Seksualiteit
Lollypopje
15-04-2022 om 18:58
BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)
Ons eigen fijne kleine hoekje op Viafora. Het clubje SM-ers en andere kinksters is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
https://www.viafora.nl/forum/seksualiteit/bdsm-na-omtrekkende-bewegingen
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum
een paar filmpjes
EnchantingChamois89
18-07-2022 om 15:50
Ergens toch jammer, als je er into was geweest had dat zomaar gekund dus!
Hier ook geen naaldenfan, ook niet die mooie kleurtjes, gaat niet gebeuren!
Hoewel er wel ééntje op m’n kink to-do lijst staat!
Mond dichtnaaien, vind dat zulke stoere en mooie foto’s en word zelf ook helemaal happy van ‘t idee! 😁👏
Maar net als onderwater vastgebonden aan grote kei zal ik ‘t wel nooit durven
Ach, een mens moet ook dromen denken we maar 😊
Lollypopje
18-07-2022 om 16:02
Ik heb weleens needleplay ondergaan, maar naast dat ik bang ben voor naalden vind ik het ook gewoon een ontzettend nare rot pijn. Dus ik onderga het niet vrijwillig
EnchantingChamois89
18-07-2022 om 16:21
Niet gestopt middenin? Ik vind ‘t ook een rot pijn! Maar alles met pijn is rot 😋
Wel stoer dat je ‘t dan toch doet!
Of was ‘t geen keuze en stond het niet op je hard limit lijstje? 😇
@bianca en Inge Welkom dames! Sorrie dat ik jullie over ‘t hoofd zag
Kan jullie helaas niet helpen, gehele vuisten is veel te stoer voor mij 😊
Hebben jullie al in het Engels gezocht?
Ik vind namelijk alleen voor beginners en ik geloof niet dat jullie dat nog zijn
Lollypopje
18-07-2022 om 16:25
Het is geen harde grens en op een gegeven moment werd ik ook wel nieuwsgierig, al vond ik het doodeng. Maar toen bleek het ook gewoon echt niet mijn pijn
Gelukkig hield mijn speelmeneer eer ook niet van, dat scheelde
Martje80
18-07-2022 om 17:10
Jaaa, van die handen om mijn keel ging ik heel erg zweven, heerlijk! Hihi, ik hou jullie op de hoogte, ik vind het veel te fijn om er over te schrijven.
Bedoel je met de man waar je mee speelt je ex? Kan me voorstellen dat als spelen met hem nog zo fijn is, je dan nog niet op solo verkenningstocht gaat. Een beetje zoals je in je eentje reist je vaak ook makkelijker contact maakt dan wanneer je met z'n tweeën bent.
Siri, leuk dat je meeschrijft. Hoe is de kink sfeer in dat zuidelijk land meestal?
Lollypopje
19-07-2022 om 14:23
naar aanleiding van een post die ik zag op fl, hier mijn huis-tuin-en-keuken bdsm tips. Ook wel genoemd bdsm on a budget of "hoe je hierna nooit meer normaal een winkel kunt". 
Leek me wel leuk voor mensen die net beginnen, want bdsm hoeft niet duur te zijn. Ik heb ooit een D gehad die net begon en toen hebben we een rondje xenos gedaan 
- knijpers, wie kent ze niet

- Lijm/papier-klemmen(tjes) (test ze even op het topje van je vinger voor je ze op een tepel zet

- Pollepel is uiteraard wel bekend
- Maar een Italiaanse deegroller
- Of badborstel kan ook heel leuk zijn om mee te slaan
- Sowieso zijn borstels leuk en zeer multifunctioneel, te gebruiken aan twee kanten (bij de borstelkant wel risico op bloed) en met de borstelkant kun je ook lekker schrobben en schuren
- Mattenkloppers (dille en kamille heeft echt een hele schattige kleine)
- En toen mijn kledingrek stuk ging, heb ik daar één van de stangen van bewaard

- En kijk ook eens tussen de handwerk spullen, bijvoorbeeld een grote diversiteit aan breipennen.
- Uienkammen, leuk om iemand mee te krassen en kriebelen
- In diezelfde catagorie natuurlijk veren, maar vergeet daarbij dan ook zeker niet de puntige kant

