Seksualiteit
Lollypopje
15-04-2022 om 18:58
BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-na-omtrekkende-bewegingen
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
ScatteredStars
22-08-2022 om 17:44
@lolly: Ja die afweging maak ik heel bewust nu. Als ze niet voldoen aan mijn 'eisen' dan haak ik af. Ik moest alleen ervaren hoe het is om met een band te spelen. Dat heeft wel mijn ogen geopend en wat andere zaken die me nu bewust kunnen laten kiezen, wat ik eerst niet kon. Ik heb alles ook veel beter in de hand en dat is ook een fijn gevoel. Dat het MIJN keuzes zijn en niet impulsief gemaakt. Het scheelt ook hoe deze mannen erin staan. Zij hebben beide geen haast, pakken alles rustig aan etc. Dus ik kan ook nergens in worden mee gesleept. Ik hoef dat ook niet te proberen, want ze gaan er niet in mee 😂
Op dit moment loopt het prive ook niet lekker en beide mannen heb ik ingelicht en reageren super goed erop. Dat is wel heel fijn eigenlijk en dat zegt ook wel iets over het type Dom. Ik heb zaterdag date maar als ik die last minute moet afzeggen is dat geen punt, gezondheid gaat voor zegt hij. De ander stelde juist voor om even stapje terug te doen qua bdsm spel als we zouden daten. Elkaar wat op een meer gelijkwaardige manier leren kennen en kijken of er een seksuele klik is.
@Elmervrouw: Het klinkt misschien naar, maar ik kan het me wel goed voorstellen dat je nog aan hem hangt. Jullie waren jaren samen en hij weet waar je mee zit en is vertrouwd. Logisch dat je het daarom ook nog niet kan afsluiten. Je moet doen wat voor jou goed voelt en wil je dit nu voorlopig zo half-half dan moet je dat doen. Je bent ook aan het werk met je zelf en dat kost ook energie. Jezelf ontdekken in de bdsm scene kost ook energie vind ik. Je kunt het maar 1 keer gebruiken. Dus denk goed aan jezelf en ik denk idd ook dat openstaan voor iets serieus lastig is, als je je ex nog niet verwerkt hebt. Sterkte iig 
Lollypopje
22-08-2022 om 18:53
@EV Pfff dat is ook wel heel veel allemaal tegelijk hoor
Probeer je tijd te nemen om dat allemaal hun plek te laten vinden en dat hoeft niet allemaal meteen of tegelijk.
@Stars
De ander stelde juist voor om even stapje terug te doen qua bdsm spel als we zouden daten. Elkaar wat op een meer gelijkwaardige manier leren kennen en kijken of er een seksuele klik is.
Wel kijken of er een seksuele klik is valt me op. Voor sommigen zou dat een manier zijn om je toch te krijgen of iets waar het hen eigenlijk altijd al om ging en wat nu opeens minder heftig klinkt dat bdsm. En omdat jij vaak mannen treft die het vooral om seks gaat 
Waarmee ik niet wil zeggen dat dat voor hem geld hoor, maar zo zonder context valt het me op.
Milala
22-08-2022 om 20:27
@lollypopje Ja van die date was wel jammer. En nu mis ik toch wel weer wat van onze gesprekken. Maar hij als persoon is het zeker weten niet voor me. Ook niet om eventueel alleen te spelen. Al ben ik daar nog niet helemaal uit of ik dat wil. Maar dat verschuift nu van niet maar mogelijk wel.. Het liefst wil ik een totaalplaatje maar tegelijkertijd wil ik ook leren en ontdekken.
Ik heb ook contact met een man die me wil helpen met uitvinden wat ik nu zelf wil. Een paar weken geleden kwam ik op fet binnen met een tekst in de trant van Hoi ik ben nieuw en wil nog veel ontdekken. Dan kwamen er wel eens vragen in gesprekken waar ik van dacht: hoe moet ik dat nou weten? Wat zoek je is een moeilijkere vraag te beantwoorden dan wat zoek je niet. Die man was het eerste gesprek wat een beetje fijn liep, ik had hem gevolgd naw een writing van hem, daarop stuurde hij een bericht.. zo kwamen we in gesprek. Maar inmiddels komen mij te vaak de grapjes die hinten naar een afspraakje (vanille) of nav een foto op fet hengelen naar de foto van de andere kant. Ik heb inmiddels al aangegeven dat ik dit niet fijn vind. Dit contact gaat op een laag pitje of ik moet het afkappen.
