Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

09-09-2021 om 08:17

Beertjelief schreef op 09-09-2021 om 07:49:

Over sexy pakjes gesproken
Dragen jullie die weleens thuis, zonder reden?

Soms wel, gewoon omdat ik me er sexy in voel. Maar meestal eindigt het er wel mee dat uit een foto maak en naar minnaar stuur. 

Ik ben even afwezig geweest door overlijden van mijn vader, maar hoop weer frequenter mee te kunnen schrijven hier.

Ik ben echt gek op de pijn van barehand spanking, zweef daar enorm op. Vind het heel fijn en geil zijn energie in mij te voelen trekken. Maar ik ga ook enorm hard op de pijn van de rijzweep, flogger vond ik niet zo, maar dat was een beginnersfloggertje, misschien eens een zwaardere aanschaffen. 

@Poison gecondoleerd

Floggers hoeven trouwens nietbperse zwaarder voor impact, je kunt ook kijken naar het materiaal of bijvoorbeeld geknoopte uiteinden.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

09-09-2021 om 08:46

@rooss dat leest gemeen, ik denk dat ik spijkerbedden even oversla  
Vind dat maar stoer van je

Leuk, foto’s van pakjes! 
Ik snap de meiden wel en dit weekeinde dus foto’s van jou  
Veel plezier! 

@lollypopje ik had toch even hoop  
stabiel klinkt zo goed! 

@poison ik las ‘t van je vader  
Heel heftig, hopelijk zit je nu in wat rustiger vaarwater 

Wij (de vrouwen dan) doen dat ook! 
Blij te lezen dat ik niet de enige ben die erin rondhuppelt zonder aanleiding   

Allen een fijn kinky weekeinde gewenst!

@Beertje mijn energie is stabiel laag Maar het wisselde hiervoor tussen laag, nog lager en uitgeput. Dus stabiel laag is nu al wat. Soms een iets mindere dag, maar geen hele slechte dagen de afgelopen 2 weken.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

09-09-2021 om 08:57

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 08:33:

Floggers hoeven trouwens nietbperse zwaarder voor impact, je kunt ook kijken naar het materiaal of bijvoorbeeld geknoopte uiteinden.

Weet ik maar ik denk dat iK zwaarder lekker vind

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

09-09-2021 om 08:58

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 08:55:

@Beertje mijn energie is stabiel laag Maar het wisselde hiervoor tussen laag, nog lager en uitgeput. Dus stabiel laag is nu al wat. Soms een iets mindere dag, maar geen hele slechte dagen de afgelopen 2 weken.

Ik hoop voor je dat langzaam er een stijgende lijn doorzet en je energie genoeg krijgt om weer wat te spelen♥️

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

09-09-2021 om 08:59

@roosss ik ben getriggerd door jouw omschrijving van needleplay. Ga me er eens in verdiepen… 

Poison schreef op 09-09-2021 om 08:57:

[..]

Weet ik maar ik denk dat iK zwaarder lekker vind

Zwaar is ook heel lekker 😍

Ik hou er van als ze zo groot en zwaar zijn dat het voelt alsof de lucht uit mijn longen wordt geslagen. Die harde klappen em dat gewicht tegrn mijn lijf 

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

09-09-2021 om 09:14

Lollypopje schreef op 09-09-2021 om 08:55:

Trots op jou!

zwaar klinkt mij te spannend, succes meiden!

Beertjelief schreef op 09-09-2021 om 09:14:

[..]

Trots op jou!

zwaar klinkt mij te spannend, succes meiden!

Dankje ☺

Heel pijnlijk vind ik zwaar trouwens niet, wel lekker

Poison schreef op 09-09-2021 om 08:59:

@roosss ik ben getriggerd door jouw omschrijving van needleplay. Ga me er eens in verdiepen…

Leuk, succes! Bij vragen...de pb staat open! Maar hier mag natuurlijk ook!

hier geen plannen helaas, vriend heeft dit weekend een sportevenement waar echt al zijn focus en energie naar toe gaat. Al lange tijd omdat de training heel zwaar is dus qua echt lekkere seks ligt het al ff stil. Maar goed, als hij hersteld is van dit weekend komt dat vast goed 😇
Ik draag in mn up wel eens lekkere outfitjes ja. Om te zien of het praktisch is, foto’s van te maken en gewoon omdat het lekker dragen is, doet m’n zelfvertrouwen goed 😊 

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

09-09-2021 om 19:36

dirty_mind_come_here_640_14.jpg

Ook lekker verfrissend

SilverQuelea47

SilverQuelea47

09-09-2021 om 19:37

Hier ook geen plannen want vriend is net voor iets meer dan een week op vakantie. 

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

10-09-2021 om 19:04

Hier helaas geen plannen, we afgesproken dat we zodra hij terug is van buitenland voor zaken daten, nu al zin in

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.