- Of een kattenborstel
- En mijn speeltas, dat is een tennistas van de kringloop
Jullie nog leuke tips?
EnchantingChamois89
19-07-2022 om 16:49
Martje80 schreef op 18-07-2022 om 17:10:
Jaaa, van die handen om mijn keel ging ik heel erg zweven, heerlijk! Hihi, ik hou jullie op de hoogte, ik vind het veel te fijn om er over te schrijven.
Bedoel je met de man waar je mee speelt je ex? Kan me voorstellen dat als spelen met hem nog zo fijn is, je dan nog niet op solo verkenningstocht gaat. Een beetje zoals je in je eentje reist je vaak ook makkelijker contact maakt dan wanneer je met z'n tweeën bent.Siri, leuk dat je meeschrijft. Hoe is de kink sfeer in dat zuidelijk land meestal?
En wij lezen graag mee Martje, leuk! 
Ik bedoel met de man waarmee ik speel inderdaad ex
Korte samenvatting: We spelen leuk, altijd geweest en er is ook zeker sprake van liefde, maar we hebben allebei ook behoefte aan hele andere dingen waarin we elkaar niet tegemoet kunnen komen
Ik heb in die afgelopen periode geleund op zijn netwerk en die van mij behoorlijk verwaarloosd (ik ben dat meisje dat haar vriendinnen laat vallen omdat er een vriendje langskomt blijkbaar 😣 lesje geleerd! 😁)
Samen met hem een Fet profiel opgezet, hij koos de foto’s en eigenlijk was het ook zijn tekst
En toen besloten we dat het echt niet meer ging werken ☹️
Om elkaar toch te gaan missen en weer op te blijven zoeken, dat was echt een misselijke periode van aantrekken en afstoten door allebei 🙈
Tot de conclusie gekomen dat spelen echt super fijn blijft!
Dus dat gingen we 3 dagen per week doen, enkel spel en hij zou weer vertrekken
En nu is hij dus 2 weken bij mij om te kijken of we in hetzelfde huis kunnen wonen zonder elkaar in de weg te zitten
Ondertussen zoek ik niks, maar wil dat wel!
Op Fet gebeurt er bijv. weinig, want ik zit in een warrige situatie en zoek wel, maar heb wel een rugzak, dus eigenlijk zoek ik niet
Ik krijg oprecht leuke verzoeken en leuke mensen
Niet alleen op seks of dynamiek gericht en laat dat best wel doodbloeden
Munches hetzelfde verhaal, ik val binnen met een rugzak en een ‘it’s complicated’ verhaal waar ik zelf nog steeds geen rust bij voel
Zit niemand op te wachten 
Ofwel, ik zit in een ‘aanstel - en -je -denkt - te -moeilijk’ fase en hou me dus toch nog maar even op de achtergrond, want het is nog wat negatief zeurderig allemaal
En de huidige situatie is hem dus ook niet 😁
Suuuuhuuuper lang verhaal om je dus helemaal gelijk te geven 😂
Maar gaat allemaal helemaal goed komen 😊
EnchantingChamois89
19-07-2022 om 16:52
Riem voor billen autchie
Paperclips voor de tepels
Ducttape voor stilte en niet bewegen
Riemen en halsbanden van de Action voldoen ook prima
Als je daar toch bent, neem een voederbak mee
Of sippy cups, slabbetjes, baby olie, unicorn haarbanden, L.O.L ondergoed voor volwassen
Een grote doek kan prima voldoen als gag
Of blinddoek
Oordopjes voor sensory play of grote hoofdtelefoons
Klein opblaasbadje voor hoofd onder water
Stropdas als blinddoek
Zoiets? 🙃
Lollypopje
19-07-2022 om 17:06
Paperclips die kende ik nog niet en ik heb al heel wat voorbij zien komen 
Elastiekjes om tegen iemand te laten knallen, kunnen ook nog.
En @Beertje super trots op je dat je dit hier deelt 
Martje80
19-07-2022 om 20:15
Oei dat klinkt als hard werken om met elkaar in één huis te wonen zonder nog een stel te zijn. Klinkt als veel communicatie. Kunnen jullie dat goed?
Zou het een klein stapje zijn om een eigen Fetlife profiel aan te maken?
Ik gun je om 'gewoon' nieuwe contacten aan te gaan, maar begrijp ook dat je daar eerst een beetje meer rust voor wilt hebben.
Ik ben zo ontzettend aan het aftellen, nog maar 4 dagen en dan gaan we onofficieel trouwen met een lekker groot feest!
ScatteredStars
20-07-2022 om 18:50
@Beertje: Knap dat je dit deelt Beertje! Moet een heftige periode voor je zijn geweest, en nog steeds wel lijkt me. Maar wel fijn dat jullie nog wel fijn konden spelen met elkaar. Hoe gaat het nu een paar dagen later nu jullie hetzelfde huis wonen?
Het lijkt me trouwens ook heel moeilijk om nu op zoek te gaan naar een nieuw iemand. Volgens mij zit je hoofd nog veel te vol met je 'ex' om nu ruimte te hebben voor een ander iemand. Maar dit vul ik even voor je in hoor, dus misschien zit ik er compleet naast.
Maar vriendschappelijk contact vind je nu dus eigenlijk ook niet zo fijn? Want dat hoeft natuurlijk niet altijd tot meer te leiden toch?
@martje: Misschien heb ik het gemist hoor, maar waarom onofficieel? En alvast gefeliciteerd! En heel erg veel plezier op die dag! Ga je wel in een trouwjurk?
En kaarsen? Of kan dat alleen met bdsm kaarsen? Ik kies zelf voor het laatste (al vind ik ze niet zo leuk, want ik vind het kut pijn).
Martje80
21-07-2022 om 11:24
Dank je wel Lollypopje.
Stars, we zijn nu 3 jaar samen en hebben allebei al kinderen uit een eerdere relatie. Dus nog geen behoefte om officieel te trouwen. Maar we gaan wel onze liefde vieren met een mooie ceremonie en feest.
Ik ga wel in een speciale jurk, maar niet in een trouwjurk.