Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM, voor de liefhebbers - deel II (gesloten)


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Even een korte reactie: geweldig zeg, al die pakjes voor je verschillende ikken!

@Elmersvrouw Sorrie! Dat is een beetje 't verhaal van m'n leven
Ik zeg terug te komen en vervolgens is de dag alweer om

De vragen die je jezelf stelt zijn heel goed! En een mooi punt om je relatie even goed te bekijken
Het komt op mij over alsof je een mix zoekt tussen vorige en huidige relatie
Het ondeugende van de vorige en het acceptatie gevoel van de huidige
Begrijpelijk dat je dan een relatie onder de loep neemt  
Heb je dit al aangegeven in je huidige relatie? 
Dat het woord ' Boefje' iets ondeugends bij je triggerde, bijvoorbeeld? 
(Grappig dat je ' boefje' aanhaalt, is een veel gebruikt woord hier in huis )
Flinke weg! "ontworstelen aan alles wat je benauwt, pijn heeft gedaan, alles wat je moest zijn in de ogen van anderen, maar echt niet ben." 
 En dapper  Want gewoon aanpassen kan lekker veilig zijn en praktisch is handig 
Ik kreeg daar een hele tijd terug 2 leuke vragen over! 
1. Maar wat/wie ben je dan wel? 
En dat was toen heel moeilijk om op te schrijven, met heel veel ' ik denk'  en zo kwam ik erachter, dat ik vooral veel dacht, maar niet deed! 
Want de 2e vraag was
2. Waar ben je bang voor, wat is het ergste wat kan gebeuren? 

Ik vond 't al eng om toe te geven dat ik graag heel stil ben, graag zit en kijk naar anderen
Maar dat ik ineens kan ontploffen en dan vooral super hyper ben in buien die uuuuren kunnen duren, probeer 't maar te stoppen dan  
Of dat ik heel veel playmobile heb, waar ik ook echt iets mee doe
Ik ben heel blij met m'n glijbaan trap en een paar maanden terug hing er nog een schommel! 
En ik merkte dat ik steeds trotser werd op dingen in plaats van verstoppen van dat gedeelte
Want het ergste wat kon gebeuren, was dat mensen zouden zeggen dat 't raar is
Dat is het ook een beetje, maar het is ook heel erg leuk! 
IK vind 't heel erg leuk! 
Of ze zouden mij niet aardig vinden, ook erg
Toch, zo erg is 't niet, het is wel jammer
Het zijn gewoon niet de juiste mensen voor jou
En daarbuiten zijn er een heleboel mensen wel voor jou, en voor mij en voor anderen
Die hoofdschuddend glimlachen als ik moeilijk van de glijbaan ga
Die er juist enthousiast van worden als ze 't zien 
En de cadeaus zijn er ook gerichter op geworden  
En het zijn een stuk minder mensen dan vroeger, toen ik meedeed en van alles wegdeed of aantrok voor anderen 
Maar deze mensen zijn wel een stuk liever, aardiger en fijner om samen mee te zijn! 
En hetzelfde geld voor m'n autisme, sinds ik de positieve kanten ben gaan zoeken en benoemen, vind ik 't niet erg om het aan te geven 
En misschien heb jij ook wat aan deze vragen, misschien ook niet
Weet in elk geval dat je welkom bent om te schrijven, zeker als 't helpt! 

Mega lang! 
        

Lollypopje

Lollypopje

26-06-2022 om 10:35 Topicstarter

Ik heb alles gelezen, maar ben helaas te moe om te reageren. Heb erg slecht geslapen op vakantie, dus die iets eerder afgebroken. Vannacht wel goed geslapen, maar nu knalt alle vermoeidheid er echt uit en voelt mijn hoofd als een dot watten. Ik heb wel genoten gelukkig, maar minder kunnen doen dan ik wilde helaas. Maar ach het is wat het is. Ik mis nu alleen mijn bad heel erg

En zo te zien hebben jullie mij helemaal niet nodig, want Beertje zegt genoeg inteliggente dingen voor twee

@Stars Ik mail je al ik ben bijgetankt, maar kan dus misschien nog even duren.

