Seksualiteit
er.is.maar.1.Pino
24-07-2021 om 19:52
BDSM - Deel 1 (gesloten)
Tadaaaa! Het eerste Viafora BDSM topic. Ik lees al een aantal keer dat er behoefte aan is maar niemand durft als eerste schaap de dam over lijkt het dus start deze grote blauwe vogel maar even een topic - met schaamteloos jatwerk van Lollypopje’s topic op Viva
(want ik heb er zelf geen kennis of ervaring van). Veel plezier!
copy paste Lollypopje:
Wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.
(…)
Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die forummers in het verleden hebben aangedragen:
Deviance & Desire
http://www.devianceanddesire.com/
Kink Aware Info
https://kinkawareinfo.wordpress.com/
Marijkes Praktijken
http://marijkespraktijken.nl/
Submissive Guide
https://submissiveguide.com/
Wandering Spirits
http://www.wanderingspirits.nl/
Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay
SilverQuelea47
31-08-2021 om 12:35
@Lollypopje: absoluut.
Nu ben ik wel nieuwsgierig waarom age play hier offtopic zou zijn want niet vallend onder de bdsm paraplu. Wellicht in zeer strikte zin niet maar ik zou niet weten waarom het hier niet besproken zou kunnen worden.
Lollypopje
31-08-2021 om 12:38
Marquise schreef op 31-08-2021 om 12:35:
@Lollypopje: absoluut.
![]()
Nu ben ik wel nieuwsgierig waarom age play hier offtopic zou zijn want niet vallend onder de bdsm paraplu. Wellicht in zeer strikte zin niet maar ik zou niet weten waarom het hier niet besproken zou kunnen worden.
In strikte zin is het niet één van de letters, al kunnen die er wel bij gebruikt worden natuurlijk. Vaak zie je daar wel elementen van terug. En anders is het sowieso kink, en kink wordt vaak weer gelijkgetrokken met bdsm en dan is het cirkeltje weer rond 
In elk geval valt het er voor mij onder en past het in dit topic. Beertje heeft er niet voor niks zowel op Viva als hier dingen over gedeeld aan de mensen die oprechte interesse tonen.
ImpishOyster28
31-08-2021 om 12:42
Age play gaat over machtsverhoudingen. Mijn logische boerenverstand zegt dat het hier prima thuishoort.
En meerdere mensen lezen Beertje heel graag, waaronder ik🌷.
SilverQuelea47
31-08-2021 om 12:44
Ja daarom dat ik de opmerking van Leeuwenkoning niet volg. Ik ga koffie pakken want ik heb het nodig.
Lollypopje
31-08-2021 om 12:46
Marquise schreef op 31-08-2021 om 12:44:
Ja daarom dat ik de opmerking van Leeuwenkoning niet volg. Ik ga koffie pakken want ik heb het nodig.
Misschien helpt dat 😂
Maar ik heb al koffie op, dus vrees het ergste 
Lollypopje
31-08-2021 om 14:17
Yvaine schreef op 31-08-2021 om 14:15:
Ik zit al aan mijn derde kop koffie maar snap het ook nog niet
Misschien ligt het aan onze koffie?💡
Rooss4
31-08-2021 om 14:31
LEEUWENKONING schreef op 31-08-2021 om 12:03:
Rooss4, wauw ? Er is 1 nacht de tijd , die wil ik optimaal beleven.
Ja, dat bedoel ik ook. Wauw.
Ik vind dat je jezelf én haar een ontzettende hoop druk oplegt door te vinden dat date één perfect zou moeten zijn. Ik ken niet één perfecte date één maar ik ben dan natuurlijk ook geen leeuwenkoning.
Ik heb geen tips voor je maar ik kán me zo voorstellen dat je je eigen vragen bést zou kunnen beantwoorden als je én logisch nadenkt én eea met je toekomstige speelpartner overlegt. Het is maar een ideetje 
EnchantingChamois89
31-08-2021 om 14:41
Wat ‘n warm badje kom ik in terecht
Lief van jullie!