@Stars.. Ik heb je berichten al meerdere keren gelezen. Ik heb totaal geen advies voor je maar wellicht kan ik iets van je leren, het stukje van jouw zoektocht kom ik wellicht binnenkort ook tegen en dan is het wel fijn denk ik om andermans gedachten te kunnen lezen en mij dan af te vragen.. Herken ik dit? Of voelt het voor mij anders? Ik ben namelijk echt heel slecht in het ordenen en verwoorden van mijn gevoel.
@EV dikke knuffel
Lollypopje
22-08-2022 om 20:32
@Milala Als je al hebt aangegeven dat vervelend te vinden, zeker afkappen.
Als jij niet meer wilt, voel je dan ook niet bezwaard dat te doen, want hii wil dat duidelijk wel.
Milala
22-08-2022 om 20:47
Het hengelen naar een afspraakje heeft hij ook niet meer gedaan nadat ik hem daar op wees maar nu dus om die foto.. (geen gewone foto, hij weet hoe ik er uit zie maar dit ging dus om een foto waar mijn achterkant in string te zien is, hij wilde de voorkant zien. Ik denk dan, je kunt ook genoegen nemen met wat je krijgt te zien). Een ander contact sinds vandaag typt max 1 regel, reageert verder niet op mijn reactie en wat hij zoekt: leuke contacten. Ik heb geantwoord: Dat is ook lekker vaag. Daar ga ik het ook bij laten.
Een leukerd die wel de moeite neemt om te reageren liked en volgt volgens mij alles wat op FL langs komt.. Zelfs onder werktijd is hij enorm actief. Vind dat een beetje vreemd.
En twee andere heren, eentje neemt dageliks de tijd voor een goede reactie maar ik moet nog even goed uitzoeken wat hij nu eigenlijk zoekt. Ik noem hem hier maar ff MrBull. En dan nog M, getrouwd met vanille vrouw. Beide geen relatiemateriaal maar wel mogelijk als frequente speelpartner. Maar goed, eerst eens meer contact en nadenken of ik dat wil/kan. Ik heb geen haast en als zij dat wel hebben (al heb ik niet de indruk) dan is het sowieso geen match.
ScatteredStars
22-08-2022 om 23:20
Reageer morgen even op de reacties.
Maaaaar ik wilde vertellen dat ik kaartje voor filthy sinners heb! Ga samen met 2 andere. Zo leuk haha.
Lollypopje
23-08-2022 om 08:08
ScatteredStars schreef op 22-08-2022 om 23:20:
Maaaaar ik wilde vertellen dat ik kaartje voor filthy sinners heb! Ga samen met 2 andere. Zo leuk haha.
Ik moest wel even grinniken, munches vond je eng, dus ga je nu maar meteen naar een bdsm feest 
Ik heb over deze trouwens wel hele goede verhalen gehoord, helaas zelf nooit geweest, want bestaat pas sinds corona. Locatie is heel tof, iets minder geschikt voor spelen qua ruimte, nodigt wel erg uit tot seks. Dus het zal wel een leuke mix zijn van dansen, kinky shit en seks.
ScatteredStars
23-08-2022 om 08:22
@lolly: haha ja maaaaaar nu hoef ik niet alleen. Heb er welgeteld 5 sec over nagedacht.. iets met impulsief. Maarja het is niet de logische keuze als je niet naar munch durft. Al lag dat er echt aan dat ik alleen moest. Ben erg benieuwd iig!
Ja ik zie de naam wel regelmatig voorbij komen. Maar er is wel soort van dresscode. Wat draag je naar zo’n feest? Ik heb er geen kleding ervoor.
Lollypopje
23-08-2022 om 08:29
@Stars niet alleen scheelt zeker een hoop hoor
dus snap je keuze, maar vond het wel grappig
Ik zag dat er niet echt en dresscode was, dus ik zou gewoon iets aan doen waarin je je sexy voelt. Zijn de anderen al eens geweest? Anders hen vragen.
Of lees het aftertopic van vorige edities voor ideeën 
Ze zullen je met een leuk jurkje sowieso niet de deur wijzen
Martje80
23-08-2022 om 13:10
@Stars, ja ik ben helemaal alleen gegaan. Dat vond ik doodeng. En het was in het begin ook best lastig om aansluiting te vinden, maar ik vond uiteindelijk een fijn groepje om mee te kletsen.
