat is voor mij bijvoorbeeld juist wat er bij hoort. Als ik oranje roep als het echt pijn doet zou mijn speelmeneer vragen wat er mis met me is En nee, dat van mij is niet beter dan oranje zeggen als het echt pijn doet als dat voor jou je grens is.
Maar het is interessant om bij jezelf te onderzoeken, waarom dat in jouw hoofd een grens is. Dan is het ook helemaal prima als je achteraf concludeert dat je echt niet bij dat punt wil en in dat geval kun je daarmee oefenen. Maar misschien kom je wel tot hele andere conclusies.

Mijn persoonlijke ervaring is trouwens dat in de juiste context en met goede nazorg, je vaak veel meer aankunt dan je zelf vooraf kunt bedenken. En dat ala je er achteraf mentaal geen last hebt, het niet erg hoeft te zijn dat te onderzoeken zoals jij doet.

@lolly: Maar dan leg je alweer zo'n eis neer. Ik wil denk ik mn eisen meer gaan beperken en meer kijken hoe het loopt ofzo. Al wil ik alsnog steeds aandacht krijgen, maar verder vind ik het lastig op dit moment wat ik echt wil. 

Hmm nooit echt te voorspellen dus, mooie verrassing de andere dag 😂

Je krijgt echt nooit een stopwoord over je lippen? Dus eigenlijk, kan het nog zoveel zeer doen, dan zeg je alsnog niks? Hoezo krijg jij die niet over je lippen eigenlijk? 

Nouja het doet al echt pijn dan en ik denk dat ik de volgende niet meer echt aan kan. Alleen daarom vraag ik me dus ook wel af, wat als ik niks had gezegd? Het is niet dat ik er aan doodga als ik niks had gezegd, dus vanuit dat opzicht moet het zeker kunnen.  Van de pijn heb ik nadien mentaal ook totaal geen last verder.. dus er is wel ruimte om daarmee te spelen. Alleen ik weet niet zo goed hoe ik het moet aanpakken om voorbij dat punt te komen waarop ik denk dat het te veel is, want er zal vast nog wel ruimte zitten. Aangezien ik niet in tranen ben. Want ze gaan wel gewoon door met slaan, maar dan wisselen ze net wat van plek of ze slaan iets zachter. Niet het hele spel stopt. Is dit iets wat ik bijv. bij een nieuwe zou moeten overleggen? Of bij die van vorige week bijv. als ik 2e keer zou spelen? Want eigenlijk is het wel iets wat ik wil voorkomen dat ik het moet zeggen. En het ligt echt niet perse aan hen. Ze slaan niet met al hun kracht bijv. Het is ook niet dat ik bijv. er negatief tegenover sta tot ik wel in tranen zou zijn, want ik ben wel benieuwd hoe het is om een keer te huilen van iets. 

Lollypopje

Lollypopje

05-09-2022 om 15:19 Topicstarter

@Stars Er ia echt niks mis met eissen als het gaat om wat voor jou belangrijk is. Minder eissen stellen, maakt niet dat je ook de juiste treft. Het gaat vooral om de juiste eissen stellen en die baseren op wat jij nodig hebt.

Waarom ik geen stopwoorden kan zeggen?
In de eerste plaats omdat ik er gewoon niet aan denk  Dingen als onbedoelde lichamelijke ongemakken, zoals kramp, die benoem ik gewoon als wat ze zijn. En aangezien echte pijn voor mij geen grens is, is het voor mij ook moeilijk te bepalen wat dat dan wel is (buiten de vooraf besproken harde grenzen). Daarbij wil ik ook gewoon graag iets kunnen volhouden, hoe verschrikkelijk het ook is. Ik heb denk ik slechts één keer gehad dat ik achteraf tot de conclusie kwam dat ik een stopwoord had moeten zeggen, omdat ik de pijn mentaal niet aankon door hoe ik in mijn vel zat. Al vond de D achteraf juist dat hij dat door had moeten hebben. Dus we hadden het beiden gemist.

