Seksualiteit Seksualiteit

Seksualiteit

BDSM - Deel 1 (gesloten)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Beertjelief schreef op 02-09-2021 om 14:45:

Hij is in gesprek met ‘n spanker voor ‘n test (wil je weten wie? )

Je weet mijn pb te vinden

Beertjelief schreef op 02-09-2021 om 14:45:

Je bent ‘n watje aan de voorkant, maar onderga je dat wel?

Denk jij dat ik daar wat over te zeggen heb?

Rooss4 schreef op 02-09-2021 om 15:16:

Overigens, ik vond de barehandspanking veel pijnlijker dan die paar naalden. Zo zie je maar weer.

Het is bij mij ook niet zozeer de hoeveelheid pijn, maar het soort pijn dat ik gewoon echt heel naar vind. Dus gelukkig heeft mijn speelmeneer daar niks mee

ScatteredStars schreef op 02-09-2021 om 16:05:

Oke ik denk dat ik na al deze verhalen mijn woorden terug neem dat een hand minder pijnlijk zou zijn😂 Al klinkt een flogger of peddel wel enger dan een hand. Maar misschien omdat ik het niet ken. Ik ben er iig wel benieuwd naar hoe het is. Al is het dus flink experimenteren wat je leuk vindt hoor ik wel. Omdat je het ene dus wel leuk kan vinden en het andere niet.

Gummyknuppels of naalden klinken wel heel pijnlijk😳

Dus gewoon lekker mee gaan experimenteren zou ik zeggen

Gummyknuppel en naalden zijn ook zeker geen standaard arsenaal bij een spel hoor Het is vooral dat ik daar een vrij sterk negatief gevoel bij heb, maar van dichtbij dus heb gezien hoe anderen daar compleet in op kunnen gaan. Sterker, die knuppel zelf gehanteerd op iemands kont en die genoot er van, terwijl ik tot de conclusie kwam dat ik nodig wat aan mijn conditie moest doen. Was hard werken 😂

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

02-09-2021 om 17:10

Rooss4 schreef op 02-09-2021 om 15:15:

[..]

Wat bedoel je?

Testen hoe ver je kan gaan
Niet in spel of dynamiek, maar iemand die stap voor stap je pijngrens zoekt met bepaalde spullen en er wat over gaat (of juist direct stopt, net wat je afspreekt)
En goed luistert
Wij noemen dat uittesten in onze kringen 

Needle play is ook niks voor mij, ik snap je Vent helemaal

@scatteredstars ik ben geen masochist, verre van!
In m’n netwerk sta ik bekend als dat grietje wat niks kan hebben 
Floggers voor beginners voel je nauwelijks wat van 

Dat experimenteren vind ik juist zo leuk!
Maar ik experimenteer niet als ik ‘t eng of naar vind klinken
Geen gummiknuppels hier

Lollypopje schreef op 02-09-2021 om 17:00:

Het is bij mij ook niet zozeer de hoeveelheid pijn, maar het soort pijn dat ik gewoon echt heel naar vind. 

Ja, het is gekke pijn. De prik is gemeen en daarna blijft het zeuren, het kost naar mijn idee ook veel energie omdat de pijn steeds wat aandacht blijft vragen.  De zuster die mij onder handen had vond het ook iets te leuk allemaal. Even ontsmetten nog met alcohol en vóór het uithalen even duwen nog. Maar dat maakt het juist leuk, de lol die een sadist erin heeft. 

Rooss4 schreef op 02-09-2021 om 17:30:

[..]

Ja, het is gekke pijn. De prik is gemeen en daarna blijft het zeuren, het kost naar mijn idee ook veel energie omdat de pijn steeds wat aandacht blijft vragen. De zuster die mij onder handen had vond het ook iets te leuk allemaal. Even ontsmetten nog met alcohol en vóór het uithalen even duwen nog. Maar dat maakt het juist leuk, de lol die een sadist erin heeft.

Daarom vind ik de meeste klemmen ook niks. Ik kan het niet goed blokken en wordt vaak juist vervelender.

Er zijn er maar een paar die ik op een paar plekken wel okee vind, mits ik echt geil ben, maar dat ben ik dan weer zelden tijdens een pijnspel

Beertjelief schreef op 02-09-2021 om 17:10:

[..]

Testen hoe ver je kan gaan
Niet in spel of dynamiek, maar iemand die stap voor stap je pijngrens zoekt met bepaalde spullen en er wat over gaat (of juist direct stopt, net wat je afspreekt)

Het is bij mij niet echt uitgetest, in die zin van dat mijn grenzen niet bereikt zijn. Tijdens de date met "ingevlogen" sadist heeft hij me wel leren omgaan met pijn, als je een bepaalde ademhaling hanteert handle je de pijn veel beter. De enige keer dat ik op mn kop kreeg was toen ik vergat te ademen. 
Onze grenzen liggen veel en veel verder dan we zelf denken, een mensenlijf kan écht veel hebben.
Maar het valt en staat met de juiste begeleiding, ik denk dat mijn eigen grenzen héél ver liggen. Gevaarlijk ver wellicht, juist omdat ik zo'n werkpaard ben. Ik ben er dan ook niet persé op uit om dat uit te testen. 

