Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
SarayRosa schreef op 30-08-2022 om 21:30:

[..]

Ik ben daar ook geweest

Sorry, ik lees heel veel mee maar schrijf niet (meer) mee. Kink heeft een hele tijd op z’n gatje gelegen. Inmiddels weer wat opgepakt en dus naar een speelfeestje geweest. Het was heftig, intens en vooral heel erg lekker.

Leuk Saray en lijkt me heel fijn om weer meer met kink te doen.

Mag ik je pm-en, ik ben benieuwd of we elkaar hebben gezien daar.

Martje80 schreef op 31-08-2022 om 16:00:

[..]

Leuk Saray en lijkt me heel fijn om weer meer met kink te doen.

Mag ik je pm-en, ik ben benieuwd of we elkaar hebben gezien daar.

Ja hoor dat mag wel!

Lollypopje

Lollypopje

31-08-2022 om 16:47 Topicstarter

een fetlife nieuwtje. Als je je met meerdere rollen identificeert kun je die allemaal (tot een max van 5) aan je profiel toevoegen

@Coco: ik heb hiervoor 1 "Dom" gehad, maar laten we het erop houden dat het niet echt een goede was. Alleen dat zag ik toen nog niet helemaal in. Maar verder nog niet heel veel ervaring. Ik heb vooral met pijn gespeeld eigenlijk. Ik heb nog zoveel te ontdekken op bdsm gebied haha. 

Maar echt heel fijn voor je dat je direct een goede Dom hebt gevonden! Kan je met mensen uit je omgeving over bdsm praten of heb je dat niet echt nodig? Anders kan ik me goed voorstellen dat je fet ook niet direct als een meerwaarde ziet. Hebben jullie eigenlijk een liefdesrelatie? 

@Martje: Ik snap dat je nog steeds aan het nagenieten bent! Echt fijn dat het zo goed beviel. 

Ja het is best bijzonder dat je kan zeggen 'ohja die pijn is wel lekker' en 'oh dat is echt kut pijn.' Terwijl je normaal gesproken helemaal niet van pijn houdt. 

@Lolly: oh wat grappig dat je nu meerdere rollen kunt invullen. Dat je weer likes ziet gaat ook weer beter werken? 

Lollypopje

Lollypopje

31-08-2022 om 18:21 Topicstarter

@Stars Hoe je pijn ervaart is ook echt heel erg context afhankelijk. Pijn die je in een fijn spel lekker vind, die zelfde pijn kan in een andere context gewoon kut vinden.

En ja bij mij doen de loves het gelukkig weer in mijn feed 💙

@ Scattered en Martje. Ik ben vrij snel na de geboorte van mijn kinderen weduwe geworden en sindsdien doe ik het allemaal 'alleen' (tussen aanhalingstekens want heb geweldige familie en vrienden maar met kinderen komt het grootste deel van de dagelijkse rompslomp nou eenmaal op jezelf neer). Er is heel lang niet zo veel ruimte in mijn leven geweest voor andere dingen dan mijn gezin, figuurlijk maar ook letterlijk want ik werk ook 32 uur per week, en nu komt dat heel langzaamaan steeds meer een klein beetje terug. BDSM is voor mij ook heeeeeel geleidelijk gegaan en ik ben er nooit helemaal vol ingedoken, misschien dat de behoefte om er over te praten daardoor niet zo groot is. Ik kan me voorstellen dat als je tempo wat hoger ligt en je ineens heel veel nieuwe dingen ziet en voelt en daar de tijd en ruimte voor hebt daar alles over wil weten. Maar dat is ook maar een theorie. En mijn Dom is een geweldige bron van info en met hem heb ik het er natuurlijk heel vaak over. We hebben geen liefdesrelatie, ik heb er weleens over nagedacht of dat zou kunnen werken maar ik ben niet verliefd op hem en ik zie mezelf niet met hem in het dagelijks leven. Hoewel ik ik wel bepaalde liefdevolle gevoelens voor hem heb, vooral nadat ik hem gezien heb, maar dat is heel sterk seks/BDSM gerelateerd. Hij zegt er hetzelfde in te staan, maar ik merk de laatste tijd wel aan hem dat hij misschien wat meer zou willen. Hij vraagt me bijvoorbeeld wel eens mee naar vanille evenementen of op vanille dates, maar ik wil dat eigenlijk bijna nooit. Ik geniet juist zo van onze bubbel. Maar ook daar praten we over en dat houden we in de gaten. 