@Lolly 😳 daar ga ik ook van blozen hoor! 
Nog even en men denkt dat ‘t m’n normale kleur is 😁

En een grote voor jou lieverd
Stoere beslissing, maar niet leuk
Toch blij dat je nog wat hebt kunnen genieten
Rustig aandoen en hopelijk voel je je snel weer wat fitter 🥰

🧸 voor jou!

Lolly, ik hoop ook dat je je gauw weer fitter voelt. Zelf vandaag ook teruggekomen van een vakantie, eigenlijk een kattenoppas bij anderen in huis, en al kom ik daar al jaren, dit jaar ging het slapen wel héél slecht en was het alleenzijn me eigenlijk ook teveel.

Ja, die combi qua relatie - het ondeugende van de vorige en het acceptatiegevoel van de huidige - daar word ik meteen enthousiast van. Dat zou het helemaal zijn! Maar is dat in één relatie te vinden, vraag ik me af. Want die ondeugende man was eigenlijk ook niet helemaal beschikbaar, en dat was juist ook spannend; naast dat hij érg goed wist hoe hij mijn lichaam en geest kon bespelen (in de goede zin van het woord!) en uitdagen. Terwijl huidige man er meer dan 100% voor gaat.

Goede vragen!
Wie/wat ben ik dan? Wat wil ik echt?
1 ding weet ik zeker: ik ben mezelf aan het bevrijden. Vanachter zelfopgetrokken muurtjes, uit zelfbescherming dan wel, maar toch. Vanuit andermans overtuigingen over mij.
En nog vanuit heel veel meer.

Beertje, jouw speelse beschrijvingen nemen me helemaal mee! Ik wil alle kanten van mezelf ook zo volledig accepteren. DIT BEN IK! Dat voelen, en dat doen.
Blijf schrijven, zo uitgebreid als je maar wilt. Voor mij hoeft niemand zich in te houden.
Juist niet!
Nu ikzelf nog.

@Elmervrouw: sorry ik heb niet echt een hele nuttige bijdrage voor je. Ik ben zelf ook nog heel erg zoekende in het hoe en wat. Andere kant ik denk wel dat spanning/bdsm en een man die 100% voor je gaat wel te vinden zijn. Lastiger dan dat je alleen vanilla zoekt omdat het aanbod kleiner is, maar niet onmogelijk. In een relatie blijven zitten waarin je niet gelukkig bent, lijkt me ook niet prettig en je staat denk ik automatisch minder open voor nieuwe dingen. In een relatie ga je wss niet 'actief' op zoek naar een andere partner. Maar ik snap als je relatie voor de rest wel goed zit, het lastig is om zoiets te verbreken. 

Ik vind het iig wel knap dat je jezelf wil gaan vinden en wil gaan ontdekken wie je bent! 

@Beertje: 
Nouja eigenlijk zou ik het ook wel liever voor een vaste partner doen, dat is ook gewoon fijner. Maar omdat ik die niet heb was dit ook leuk. Ik stuur nooit herkenbare foto's, ook geen foto's met eventuele achtergrond. Dus ik kan ze allemaal ontkennen zegmaar. Al hoop ik dat dit nu even niet meer nodig is voor vreemde. 

