Seksualiteit
er.is.maar.1.Pino
24-07-2021 om 19:52
BDSM - Deel 1 (gesloten)
Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva
(want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!
copy paste Lollypopje:
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
(…)
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
MissBobby
14-11-2021 om 19:02
Mijn man was erbij. Eerst als toeschouwer bij het spel tussen mij en haar en daarna voor de vanilleseks tussen man en haar.
bijzondere combi maar werkt prima zo.
Lollypopje
14-11-2021 om 19:07
Ik vind niet snel meer iets bijzonder 
Leuk juist dat dat zo goed werkt 
EnchantingChamois89
14-11-2021 om 19:58
@stars we hebben niet echt een D/s
Ik heb wat regels om me aan te houden, maar als ik dat niet doe, moet hij gaan nadenken en uitzoeken waarom ik dat niet doe
Straf is niet gelijk een optie
De S als hoofdletter is een beetje gekscherend
Hij rent nogal in ‘t rond om ‘t voor mij zo perfect en fijn mogelijk te maken 🥰
En als hij dat niet naar wens doet, dan kunnen er leuke irritante buien volgen (ook als ik m’n zin niet krijg trouwens)
Soms doe ik hem zelfs een beetje pijn
Kan je zeggen dat ik een D ben
Dat is niet zo, de grote lijnen liggen weer in zijn handen
Hij bepaalt m’n bedtijd, wat we eten, hij deelt zo’n beetje de dag in, regelt alles qua huishouden en andere volwassen zaken en bepaalt zo’n beetje hoeveel ik mag uitgeven**
Nee en daarna klaar! is ook echt klaar, anders volgt er toch wel straf
Wat weer (redelijk) zonder pijn gaat
Hij krijgt me dus zoals ik op dat moment ben en voel
En ik maak hele irritante, gekke sprongen die voor vrij nare gevoelens kunnen zorgen
Dus ik ben hem een boel dankbaar dat dat kan
Want normaal kan ik ‘t niet echt noemen :p
SDC is een website voor daten met stellen, swingers en singles
Misschien kunnen jullie daar ook een kijkje nemen
Of is het gelukt? 😊
Lang antwoord, lukt maar niet korter 
**alles is goed doorsproken en ontstaan op basis van mijn behoeftes
Er is ook een aparte bankrekening met “wegwezen - geld” voor ons allebei en ik heb overal inzicht in
Als ik dat zou willen
EnchantingChamois89
14-11-2021 om 20:29
@blue zo ondertussen weet je dat ik me ook geen bdsm’er voel
Logisch, ageplay zal altijd de rode draad blijven en waar ik ‘t liefst naar terugkeer
Maar die aversie is toch niet nodig?
Je geeft als redenen: “omdat men het raar vindt en omdat men denkt dat ‘t samengaat met strafbare feiten”
Dat klopt hoor en dat is het probleem van diegene die dat denkt
Maar wat voor stigma’s denk je dat ageplay met zich meedraagt dan?
Ik heb je een keer bdsm proberen uit te leggen n.a.v jouw reactie waarin je elke letter aantikte
En dat is toch alleen maar leuk?
Je vindt dat toch gewoon leuk om te doen?
Ongeacht wat een ander denkt, die hoeft ‘t niet te weten namelijk
En als je dan gelijkgestemde zoekt, dan lees je dat Emily er 1 is en ik ben dat ook
Het voelt niet als bdsm
Maar ontkennen dat ik speel met elementen uit de bdsm wereld zal ik nooit doen
Ik lees ook niet dat Emily dat doet
Zonder die juiste namen kan er niet goed geïnformeerd gespeeld worden, maar goed dat is weer mijn mening 
Emily2020
14-11-2021 om 21:08
BlueFawn schreef op 14-11-2021 om 06:37:
Zelfde hier, zoek ik een filmpje op en dan denk ik gatverdamme zo ben ik niet.