De dingen die jij wilt onderzoeken zijn heel moeilijk te onderzoeken met iemand waar je nog maar net mee speelt. Dus ik zou het eerst binnen het voor jou veilige houden in de fase dat je elkaar speltechnisch nog aan het leren kennen bent. Dan heeft de ander o.a. ook de kans jou eerst beter te leren lezen. Als je vertrouwder bent, dan kom je op het punt dat het makkelijker is om met dat soort grenzen te gaan spelen.

Stars, wil jij echt aan het werk voor de dominanten waar je tot nu toe mee gespeeld hebt of ben je daar eigenlijk helemaal niet zo mee bezig?
Ikzelf zeg bij de ene man heel makkelijk auw, héé, rotzak! Dat is voor mij een teken dat ik geen D klik met hem, voor hem werk ik niet.  De -voor mij- juiste D weet het werkpaard aan te boren, voelt als het ware hoe zijn slag op mij terecht komt, leest me als een boek en hoeft nauwelijks te vragen of het nog wel gaat. Ik zal bij zo'n D het liefste nooit mijn stopwoorden gebruiken want dat voelt oprecht als falen. Ik kan dan ook totaal in tranen zijn en ik vind het echt echt niet leuk, terwijl me dat bij "de rotzak" niks kan schelen.
Eén keer heb ik een stopwoord gebruikt bij een -voor mij- goede D maar dat was ook de bedoeling. Hij wilde mij, door een eerdere nare ervaring, laten voelen dat de wereld niet vergaat als ik "oranje" zeg. Nou, de wereld verging heus een beetje! 

ElmerVrouw, je vroeg ons wat we uit bdsm haalden en je gaf voor jezelf aan (zo uit mijn hoofd) dat dienstbaarheid je ding niet is maar pijn geloof ik ook niet? Heb ik dat goed onthouden? 
Is het meer zo dat jij lekker gaat op een man die lullig doet in bed? Een seksuele Dominant zeg maar, een roofdier?
Ik heb afgelopen weekend weer gemerkt dat ik enorm krols word van een roofdier, als was in zn handen.
Ik heb er ook meteen een nieuwe "fetisj" bij, cockworship!  Allemensen, het is een godswonder dat dat ding er nog aan zit! Ik had m wel willen opsnuiven! In zn geheel! 

Ik heb ook ontzettende moeite met stopwoorden, en vooral dat hele stoplichten systeem werkte totaal niet voor mij. Want om aan te geven dat het oranje is moet ik nadenken over hoe het gaat, hoe veel ik nog kan hebben, in welke gradatie van pijn ik zit en ik wil helemaal niet nadenken maar alleen maar voelen en wegzweven. En ik wil het stopwoord eigenlijk ook helemaal liet gebruiken, dat lijkt me nou zo'n domper. Ik wil het doorstaan en hard werken. Maar dat kan inderdaad alleen bij de juiste D die je goed aanvoelt en bij mij moest dat ook echt goed worden opgebouwd.

@Stars, hoe ga je naar zo'n date als je van tevoren weet dat het bij 1x zal blijven? Het lijkt me heel moeilijk om je dan te geven, ik heb die opbouw echt nodig. Ik kan me wel vinden in wat je zegt over het uiterlijk, mijn D voldoet aan één basiswens (hij is namelijk heerlijk lang en groot), maar voor de rest is hij eigenlijk niet mijn type en toch spat de chemie er van af. 

@Rooss ik ben ook dol op roofdieren, heerlijk! En heb je je nieuwe fetish gevonden binnen een relatie of op een date?

Binnen mijn relatie, Coco. Heel gek, we neuken al 6 jaar met elkaar maar soms zien we elkaar weer even in een nieuw licht. 
Ik ben wel altijd behoorlijk helder dus het stoplichtsysteem werkt voor mij prima. Oranje is stoppen met dit slagtuig, rood is laat alles uit je handen vallen. Bij mijn lief heb ik geen stopwoorden want wij doen weinig met pijn. Hij is vooral seksueel dominant en gebruikt vooral zijn handen. Dat kan ook lullig zijn maar als het genoeg is kan ik gewoon vragen of hij wil stoppen, wij zijn altijd in verbinding en ik ben geen wegzwever. 

Het klinkt heel fijn, wat je met je D hebt, iets om te koesteren, vooral als je al die zoektochten leest. Het is je heel erg gegund, je hebt volgens mij een lastige tijd achter de rug! 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.