LEEUWENKONING schreef op 31-08-2021 om 11:37:
Beertjelief, de reden dat ik jou privé wilde nemen , is omdat jij niet durft te schrijven over jullie beleving. Age-play is ook vrij offtopic, maar bon.
Ik wil voor één (1) nacht een ervaren little Domineren. Wat voor omgeving zoek ik dan ? Ben ik verantwoordelijk voor luiers, rompers, spenen en Zwitsal ? Wanneer zet ik haar in little-space en begint de nacht ? Hoe vul ik de nacht op en wanneer begint het echte plezier voor mij ? De ervaring moet in 1x goed verlopen.
Ik sta open voor alle input van alle participanten uit dit draadje.
Nee hoor, ik schreef dat ik pagina’s vol over onze beleving kan schrijven maar dat niemand daarop zit te wachten
Maar dat ik best eventuele vragen wilde beantwoorden
En belofte maakt schuld
Ageplay is niet offtopic, ‘t is een basisonderdeel wat toegepast kan worden in alle dynamieken en communities
Voor 1 nacht ‘n little iets (wat eigenlijk? Heb je daar al over nagedacht?) domineren en dan ook nog 1 die zich identificeert met little zijn in little space
Dat zijn een boel wensen die niet helemaal samen gaan
Een little meisje die in little space zit domineer je niet, die begeleidt je!
Je “zet” haar niet in little space, dat doet ze zelf of je helpt haar daarbij
Wat little space triggert is persoonsgebonden dat moet je echt aan haar vragen
De een luistert graag kinderliedjes, de ander leest kinderboeken en weer ‘n ander bouwt met blokken of kleurt
Kleuren is de meest toegepaste, maar echt, vraag ‘t haar ‘t kan ook een zoentje op ‘t voorhoofd zijn met een aai erbij
De omgeving is gemiddeld roze of lichtpaars, zacht, LICHT en prettig schattig
’t kan ook ergens anders hoor, maar dit soort omgevingen helpen bij little space
Een ervaren ageplayer is vaak zelf in ‘t bezit van dergelijke verzorgingsmiddelen en spullen
Ik zal je niet stoppen als je ‘t zelf wilt aanschaffen ook iets wat je met haar zou moeten bespreken
De nacht opvullen is ook per stel verschillend maar een gemiddelde nacht is als 2 gelijken beginnen en dan omkleden
Je helpt bij omkleden, je helpt bij luiers verschonen, je helpt bij eten geven, je helpt bij ‘t badderen en je helpt bij ‘t spelen dat is afhankelijk van de leeftijdscategorie
Je laat haar leuke opdrachtjes uitvoeren, je troost als ze mislukken en je disciplineert als ze te ver gaat
’t verschil met een Dom en een Daddy is dat je niet gelijk disciplineert als ze iets verkeerd doet, je moet eerst nadenken wat de reden is
Is ze moe? Heeft ze honger? Zit er ‘n kledingstuk niet goed? Geef je teveel of te weinig aandacht? Is ‘t speelgoed wat je gaf niet meer interessant?
Hetzelfde geldt wanneer ze gaat huilen, waarom huilt ze?
Praat!!!! over ‘t discipline gedeelte, je disciplineert een Little niet hetzelfde als een slavin
Wanneer de plezier voor jou begint vind ik best verdrietig om te beantwoorden
Jouw eer en plezier ligt bij ‘t feit dat je ‘t mag zien en beleven!
Dat je aanwezig mag zijn en ‘t volledig accepteert
De wereld verteld haar namelijk dat ze niet normaal is, dat ze ziek is en dat ze dit gedeelte van zichzelf verborgen moet houden
Ze vertrouwt je dat je haar mag zien in haar hele zijn en ‘t is aan jou om dat niet te misbruiken
De gemiddelde Little beleving eindigt in bed, zij in pyjama tegen je aangekropen - veilig en geborgen
Zachtjes in slaap helpen met ‘n boekje of ‘n liedje
Als je nog niet moe bent ruim je wat op of zet je wat spulletjes klaar voor de volgende ochtend
Haar laat je met rust, regressie is vermoeiend
Tenzij ze niet gaat slapen en irritant gaat doen, dan willen ze vaak ‘n spanking (cane mag je thuislaten, ‘t gaat niet om die mooie blauwe kleur)
Ik denk dat je ‘n Little/middle zoekt in de categorie “ oeh, spank me Daddy” met bijhorend speel, straf, kostuums en sex gedeelte
Brats, prinsessen die dingen met ‘n tintje onbespreekbare donkerheid in zich
ADBL is heel veel non-sexual age-play
Er zijn ook littles die tegen vergoeding je ‘n heuse ervaring bezorgen die niet kan mislukken
Die zijn ook niet moeilijk te vinden, kijk anders daar eens naar!