Nou hier is wel een leuke update, we hebben een vanilla date gehad vorige week. Het was echt heel leuk en het klikte. Beide vinden we het leuk en zijn we enthousiast erover. Het klikt voor nu op vanilla gebied en ook voor D/s. Ik weet niet precies wat we nu hebben, het is meer dan 'we hebben 1 date gehad', maar ik weet ook niet wat het dan wel is. De grenzen vervagen een beetje. Zo zijn er wel wat afspraken gemaakt over dingen, ook op mijn verzoek. Voor het eerst in tijden wordt een relatie een optie. Maarja het moet ook klikken in de slaapkamer en we hebben nog niet gespeeld, al moet het op papier goed gaan haha. Hij laat me wel heel erg vrij met dingen zo kan ik mijn oude D ook nog blijven zien. Van het weekend was er ook een situatie en toen heb ik ook wel zijn toestemming gevraagd. Maar dat is ook, hij toont veel respect voor mij, dus verdien je het ook terug. Daarnaast wilde ik het ook niet verpesten omdat ik wel gewoon serieus hiermee ben. En met communicatie is er schijnbaar veel mogelijk. 
Mn oude D weet hier nog niet van. Maarja daarvoor moet je praten en dat doen we vrij weinig, dus ik vertel het wel als ik hem ooit weer zie. Hij is er toch mee akkoord want het was zijn idee. Dat scheelt wel hoor, dat ik daarom geen haast ermee heb. Anders lag het misschien wel wat anders. Dus ik kan er gewoon 2 zien op dit moment als ik wil. 

Ik merk wel dat ik bij een serieuze D/s wel aan dingen moet wennen. Alleen ik wilde zelf iets serieus, dus moet me daarin ook aanpassen alleen dat heeft soms even wat dagen nodig om te laten bezinken. Die tijd geeft hij me wel en dwingt hij geen dingen af. Ik dacht dat het de manier was, maar dat is niet in alle gevallen zo en daar is nu de relatie ook nog niet naar. Soms is het beter om mij even de ruimte te geven en mij er op teruglaten komen uit mezelf, wat ik dus uiteindelijk toch wel doe. Aangezien het dingen zijn die ik wel wil zegmaar. De communicatie is heel open en alles is bespreekbaar, ik ervaar nu hoe het ook kan zijn en dit is veeeeel fijner. Hij remt me ook in heel veel dingen af. Wat wel heel goed voor me is en wat tegelijkertijd ook irritant is (want ik krijg mn zin niet😂). Dus ik ben heel benieuwd hoe het gaat lopen. Het is eigenlijk een Dom die jij en Lolly bedoelen denk ik. Hij is aardig en begripvol, maar kan ook Dominant zijn en iets raken waardoor ik mezelf wel onderdanig zie. 

Hoe leg jij je relaties dan uit aan andere mensen? Aangezien ik dit al lastig uitgelegd krijg. In vanilla wereld is deze constructie gewoon niet heel logisch. En ik weet, met een ander heb ik eigenlijk niks te maken. Maar het kunnen uitleggen is wel handig. 

Bedankt voor de persoonlijke uitleg van de pakjes. Leuk hoe die 'carnavalpakjes' voor jullie werken! Het klinkt ook heel leuk en een echte uitdaging om zulke dingen tot iets vanilla's om te toveren. Maar dat maakt het wss juist ook zo leuk. Al lijkt het me ook wel handig dat je gewoon aan de hand van je pakje weet waar je aan toe bent of wat je gaat doen. 

Elmervrouw schreef op 26-06-2022 om 19:20:


Ja, die combi qua relatie - het ondeugende van de vorige en het acceptatiegevoel van de huidige - daar word ik meteen enthousiast van. Dat zou het helemaal zijn! Maar is dat in één relatie te vinden, vraag ik me af. 

Ja zeg, gelukkig wel! 
Nu vind ik ondeugend een beetje een rotterm maar ik vind mijn vent nog steeds ontzettend lekker en spannend en verrassend en tegelijkertijd veilig en bijzonder accepterend. 

Als ik het goed heb onthouden zit je nu in een superveilige relatie maar is de seks zozo, volgens mij vanaf het begin al, klopt dat? Dat je voor een hele veilige man hebt gekozen vind ik niet gek en dat je je afvraagt of veiligheid en spanning hand in hand kan gaan ook niet. 
Je partner zal niet spannender worden dus ik snap je spagaat.  Ben je nu aan het overdenken wat zwaarder weegt, Elmervrouw? Je partner of je gemis aan spanning? 

