Seksualiteit
er.is.maar.1.Pino
24-07-2021 om 19:52
BDSM - Deel 1 (gesloten)
Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva
(want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!
copy paste Lollypopje:
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
(…)
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
EnchantingChamois89
31-08-2021 om 16:43
@marquise dat is mijn invulling met de weinige info die ik heb
Luiers, rompers, speentjes en regressie gaan mijn gedachten naar ADBL en dat is veel non-sexual
Op pets en little feestjes is ‘t vaak ook de regel dat Daddy’s of Mommy’s wel stout mogen aanraken bij hun vaste little
Maar in de speelruimtes en beddenruimtes is dat strikt verboden, ook bij je eigen little
En daar wordt je voortdurend aan herinnert
@kelly leuk! Een markt!
Ben je al eerder naar zoiets geweest?
Ik dacht gelezen te hebben dat je gestopt was met je Dom?
@lollypopje je speelmeneer klinkt fijn en betrouwbaar
En je kan ‘t prima alleen uitvoeren
Ik ben inderdaad gezegend met ‘n lieve Daddy, maar ook met ‘n lieve Bunny die me volledig accepteren
Maar dat doet jouw speelmeneer ook toch?
We hebben ‘t maar goed!
(stomme longcovid!)
SilverQuelea47
31-08-2021 om 16:49
Beertjelief schreef op 31-08-2021 om 14:41:
Wanneer de plezier voor jou begint vind ik best verdrietig om te beantwoorden
Het was vooral dit zinnetje dat ik even terugkeerde naar zijn bericht. Ik weet niet, ik ga nu mogelijk te ver maar ik stel me toch wat vragen bij Leeuwenkoning om een little te willen domineren. En dat het in 1x perfect moet... Tenzij je een betaalde ervaren little experience doet, lijkt me dat eigenlijk heel lastig te regelen.
Maar goed, the fuck do I know. Ik speel alleen me vaste partners en dat is altijd langzaam opbouwen geweest.
Edit: Godnondeju, woord vergeten. Nog immer zo gaar als een kanarie.
Lollypopje
31-08-2021 om 16:58
Marquise schreef op 31-08-2021 om 16:49:
[..]
Het was vooral dit zinnetje dat ik even terugkeerde naar zijn. Ik weet niet, ik ga nu mogelijk te ver maar ik stel me toch wat vragen bij Leeuwenkoning om een little te willen domineren. En dat het in 1x perfect moet... Tenzij je een betaalde ervaren little experience doet, lijkt me dat eigenlijk heel lastig te regelen.
Maar goed, the fuck do I know. Ik speel alleen me vaste partners en dat is altijd langzaam opbouwen geweest.
![]()
Ik denk dat vrijwel iedereen hier zich vragen stelt.
Maar wie weet is hij in werkelijkheid echt geweldig in communicatie en is zijn gedrag hier totaal geen representatie van hoe hij in het echt is. Het zou kunnen hoor. Het zou kunnen...
Kelly_xxx
01-09-2021 om 10:25
Wat een leuke drukke discussie! Ik heb eindelijk collar, ankle, wrist, thigh restraints en bar en ketting en hog tie besteld 😍🤑
Oh en Marquise de winkel verkoopt een bijpassend corset. Dat is mijn volgende spaar en afval actie!
Lollypopje
01-09-2021 om 10:32
@Kelly veel plezier er mee 
Ik ben benieuwd naar de reactie van Leeuwenkoning op de post van Beertje. Ik hoop dat hij nu begrijpt wat het inhoudt.
EnchantingChamois89
01-09-2021 om 10:43
Kelly_xxx schreef op 01-09-2021 om 10:25:
Wat een leuke drukke discussie! Ik heb eindelijk collar, ankle, wrist, thigh restraints en bar en ketting en hog tie besteld 😍🤑
Oh en Marquise de winkel verkoopt een bijpassend corset. Dat is mijn volgende spaar en afval actie!
Je gaat voorlopig nergens heen zo te lezen
@lollypopje ik ook! ![]()
Kelly_xxx
01-09-2021 om 10:48
@Marquise - is op Etsy. Is niet zo populair in Ned en België geloof ik maar hier in Engeland goede ervaringen mee.
SilverQuelea47
01-09-2021 om 11:01
Ah ok ik shop zelf veel op etsy als is dat met de Brexit flink afgenomen.
Lollypopje
01-09-2021 om 11:02
Hier ook fan van etsy, al is dat vooral voor vanilla dingen.
Heb er wel een mooie bdsm hanger vandaan.
LEEUWENKONING
01-09-2021 om 15:38
Lollypopje schreef op 01-09-2021 om 10:32:
@Kelly veel plezier er mee
Ik ben benieuwd naar de reactie van Leeuwenkoning op de post van Beertje. Ik hoop dat hij nu begrijpt wat het inhoudt.
Dit is niet wat ik zoek en ook niet hoe dit spel gespeeld wordt. Jullie zullen wel een eed hebben afgelegd, net zoals bij de furry community. Is jouw nieuwsgierigheid gesust ?
Beertjelief, Bedankt. Jij hebt mail.
Rooss4, begrijp ik nou goed dat jij het mij kwalijk neemt dat ik niet voor minder ga ?
Marquise, Mijn sexleven blijft in de slaapkamer. Wat ik met de aanstaande little wil uitvoeren hoeft niet en publiek. Jij mag privé komen.
Lollypopje
01-09-2021 om 15:43
LEEUWENKONING schreef op 01-09-2021 om 15:38:
[..]
Dit is niet wat ik zoek en ook niet hoe dit spel gespeeld wordt. Jullie zullen wel een eed hebben afgelegd, net zoals bij de furry community. Is jouw nieuwsgierigheid gesust ?
Hoe welk spel gespeeld wordt?
Ageplay? Volgens mij heeft Beertje prima antwoord gegeven op je vragen. Als dat niet is wat jij zoekt blijft dus het advies staan om gewoon eens te te communiceren met de little in kwestie.
En waarom mail jij Beertje nadat ze je expliciet heeft gezegd dat niet te willen?
Ik hoop dat je irl beter bent in het respecteren van de grenzen van anderen.
Yvaine
01-09-2021 om 16:05
LEEUWENKONING schreef op 01-09-2021 om 15:38:
[..]
Beertjelief, Bedankt. Jij hebt mail.
Rooss4, begrijp ik nou goed dat jij het mij kwalijk neemt dat ik niet voor minder ga ?
Marquise, Mijn sexleven blijft in de slaapkamer. Wat ik met de aanstaande little wil uitvoeren hoeft niet en publiek. Jij mag privé komen.
Arme beertjelief, als je er over wil praten kom ik ook wel even in je mail