Ik ben wel heel benieuwd waarom je ‘n ervaring met een Little wilt?
Is de hierboven beschreven ervaring wat je verwacht in die nacht? Of wat is ‘t dat je verwacht eigenlijk?
SilverQuelea47
31-08-2021 om 14:47
Merci Beertje, ik lees nu Leeuwenkonings bericht een tikje anders. Ik ben nu ook wel benieuwd waarom hij dit wil.
Kelly_xxx
31-08-2021 om 14:50
Leuk om te lezen Beertjelief 🐻 Ik herken net genoeg om me in te kunnen leven (hou zelf erg van knuffelbeestem, roze en kleuren) maar net niet genoeg om het zelf een keer te willen proberen!
En over dansen gesproken. Ik ben blij dat Dom en Top geen Nederlands lezen, dat lijkt me echt vreselijk!
Wil over een paar weken met Top naar een BDSM markt en een avond die daar bij hoort. Vind het heel spannend maar ook zin in!
Lollypopje
31-08-2021 om 14:56
Ik heb wel een meisjeskant, maar niet dat ik in regressie ga. Het is ook iets dat ik prima thuis alleen kan uiten. Of dat gewoon al gevoed wordt als vrienden met iets rozes komen aan zetten 
Op bdsm gebied vind ik het wel heel fijn om me klein en geborgen te voelen, mijn speelmeneer is een hel verzorgende Meester en die geeft me dat stukje. Ook als we elkaar zien als vrienden trouwens, want dat kan hij niet laten. En ik waardeer hem er extra om. Al sta ik ook net zo goed voor hem klaar natuurlijk. Maar daar zit wel en ander gevoel achter.
Ik ben geen little, maar herken wel elementen van dat gevoel.
@Beertje bij jou ben ik ook meer gaan nadenken hoe hetbij mij werkt 
En ik vind het mooi dat jij iemand hebt bij je zo compleet je kleine zelf kan en mag zijn.
Lollypopje
31-08-2021 om 14:58
@Kelly leuk een markt
Ik hoop dat die in november door kan gaan, al kan ik er waarschijnlijk toch niet heen. Plus dat zelfs met energie het op een rotlocatie is vanaf mij, maar ik kwam er altijd graag 
EnchantingChamois89
31-08-2021 om 16:01
Rooss4 schreef op 31-08-2021 om 11:10:
Weet je wat echt goed is voor je zelfvertrouwen? Die ladiesnights die ik af en toe praktiseer. Lekker meiden onder elkaar, bloterig, complimenteus, lachen, foto's nemen. Ik ben van de 4 veruit de dikste en de slapste maar zij vinden mij heerlijk en geweldig. En ik heb hen al van menig trauma afgepraat, één van de 3 wilde haar schaamlippen laten verkleinen maar heeft zich door mij daar volledig van laten afpraten. Een ander haat haar voeten maar doordat ik ze ooit uitgebreid liefkoosde kan ze er nu milder mee omgaan. Hartstikke mooi!
Dit is echt heel erg waar!
Vrouwen zijn erg goed in vergelijken en elkaar afzeiken, maar je bent dan zo gelijk met elkaar
En ‘t is leuk, gezellig, knuffelig en fijn
Ik mis ‘t
Strippen kan ik echt niet!
Of ‘t moet opwindend zijn om te zien hoe iemand spastisch vast blijft zitten in ‘n jurkje of met tong uit mond ‘n bh probeert los te haken
Hebben jullie strippen ergens afgekeken?