Pfff, pittig Cococharlie, om weduwe te worden en de kinderen dan alleen op te moeten voeden. 
Zijn ze nu al een stuk ouder, dat er daardoor weer ruimte komt voor BDSM?
Knap dat jullie zo goed over alles kunnen praten, ook nu of er verliefde gevoelens bij komen kijken.

Voor ons is de BDSM heel lang ook geleidelijk gegaan, we spelen ondertussen al tweeënhalf jaar. Pas de laatste tijd komt er veel in een stroomversnelling, met de eerste munch en het eerste speelfeest. Er was ook veel niet mogelijk door corona natuurlijk de afgelopen jaren.

Soms voel ik me een softie als het om BDSM gaat, ik ben nog nooit zo hard geslagen dat ik er marks van heb, bijvoorbeeld. Aan de andere kant doen wij veel met overgave en dienstbaar zijn. En ervaren wij het spel als heerlijk intens.

Ik ga kijken naar die rollen op Fetlife, Lollypopje.

Lollypopje

Lollypopje

01-09-2022 om 19:53 Topicstarter

Dat klinkt als een hele pittige tijd Coco. Wel fijn dat er nu meer ruimte komt voor jou en dat je zo kunt genieten met je D. Hoe ben je hem tegen gekomen?

@Martje Ik hou zelf niet zo van termen als softie en hardcore. Bij bdsm verken je je eigen grenzen en iets doen wat voor jou moeilijk of spannend is, hoe simpel voor anderen ook, is in mijn ogen altijd heel hard core
Daarbij zeggen blauwe plekken vrij weinig, want ik speel vrij hard en heb ze zelden en ik speel niet hard, om het hard spelen, maar omdat het dan pas mentaal wat met mij gaat doen en dat is uiteindelijk wat ik zoek in een spel. En ik denk dat dat geldt voor de meesten, alleen heeft iedereen daar iets anders voor nodig.

En overgave en dienstbaarheid zijn echt super mooi en voor mij waar het om gaat. Terwijl dat juist voor anderen weer super moeilijk is. Vraag maar aan een zeker Beertje hier

Omstanders zeggen vaak dat wij best heavy impact play doen/hebben. Ikzelf ervaar dat anders. Blijkbaar kan ik best veel incasseren. 
Afgelopen weekend was de eerste keer sinds lange tijd dat we een feestje hadden, of überhaupt dat we de floggers gingen gebruiken en ik wilde dat hij rustig ging opbouwen want was ergens bang dat m’n lichaam het verleerd was. Het was al gauw duidelijk dat dat niet het geval was Het was zo fijn om weer eens niet in m’n hoofd te zitten en alles los te kunnen laten en helemaal in het moment te zijn. En het was ook echt ons moment, ondanks dat we best wat toeschouwers bleken te hebben. Na een paar flinke tranen voelde ik me gewoon oprecht goed. Blauwe plekken komen vaak pas na een dag en ook nu kan ik echt niet in bikini… 

Helaas kwam de dinsdag-dip wel knetterhard om de hoek kijken, dat waren we eigenlijk beide wel een beetje vergeten. Partner ook een beste dip. 

Onderdanigheid triggert me teveel, dat kan en wil ik niet op commando. Ik wil heel veel doen voor m’n partner maar ik laat me niet commanderen 😂

Lollypopje schreef op 01-09-2022 om 19:53:

Daarbij zeggen blauwe plekken vrij weinig, want ik speel vrij hard en heb ze zelden en ik speel niet hard, om het hard spelen, maar omdat het dan pas mentaal wat met mij gaat doen en dat is uiteindelijk wat ik zoek in een spel. En ik denk dat dat geldt voor de meesten, alleen heeft iedereen daar iets anders voor nodig.

