Relaties
Dolfje
02-08-2025 om 10:36
Wat vind jij het meest irritant aan je partner?
En dan bedoel ik dingen als tandpastadopje, bril omhoog laten etc.
Neweve
04-08-2025 om 12:59
Rogue schreef op 02-08-2025 om 18:27:
eet alles wat los en vast zit wanneer hij honger heeft.
Ow dat doet de mijne ook. Ook deels uit oneindige snack lust. Vooral irritant als ik iets haal voor een uitstapje de volgende dag (banaan, tomaatjes, rijstewafels, crackers), allemaal "verdwenen".
Het is hier overigens verergerd na 2 zwangerschappen+borstvoedings periodes omdat ik dan ook veel snaaide dus de gewoonte van snacken is er bij ons sowieso wat ingeslopen.
Schoondochter
04-08-2025 om 13:13
ik vind dat wel handig aan mijn vriend. Als ik een pak koekjes heb gekocht en ik heb er een of twee uit gegeten laat ik het pak in het zicht liggen. Geheid dat de rest binnen 24 uur op is. Dan hoef ik niet langer mezelf te beheersen.
Die enkele keer dat hij dan iets eet wat ik eigenlijk voor mezelf bedacht had neem ik dan maar voor lief.
Dolfje
04-08-2025 om 13:14
Romir schreef op 03-08-2025 om 22:44:
Leuk om alles te lezen! Ik herken wel wat eerder beschreven ergernissen. Aanrecht vies achterlaten na smeren van brood. Ik zou het al zoveel fijner vinden als hij de broodkruimels even in de gootsteen veegt...
Stoel niet aanschuiven na opstaan van de eettafel. Overigens doen zijn ouders dat ook niet is me opgevallen. Zit in de familie😉
Verder kan hij niet stilzitten als we tv kijken. Of er wiebelt ergens een voet, of hij zit te pulken aan zijn hoofdhuid of gezicht. Als ik erop ga letten, word ik er zelf zo onrustig van.
Oh ja, en als hij bijna slaapt puft hij heel erg met zijn mond/lippen. Heel irritant geluid en helemaal als ik dan zijn adem in mijn gezicht voel😂
Ik zou bijna denken dat we dezelfde man hebben
felija
04-08-2025 om 19:51
oudmaarnognietkoud schreef op 04-08-2025 om 12:05:
[..]
Doet mij denken aan Jochem Myer
Daar heb ik het ook van!
JtM
05-08-2025 om 11:02
Ik zag gisteren nog iets wat me altijd heel erg irriteert. Als ik uit bed op sta klap ik het dekbed terug (zodat deze dubbelgevouwen achter op bed ligt) en trek deze aan beide kanten strak zodat het er ook netjes uit ziet.
Vriend word wakker, gooit het dekbed naar achter en laat het zo liggen.
Ik weet niet waarom, maar dit vind ik zo verschrikkelijk irritant.
Yildizlar
05-08-2025 om 11:35
Dolfje schreef op 02-08-2025 om 10:39:
Mijn man laat altijd kastdeuren en lades open staan als hij er iets uit pakt. Zijn redenatie is dat hij het dicht doet als hij het spul terug legt ( wat dus echt niet altijd zo is)
Je zou denken dat ik er na 35 jaar aan gewend ben maar soms erger ik me er zo aan
Oh herkenbaar en vooral bij de bovenste keukenkastjes vind ik dat zo ergerlijk . Dat zijn een soort klepkasten en die staan altijd open als hij iets gepakt heeft .
Nikki1973
05-08-2025 om 13:50
JtM schreef op 05-08-2025 om 11:02:
Ik zag gisteren nog iets wat me altijd heel erg irriteert. Als ik uit bed op sta klap ik het dekbed terug (zodat deze dubbelgevouwen achter op bed ligt) en trek deze aan beide kanten strak zodat het er ook netjes uit ziet.
Dat doet die van mij ook. Sterker nog, hij gooit het dekbed naar links, naar mijn kant. Doet ie ook als ie er ‘s nachts uit moet of eerder opstaat. Heb ik steeds dat dekbed over me heen, zo irritant.
Romir
05-08-2025 om 14:00
Dolfje schreef op 04-08-2025 om 13:14:
[..]
Ik zou bijna denken dat we dezelfde man hebben
![]()
Hahaha, geniaal!
JtM schreef op 05-08-2025 om 11:02:
Oh en hier heb ik ook een hekel aan. Ik leg het dekbed ook netjes open, zodat het goed kan luchten. Mijn man laat het gerust op een prop liggen.