Wauw , ik vind je antwoorden echt super helder. Ik heb het idee dat je er heel stabiel in staat. Knap hoor.
En lijkt me ergens ook wel lekker inderdaad, dat dit geen spelletje gaat worden van "vindt hij me wel leuk of niet?".
Aan de andere kant denk ik op dit moment dat ik wel met iemand los speelcontact kan hebben. Maar voor een diepgaande connectie zou ik ook een liefdesrelatie willen hebben. Misschien ben ik verwend, omdat ik dat nu ook heb.
@ Elmervrouw, ik ga je heel veel knuffels geven

Ik ben ooit midden in therapie gescheiden. Man, wat heb ik me toen eenzaam gevoeld.
@Beertje, zwaai terug 👋
Martje80
23-08-2022 om 13:15
ScatteredStars schreef op 22-08-2022 om 23:20:
Ooooh gaaf. Ga je met mensen van de Rock Bottom discord? Anders zie je die daar ook sowieso.
Lollypopje
23-08-2022 om 13:44
Martje80 schreef op 23-08-2022 om 13:10:
Maar voor een diepgaande connectie zou ik ook een liefdesrelatie willen hebben. Misschien ben ik verwend, omdat ik dat nu ook heb.
Ja dat ben je zeker
😁
Maar gelukkig niet uniek, dus er is hoop 
Lollypopje
23-08-2022 om 18:10
@Stars ik zat even het aftertopic van FS te lezen en las dat best veel mensen vanilla gekleed waren, dus je hoeft niet meteen te gaan shoppen. Tenzij je dat wil natuurlijk 
Feniks
25-08-2022 om 08:51
@Beertje: hey, leuk je weer te lezen 👋.
@Stars: kaartjes voor FS, fantastisch! Dat wordt vast ontzettend leuk! Niet te veel 'zorgen' maken om je kledingkeuze. De meeste speelfeesten zijn sowieso wat schappelijker in hun dresscode voor iemand die voor het eerst gaat.
@Martje: fijn dat je man weer thuis is. Is de 'schade' inmiddels ingehaald 😉?
@Milala: leuk hoor, die contacten. En precies wat jij zegt: eerst maar nadenken wat voor jou werkt en prettig voelt. Goed om te lezen dat je er zo relaxed instaat.
Waar twijfel je specifiek over, of je wel/niet een speelpartner zou kunnen hebben?
@EV: heel begrijpelijk dat je al die emoties ervaart. Denk goed om jezelf. Het lijkt mij een pittige periode 🤗.
@Lollypopje: hoe is het met jou?
Ik heb afgelopen weekend een heerlijke, 1e kinkdate met hem gehad. Voor beiden was het een positieve ervaring, en hebben voor vaker al wat data onder voorbehoud vastgelegd. Cane, bullwhip en rubberen flogger zijn toch wel mijn nieuwe liefdes.
Met de flogger begon hij eerst rustig. Ik vond het moeilijk om met die pijn om te gaan. Hij vroeg mij of hij een keer voluit mocht uithalen. Daar was ik wel nieuwsgierig naar. Die pijn kon ik veel beter aan. En ja dat vond ik ook lekkerder. Maar wat is de logica daarachter? Ik ben aan het overdenken dus 😊.
Lollypopje
25-08-2022 om 08:56
@Feniks wat fijn dat je hebt genoten 
Over de rubberenflogger ik vermoed dat als je hard uithaalt het vooral als een massieve klap neerkomt, terwijl als er wat zachter wordt geslagen je veel meer voelt hoe het rubber uitrekt en terug veert wat voor een snijdendere pijn kan zorgen.
Ik ben trouwens echt dol op zware floggers. Mijn favoriete is volgens mij een kilo of 7. Heerlijk die klap waarmee die neerkomt en soms gewoon de lucht uit mijn longen wordt geslagen 😍
Hier gaat het weer okeyish na dat ik twee weken vage klachten had, dus dat is heel fijn. En met dank aan mijn acupuncturiste vannacht best goed geslapen. Helaas werd dat deels te niet gedaan omdat ik best lang wakker heb gelegen vanwegr een muggenbult