Wat is het wat je zoekt in een spel? Vraag ook aan de anderen hier.

Ik lees hier vaak dat het de overgave is en niet zelf hoeven denken, dat dat je hoofd leegmaakt (wat op andere manieren niet lukt?). Kan dat alleen als sub, of is het zoiets als 'in een eigen bubbel zijn' zoals ik met eerdere lover kende? (Had daarna trouwens ook heel vaak een dip omdat ik dat zo miste; en mis het nog steeds).

Lollypopje

Lollypopje

02-09-2022 om 09:23 Topicstarter

@Saray Wat fijn dat jullie zo lekker hebben gespeeld, wel balen van je dinsdag dip.

Ik heb zelf nooit gemerkt dat ik door lang niet spelen minder kan hebben, wel dat hoe ik me voel een hele grote impact heeft. Zo merkte ik dat ik psychisch heel veel last had van de pandemie, deels de onzekerheid en omdat ik heel weinig mensen zag en amper fysiek contact had, en ik kon daardoor echt maar heel weinig pijn hebben. Dat was soms jammer, maar gelukkig waren er nog genoeg spel opties over.

Onderdanig zijn kan ik trouwens ook niet op commando hoor Het is mijn natuur, dus bij de juiste persoon hoef ik vrij weinig te doen om het er uit te laten komen. Ik kan het gelukkig wel blokkeren als dat nodig is, want ik wil dat niet zomaar aan iedereen geven.

@EV goede vraag. 

Om die te beantwoorden moet ik denk onderscheid maken tussen de dynamiek, die met mijn speelmeneer altijd doorliep als we samen waren, en een pijnspel. 
Wat ik zoek, en vind, in die dynamiek is mijzelf. Ik vind mijzelf in mijn onderdanigheid en de overgave aan hem. Waarbij zelf kunnen blijven denken juist belangrijk is. Daardoor is gehoorzamen altijd een bewuste keuze. Ook bij dingen die ik heel moeilijk vind, waarbij hij altijd geniet van mijn interne strijd met mijzelf, omdat mijn wens te gehoorzamen heel groot is. Maar ook omdat actieve dienstbaarheid voor mij belangrijk is. Niet enkel dienen als mij iets wordt opgedragen, maar juist ook zien hoe ik kan dienen voordat hij het zegt.

Een pijnspel is binnen mijn bdsm beleving slechts een middel om mij te domineren, net zoals seks, vernedering of bondage dat kan zijn. Binnen al die vormen heb ik zelf wel iets met lijden, maar waar ik daarnaast ook kan genieten van lieve seks en lieve bondage doeg lieve of lekkere pijn mij mentaal weinig. Het brengt me nergens. En ook dat komt door mijn verlangen naar loslaten en overgave, bij seks en bondage kan ik dat ook vinden als het fijn is, bij pijn niet. Dat zit deels in omdat ik het fijn vind voor hem te lijden en zo mijzelf te geven, maar ook omdat ik door niet lekkere pijn op dat punt kan komen waar ik ga zweven. Waar ik eerst nog vecht met en tegen de pijn. Mijn wens te gehoorzamen en te blijven staan en tegelijkertijd de menselijke wens om aan de pijn te ontsnappen, kom ik uiteindelijk (helaas lang niet altijd) op het punt dat ik loslaat. Dat mijn lichaam ontspant, dat mijn geest ontspant en dat ik volledig één wordt met de pijn. Dat gevoel is heel ultiem. Maar zelfs als ik dat punt niet bereik haal ik er toch wat uit, namelijk de voldoening van voor hem te mogen lijden. De voldoening hem op die manier te dienen en genot te schenken.

Lollypopje schreef op 01-09-2022 om 19:53:

Dat klinkt als een hele pittige tijd Coco. Wel fijn dat er nu meer ruimte komt voor jou en dat je zo kunt genieten met je D. Hoe ben je hem tegen gekomen?