Rooss4 schreef op 27-06-2022 om 16:51:

[..]
Als ik het goed heb onthouden zit je nu in een superveilige relatie maar is de seks zozo, volgens mij vanaf het begin al, klopt dat? Dat je voor een hele veilige man hebt gekozen vind ik niet gek en dat je je afvraagt of veiligheid en spanning hand in hand kan gaan ook niet.
Je partner zal niet spannender worden dus ik snap je spagaat. Ben je nu aan het overdenken wat zwaarder weegt, Elmervrouw? Je partner of je gemis aan spanning?


Eigenlijk is het een patroon in mijn leven, die afwisseling van veilige man naar spannende man en weer naar een veilige man, als ik kijk naar mijn langere relaties. Ik begrijp
intussen ook heel goed waarom dat zo steeds gaat/ging.

Ja, wat je daar zegt, klopt helemaal. Ik heb het hier met hem al heel vaak over gehad. Het laatste wat hij zei was dat ik moet doen wat voor mij nodig is, hij begrijpt ook heel goed dat er (nu met de therapie) heel veel in beweging is en hij ziet dat het zo ook niet echt werkt met onze relatie. Dat benoemde hij zelf zo. Trek je conclusies, zou je dan dus denken, maar aan de andere kant is hij ook een houvast en een rots in de branding die ik nu nodig heb, waar alle andere zekerheden zijn weggevallen.



Zou een spannende man erbij een optie zijn?  Of wordt dat een bijzonder lastig verhaal?

Lollypopje

Lollypopje

28-06-2022 om 17:00 Topicstarter

Ik zag net op fl langskomen een discord voor bottoms/subs. Van een organisatie die ook meetings voor bottoms organiseert. 
Dus niet een verkapte discord waarin predators proberen onwetende subs te scoren
Sterker Dominanten worden er meteen uitgekickt.

Dus misschien interessant voor sommigen hier die graag meer contacten willen met anderen

Je bedoelt waarschijnlijk niet met zijn drieën, Roos? Dat is echt een no-go voor hem. En eentje ernaast? Daar heb ik het wel vaker over gehad. Ik had eerst ook een vriendje (al van voordat ik hem kende; tegelijkertijd met eerdere minnaar leren kennen) en dat was heel leuk en semi-platonisch, hij en ik konden echt samen spelen en elkaar verleiden - en er is een tijd geweest dat we méér deden, maar tijdens mijn huidige relatie heb ik dit (helaas.....) afgekapt toen we een keer te ver gingen. Eigenlijk mis ik hem nog steeds.

Mijn vriend denkt dat ik dit (iemand erbij) niet zou kunnen zonder verdere gevoelens te krijgen. Maar hij ziet wel dat hij niet dat kan bieden wat ik echt verlang. Dat het niet genoeg is. Ik moet nog dealen met mijn eigen gevoel dat ik veeleisend ben om meer te willen dan dat wat er nu is

Wat is een discord, Lollypopje?

Lollypopje

Lollypopje

29-06-2022 om 09:22 Topicstarter

Elmervrouw schreef op 28-06-2022 om 22:15:

Wat is een discord, Lollypopje?

Discord is een chat en beeldbel app waarin mensen eigen kanalen kunnen maken om digitaal te meeten met gelijkgestemden. Is in de scene populair geworden tijdens de lockdowns als alternatief voor munches. Nu is het meer een kanaal naast irl ontmoetingen en voor mensen kan het een fijne tussen stap zijn als ze wel graag mensen willen ontmoeten maar en munch nog te eng vinden. En zeker als je nieuw bent kan en kanaal met enkel subs heel fijn zijn, omdat je zeker weet dat niemand iets van je wil.

Ik heb wel interesse in de Discord! 
Ben ook een keer op 1 geweest die ook online dingen doet, maar die was niet super actief de keren dat ik er was. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.