Peaches
05-08-2025 om 14:07
Nikki1973 schreef op 05-08-2025 om 13:50:
[..]
Dat doet die van mij ook. Sterker nog, hij gooit het dekbed naar links, naar mijn kant. Doet ie ook als ie er ‘s nachts uit moet of eerder opstaat. Heb ik steeds dat dekbed over me heen, zo irritant.
Heel herkenbaar! En als ik eerder uit bed ben, gooit hij zijn dekbed dus op mijn helft zodat mijn matras niet kan luchten. Kan ik echt chagrijnig van worden, als ik dat dan 's avonds aantref.
Nikki1973
05-08-2025 om 14:08
Peaches schreef op 05-08-2025 om 14:07:
[..]
Heel herkenbaar! En als ik eerder uit bed ben, gooit hij zijn dekbed dus op mijn helft zodat mijn matras niet kan luchten. Kan ik echt chagrijnig van worden, als ik dat dan 's avonds aantref.
Vrij irritant inderdaad 😕
Bakblik
06-08-2025 om 20:37
Ik was het meest irritante nog vergeten in mijn eerdere posts.
Man komt uit werk en is in de werkplaats geweest. Hij gaat voordat we aan tafel gaan nog even iets aantrekken dat niet ruikt naar dieselolie en waar geen stukjes zaagsel aan hangen. Helemaal prima.
Kom ik net boven liggen die kleren niet in de wasmand maar op mijn helft van het bed, hij wil het nog even onderin zijn kast leggen om vrijdag nogmaals te dragen als hij weer naar de werkplaats moet. Mijn kant van het bed staat het dichtst bij de kast.
Grrrrrr!!!!!!!!!
En dan ben ik nog een soort van blij dat het op mijn voeteneind ligt en niet op mijn kussen. Dat heeft hij ook al een paar keer gepresteerd.
Peaches
07-08-2025 om 00:15
Bakblik schreef op 06-08-2025 om 20:37:
Ik was het meest irritante nog vergeten in mijn eerdere posts.
Man komt uit werk en is in de werkplaats geweest. Hij gaat voordat we aan tafel gaan nog even iets aantrekken dat niet ruikt naar dieselolie en waar geen stukjes zaagsel aan hangen. Helemaal prima.
Kom ik net boven liggen die kleren niet in de wasmand maar op mijn helft van het bed, hij wil het nog even onderin zijn kast leggen om vrijdag nogmaals te dragen als hij weer naar de werkplaats moet. Mijn kant van het bed staat het dichtst bij de kast.
Grrrrrr!!!!!!!!!
En dan ben ik nog een soort van blij dat het op mijn voeteneind ligt en niet op mijn kussen. Dat heeft hij ook al een paar keer gepresteerd.
Maar echt.. dat is toch gewoon totale schijt hebben aan jou? Ik begrijp dat soort dingen dus echt niet.
Bakblik
07-08-2025 om 07:39
Peaches schreef op 07-08-2025 om 00:15:
[..]
Maar echt.. dat is toch gewoon totale schijt hebben aan jou? Ik begrijp dat soort dingen dus echt niet.
Gebeurt niet iedere dag naar zo af en toe. Dan wil hij voor het eten die luchtjes en dat zaagsel kwijt. Ik had het eten al bijna klaar dan legt hij dat neer met het idee dat later te doen en dat gebeurt dan niet, want na het eten ga je de tomaten verzorgen, je fietsband oppompen en een rekening betalen.
Dan leg ik even uit waarom ik het vies vind en dan wordt er wel weer een tijdje aan gedacht en dan na een vakantie/paar vrije dagen gebeurt het weer. Vandaag bedden verschonen maar dat was ik toch al van plan.
Dolfje
07-08-2025 om 08:22
Bakblik schreef op 07-08-2025 om 07:39:
[..]
Gebeurt niet iedere dag naar zo af en toe. Dan wil hij voor het eten die luchtjes en dat zaagsel kwijt. Ik had het eten al bijna klaar dan legt hij dat neer met het idee dat later te doen en dat gebeurt dan niet, want na het eten ga je de tomaten verzorgen, je fietsband oppompen en een rekening betalen.
Herkenbaar. ( Dat van de vieze kleren op mijn bed precies hetzelfde trouwens)
Geldt ook voor de afwas, vuilniszak etc, als het niet meteen gedaan wordt dan wordt het vergeten.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.