@Martje Ik hou zelf niet zo van termen als softie en hardcore. Bij bdsm verken je je eigen grenzen en iets doen wat voor jou moeilijk of spannend is, hoe simpel voor anderen ook, is in mijn ogen altijd heel hard core

En overgave en dienstbaarheid zijn echt super mooi en voor mij waar het om gaat. Terwijl dat juist voor anderen weer super moeilijk is. Vraag maar aan een zeker Beertje hier

Ja, je hebt ook gelijk Lollypopje, het gaat om onze grenzen verkennen. Ik denk dat we wel onder de indruk waren van een aantal mensen die lang en hard geslagen werden op het speelfeest.

SarayRosa schreef op 01-09-2022 om 21:59:

Omstanders zeggen vaak dat wij best heavy impact play doen/hebben. Ikzelf ervaar dat anders. Blijkbaar kan ik best veel incasseren.
Afgelopen weekend was de eerste keer sinds lange tijd dat we een feestje hadden, of überhaupt dat we de floggers gingen gebruiken en ik wilde dat hij rustig ging opbouwen want was ergens bang dat m’n lichaam het verleerd was. Het was al gauw duidelijk dat dat niet het geval was Het was zo fijn om weer eens niet in m’n hoofd te zitten en alles los te kunnen laten en helemaal in het moment te zijn. En het was ook echt ons moment, ondanks dat we best wat toeschouwers bleken te hebben. Na een paar flinke tranen voelde ik me gewoon oprecht goed. Blauwe plekken komen vaak pas na een dag en ook nu kan ik echt niet in bikini…

Helaas kwam de dinsdag-dip wel knetterhard om de hoek kijken, dat waren we eigenlijk beide wel een beetje vergeten. Partner ook een beste dip.

Onderdanigheid triggert me teveel, dat kan en wil ik niet op commando. Ik wil heel veel doen voor m’n partner maar ik laat me niet commanderen 😂

Interessant, dat je lichaam dat blijkbaar niet verleerd. Klinkt als heel fijn spel.

Wel balen van de dip die daarna komt. Hoe kijkt iedereen hier er tegen aan, is het het waard om achteraf een dip/drop te hebben? Voelen jullie je ook heel negatief in de drop? Ik vind dat best naar en lastig om mee om te gaan.

Ik geef altijd bij manlief aan dat ik graag onderdanig wil zijn. En ik vraag ook wel eens om opdrachten, als begin van het spel. Het voelt voor mij als een heel bewuste keuze om gecommandeerd te worden en ik vind het heerlijk.

Elmervrouw schreef op 02-09-2022 om 09:04:

[..]

Wat is het wat je zoekt in een spel? Vraag ook aan de anderen hier.

Ik lees hier vaak dat het de overgave is en niet zelf hoeven denken, dat dat je hoofd leegmaakt (wat op andere manieren niet lukt?). Kan dat alleen als sub, of is het zoiets als 'in een eigen bubbel zijn' zoals ik met eerdere lover kende? (Had daarna trouwens ook heel vaak een dip omdat ik dat zo miste; en mis het nog steeds).

Goeie vraag Elmervrouw. Ik denk wat sinds het begin al door ons spel heen loopt, is de overgave. Daar geniet ik heel erg van. 

Samen komen we heel mooi in een flow, de rest van de wereld bestaat niet meer, alleen nu, wat wij doen en hoe we genieten. 

En het geeft een intensiteit aan de seks die ik nog nooit eerder heb ervaren. Dat is erg lekker.

Wat weet jij het mooi en uitgebreid te beschrijven, Lollypopje.

Lollypopje

Lollypopje

02-09-2022 om 13:13 Topicstarter

Martje80 schreef op 02-09-2022 om 11:04:

[..]

Wel balen van de dip die daarna komt. Hoe kijkt iedereen hier er tegen aan, is het het waard om achteraf een dip/drop te hebben? Voelen jullie je ook heel negatief in de drop? Ik vind dat best naar en lastig om mee om te gaan.

Ik heb het gelukkig lang niet altijd, maar ik voel me dan erg somber. Het helpt mij echter te weten waar het door komt en dat ik daarna weer zal kunnen nagenieten. Met dat in mijn achterhoofd ben ik die dag heel lief voor mijzelf en zit het maar gewoon uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.