Niks lijkt ook echt aan te sluiten bij wat ik dan leuk vind. En daar komt bij dat veel mensen het raar vinden of een associatie leggen met strafbare feiten. Dus ook ik vind mezelf geen bdsmer. Ik heb wel een persoonlijke lijst van dingen die ik leuk vind maar die komt niet in de buurt van het lijstje wat hier op de vorige pagina staat. Fetlife ben ik ook wel eens geweest maar de profielen staan me niet aan en is ook niet helemaal wat ik wil. Dan nog een ander klein vraagje, indien jullie daten met iemand waarvan je niet weet of die persoon in is voor jouw spelletjes vragen jullie het dan gewoon of hoe begin je erover?
Ik date eigenlijk niet met vanilla's ....als ik zou daten dan, want alles staat best op een laag pitje que bdsm gebeuren, voel me soms ook een beetje blehh erover.
Dus áls ik date dan is dat wel met iemand die bekend is met bdsm of daar een verlangen in heeft.
Wat staat er in je persoonlijke lijst van de dingen die je leuk vindt ?
gewoon nieuwsgierig haha
Wat andere mensen vinden boeit me echt helemaal niets, daar ben ik veel te eigenwijs voor
Lollypopje
14-11-2021 om 21:10
Emily2020 schreef op 14-11-2021 om 21:08:
[..]
Ik date eigenlijk niet met vanilla's ....als ik zou daten dan, want alles staat best op een laag pitje que bdsm gebeuren, voel me soms ook een beetje blehh erover.
Dus áls ik date dan is dat wel met iemand die bekend is met bdsm of daar een verlangen in heeft.
Wat staat er in je persoonlijke lijst van de dingen die je leuk vindt ?
gewoon nieuwsgierig haha
Wat andere mensen vinden boeit me echt helemaal niets, daar ben ik veel te eigenwijs voor
![]()
Herkenbaar 😂
En daarbij naar welke andere mensen moet je dan luisteren? Vraag 100 mensen en je krijgt 100 verschillende antwoorden. Mij veel te ingewikkeld 
PristinePorpoise22
14-11-2021 om 21:35
Ja beertje, het is meer dat ik het van mezelf gewoon vreemd vind. De eerste keer dat ik er iets mee deed ben ik daarna echt tijden vies van mezelf geweest. Ik denk dat ik meer last heb met wat ik van mezelf denk dan dat wat anderen van mij denken. En dat maakt het lastig om toe te geven zeg maar.
Lollypopje
14-11-2021 om 21:37
BlueFawn schreef op 14-11-2021 om 21:35:
Ja beertje, het is meer dat ik het van mezelf gewoon vreemd vind. De eerste keer dat ik er iets mee deed ben ik daarna echt tijden vies van mezelf geweest. Ik denk dat ik meer last heb met wat ik van mezelf denk dan dat wat anderen van mij denken. En dat maakt het lastig om toe te geven zeg maar.
Vind je het ook vreemd van anderen aps ze zulke dingen doen?
PristinePorpoise22
14-11-2021 om 21:37
@emily2020 ik ben redelijk vanilla wat betreft seks, soms iets wilder. Op mijn lijst staan weinig dingen die met seks te maken hebben.
EnchantingChamois89
14-11-2021 om 21:58
@missbobbie dat leest weer als een leuke combi die je hebt gevonden
Waar date jij voor een trio?
@cococharlie Mooi hoe je schrijft eerst de klik en dan de kink
Daar kan ik me best een beetje in vinden
@emily
dat leest niet fijn bleeegh zijn
(Dat rijmt
) kunnen we je ergens mee opvrolijken?
Toen ik me wat minder voelde kreeg ik lieve plaatjes toegesmeten, was lief 😊
@blue toegeven is ook een dingetje
Heb ik soms ook nog wat moeite mee
Ook ik ben niet zo stoer als die twee boven mij
Maar wegduwen en er zelfs een aversie voor creëren zal niks oplossen
Dus ik ga toch verder op onderzoek uit, ik moet gelukkig worden toch?
Je voelt wat je voelt en die gevoelens mogen er gewoon wezen, zelfs zonder seks
Of soms, of veel, of extreem veel
Wat jullie samen willen
@lollypopje je vroeg ‘t dan wel niet aan mij
Maar meningen van mensen om wie je geeft bijvoorbeeld?