Lollypopje schreef op 02-09-2021 om 17:33:

[..]

ik echt geil ben, maar dat ben ik dan weer zelden tijdens een pijnspel

Ja dat. Daarom noem ik mezelf ook geen maso.

Ik vond het dan ook best gek dat ik die barehandspanking zo opwindend vond! En tikken in mijn gezicht vind ik ook geil. Maar dat wordt ook beslist getriggerd door de opwinding van Vent, die krijgt er een eeeeh héle grote blij van! 

Ik noem mijzelf dan wel weer maso, niet omdat ik het lekker vind, maar omdat ik hou van lijden en juist de pijn wil die nieg lekker is.
Zolang de pijn nog lekker is doet het mentaal niks met me en kan ik er ook niet helemaal in op gaan. Dat komt pas bij niet lekkere pijn. Als ik echt moet lijden en dan uiteindelijk op het punt kom van loslaten.

Klinkt als een goede afspraak met minnaar.

En fijn dat je je draai vind op fl en ik snap wat je bedoeld qua advertenties, veel van hetzelfde of zo specifiek dat het nooit is wat je zoekt
En klopt Netherlands Newbies is super nuttig ook als je alleen nieuw bent op fet. Daarom adviseer ik altijd daar te beginnen

Hoe is het hier met iedereen? Nog leuke plannen?

Goed! Nog één dag werken en dan heb ik een week vakantie, ik ben er enorm aan toe! Waar ik ook enorm aan toe ben is een bdsm feestje, ik heb er alvast een hot en smokey bloody geil pakje voor gekocht. Nu nog een feestje uitzoeken!  Heel misschien weer een buitenfeestje/munch  zaterdag maar daar moet het weer dan wel naar zijn!  En het wordt hoog tijd dat Vent eens zweeplessen gaat krijgen, daar moeten we ook maar eens werk van maken. Ik wil een pak op mn sodemieter en rooie strepen op mijn kont! 

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

09-09-2021 om 07:48

@rooss zulke ervaringen bedoel ik wel! 
Dank je wel voor ‘t delen 
Besprak je dingen als ademhaling vooraf af? 
Ik denk dus niet aan dat soort dingen, maar weet dat ‘t belangrijk is 
Vraag me dan af of ik zelf op dat soort dingen moet komen en van te voren moet bespreken of gelijk moet vertrouwen 
Ik vind gelijk vertrouwen best lastig

@klene ‘t leest vol gedoe
Ik moet je even loepen want ik volg ‘t niet helemaal
Maar hoe gaat ‘t nu? Wanneer is de eindstreep ongeveer? 

@lollypopje hier niet echt plannen, wel puinruimen
Jij al zicht op touwplannen? Of ga ik te snel? 

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

09-09-2021 om 07:49

Over sexy pakjes gesproken
Dragen jullie die weleens thuis, zonder reden? 

Beertjelief schreef op 09-09-2021 om 07:48:

@rooss zulke ervaringen bedoel ik wel!
Dank je wel voor ‘t delen
Besprak je dingen als ademhaling vooraf af? 

Tijdens het opwarmen met de flogger leerde hij mij deze ademhaling en ik merkte meteen dat het heel goed werkt. Dat je dat grote lijf gewoon kunt inzetten om pijn te kanaliseren door je ademhaling als doorstroom te gebruiken. 

Vorig weekend stond ik even op een heel gemeen soort van spijkerkussen. Er zitten geen echte spijkers in maar harde kunststof dopjes met pinnetjes, echt heel vals. (het is overigens een ergonomisch gebeuren, alleen moet je er dan niet op staan maar gewoon je voeten opzetten als je zit) Ik ging er dus op staan en het deed pijn en dan ga ik meteen diep ademen en letten op mijn uitademing. Ik heb de methode meteen omarmt dus! 
Het was nog steeds een rotding hoor, dat wel! 

Beertjelief schreef op 09-09-2021 om 07:49:

Over sexy pakjes gesproken
Dragen jullie die weleens thuis, zonder reden?

Nee. Ik vind ze in de regel namelijk helemaal niet lekker zitten. En Vent en ik wonen niet samen dus dan zit ik in mijn up op de bank een serietje te kijken in een één of ander kek pakje. 

Maar deze is ladiesnight proof vind ik! De andere drie meiden houden van omkleden en ik fotografeer ze dan, die omkleedfeestjes zijn niet echt mijn ding. Maar met een paar heerlijke overknees (en een goeie collar natuurlijk) kan deze prima!

@Beertje dat is echt nog heel heel ver weg. Mijn energie lijkt eindelijk weer wat stabiel. Dus eerst dat zo houden, voordat ik ga oprekken

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.