Emily2020
14-11-2021 om 22:11
Lollypopje schreef op 14-11-2021 om 07:34:
@Emily Ik herken wat je zegt over fl, als eerste beeld. Echter als je er langer zit en ook mensen leert kennen, leer je dat er onder de oppervlakte zoveel meer zit.
Mensen die zich vooral als D profileren en bij wie je niet ziet wat er onder zit kan ik ook niks mee. Want inderdaad zwepen zijn leuk, maar als ik niet weet welk mens die hanteert dan hoeft het voor mij niet.
Nou ja, dat laatste vooral, maar zelfs dan...
Als ik een dame heel leuk vind,maar op haar profiel (of in tekst) staan dingen die mij niet aanspreken (qua bdsm gebeuren) dan haak ik eigenlijk al af omdat ik gewoonweg geen match zie, dan kan die persoon nog best heel leuk zijn (!) maar qua dynamiek & verlangen past het dan niet bij elkaar.
Er zijn dus niet zoveel profielen van D Dames die ik leuk vind 
Subs zijn misschien ook gewoon beter in het schrijven van profielen ![]()
Emily2020
14-11-2021 om 22:14
Tegelijke tijd denk ik dan..misschien ben ik als Switch niet zo heel erg sub?
Als ik zo weinig 'aansluiting' bij D dames kan vinden dan kan dat natuurlijk ook aan mij liggen ! 
Lollypopje
14-11-2021 om 22:19
Emily2020 schreef op 14-11-2021 om 22:11:
[..]
Nou ja, dat laatste vooral, maar zelfs dan...
Als ik een dame heel leuk vind,maar op haar profiel (of in tekst) staan dingen die mij niet aanspreken (qua bdsm gebeuren) dan haak ik eigenlijk al af omdat ik gewoonweg geen match zie, dan kan die persoon nog best heel leuk zijn (!) maar qua dynamiek & verlangen past het dan niet bij elkaar.
Er zijn dus niet zoveel profielen van D Dames die ik leuk vind
Subs zijn misschien ook gewoon beter in het schrijven van profielen
Herkenbaar. Ik ken echt hele leuke Dominante mannen, waarvan ik het serieus jammer vind dat we niet hetzelfde zoeken op dat gebied 
Geen idee trouwens of vrouwelijle subs beter zijn in het schrijven van profielen, maar ik ben inderdaad wel heel wat slechte profielen tegen gekomen. Nu geloof ik best dat het lastig kan zijn om een goed profiel te schrijven, maar als je meer laat zien dan je kinks scoor je al punten 
Emily2020
14-11-2021 om 22:21
BlueFawn schreef op 14-11-2021 om 21:37:
@emily2020 ik ben redelijk vanilla wat betreft seks, soms iets wilder. Op mijn lijst staan weinig dingen die met seks te maken hebben.
Maar bdsm heeft juist heeeel weinig met sex te maken !
Tuurlijk kan er sex bij komen, graag zelfs
maar het kan ook heel los van elkaar staan.
Betreft acceptatie betreft je eigen verlangens kan je jezelf afvragen wie je er kwaad mee doet?
Wat brengt het je op een positieve manier? (qua wat het met je doet?)
Ik zag ooit eens een video met een ageplayer (interview) en hij zei iets als dat het voor hem een soort van relaxt modus was (dat ging over luiers dragen) en dat dat een gezondere manier is dan je bv lam zuipen of suf blowen.
Dat vond ik best sterk.
Lollypopje
14-11-2021 om 22:21
Emily2020 schreef op 14-11-2021 om 22:14:
Tegelijke tijd denk ik dan..misschien ben ik als Switch niet zo heel erg sub?
Als ik zo weinig 'aansluiting' bij D dames kan vinden dan kan dat natuurlijk ook aan mij liggen !
Of gewoon niet de juiste 💡
En de vijver is gewoon wat kleiner als je als vrouw een vrouw zoekt, maar dat betekent niet dat de juiste niet ergens zwemt.