Relaties Relaties

Relaties

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-08-2021 om 06:15

Vragen over daten.


Marokkaanse vrouwen gaan ook vreemd hoor en je herkent ze namelijk ook nog eens heel makkelijk want ze hebben geen neus meer.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-08-2021 om 20:55

Julali schreef op 18-08-2021 om 20:44:

Je doet alsof alle Marokkaanse vrouwen hetzelfde zijn en alsof alle gelovige vrouwen hetzelfde zijn en alsof alle Marokkaanse vrouwen gelovig zijn.

Echt hoor...

Desire schreef op 18-08-2021 om 20:47:

[..]

Maakt het selecteren van vrouwen wél een stuk makkelijker, zo generaliserend

Ik geef toe dat het een beetje generaliserend was. Natuurlijk zijn niet alle Marokkaanse vrouwen hetzelfde en zijn niet alle Nederlandse vrouwen hetzelfde.

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 20:39:

[..]

Ik durf wel een aantal dingen te benoemen.

Een Marokkaanse vrouw draagt ten minste fatsoenlijke kleding. Ik vind dat toch wel belangrijk. Als ik wel eens zie hoe Nederlandse vrouwen gekleed gaan, vooral in de zomer, dan denk ik bij mezelf dat ik niet zou willen dat mijn eigen vrouw zo gekleed zou gaan. Ik houd zelf ook bijna mijn hele lichaam bedekt, ook als het heel warm is.

Een Marokkaanse vrouw rookt niet, drinkt niet en gebruikt geen drugs. Een heleboel Nederlandse vrouwen doen dat helaas wel. Aan roken en drugs heb ik echt een hekel. Wat betreft alcohol ben ik niet van de blauwe knoop, ik drink ook wel eens een biertje of een wijntje, maar ik heb daar wel strenge regels bij. Ik zou het niet echt missen als het niet meer zou mogen.

Een Marokkaanse vrouw is trouw aan haar man. Veel Nederlandse vrouwen gaan helaas vreemd.

Wat moet het leven toch heerlijk simpel zijn als je zo denkt 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-08-2021 om 22:02

Eerlijk gezegd vind ik dit soort discussies vanuit een bepaalde optiek eigenlijk best onplezierig. Ik krijg soms de indruk dat alle vrouwen hier vinden dat ik een waardeloze man ben en dat het terecht is dat vrouwen mij afwijzen. Ik krijg soms ook de indruk dat de vrouwen hier er impliciet vanuit gaan dat vrouwen altijd verstandige keuzes maken wat betreft mannen.

Rooss4 schreef op 18-08-2021 om 20:49:

Marokkaanse vrouwen gaan ook vreemd hoor en je herkent ze namelijk ook nog eens heel makkelijk want ze hebben geen neus meer.

Alsof alle Marokkaanse vrouwen trouw zijn en alle Nederlandse vrouwen rond sloeren. Ik ken Nederlandse vrouwen die helemaal bedekt gaan in de zomer en Marokkaanse vrouwen met minirokjes en croptops. Zelden zoiets generaliserend gelezen.

Miraval schreef op 18-08-2021 om 22:04:

[..]

Alsof alle Marokkaanse vrouwen trouw zijn en alle Nederlandse vrouwen rond sloeren. Ik ken Nederlandse vrouwen die helemaal bedekt gaan in de zomer en Marokkaanse vrouwen met minirokjes en croptops. Zelden zoiets generaliserend gelezen.

En ik heb een Marokkaanse collega die gezellig mee gaat borrelen na werktijd, een sigaretje rookt en vooral van bubbels houdt, als in champagne wel te verstaan. 

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 22:02:

Eerlijk gezegd vind ik dit soort discussies vanuit een bepaalde optiek eigenlijk best onplezierig. Ik krijg soms de indruk dat alle vrouwen hier vinden dat ik een waardeloze man ben en dat het terecht is dat vrouwen mij afwijzen. Ik krijg soms ook de indruk dat de vrouwen hier er impliciet vanuit gaan dat vrouwen altijd verstandige keuzes maken wat betreft mannen.

Dat maak je er helemaal zelf van, of had je gedacht dat iedereen zou happen? Ik niet in ieder geval 

EnchantedDragonfly18

EnchantedDragonfly18

18-08-2021 om 22:10

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 20:39:

[..]

Ik durf wel een aantal dingen te benoemen.

Een Marokkaanse vrouw draagt ten minste fatsoenlijke kleding. Ik vind dat toch wel belangrijk. Als ik wel eens zie hoe Nederlandse vrouwen gekleed gaan, vooral in de zomer, dan denk ik bij mezelf dat ik niet zou willen dat mijn eigen vrouw zo gekleed zou gaan. Ik houd zelf ook bijna mijn hele lichaam bedekt, ook als het heel warm is.

Een Marokkaanse vrouw rookt niet, drinkt niet en gebruikt geen drugs. Een heleboel Nederlandse vrouwen doen dat helaas wel. Aan roken en drugs heb ik echt een hekel. Wat betreft alcohol ben ik niet van de blauwe knoop, ik drink ook wel eens een biertje of een wijntje, maar ik heb daar wel strenge regels bij. Ik zou het niet echt missen als het niet meer zou mogen.

Een Marokkaanse vrouw is trouw aan haar man. Veel Nederlandse vrouwen gaan helaas vreemd.

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 22:02:Eerlijk gezegd vind ik dit soort discussies vanuit een bepaalde optiek eigenlijk best onplezierig. Ik krijg soms de indruk dat alle vrouwen hier vinden dat ik een waardeloze man ben en dat het terecht is dat vrouwen mij afwijzen. Ik krijg soms ook de indruk dat de vrouwen hier er impliciet vanuit gaan dat vrouwen altijd verstandige keuzes maken wat betreft mannen.


Jij hebt een bepaald beeld over deze vrouwen wat niet klopt. Hoe kom je erbij dat alle Marokkaanse vrouwen zo zijn? Ik heb met veel Marokkaanse en Turkse vrouwen gewerkt en die waren echt niet allemaal zoals jouw beschrijving. Net zoals jouw beschrijving van "de" Nederlandse vrouwen niet klopt. Ik vind je nogal zwart-wit in je denkbeelden. 

Je wordt gewezen op het onrealistisch beeld wat je hebt over vrouwen en friendzone. Dat heeft niets te maken met jou waardeloos vinden. Blijkbaar koppel jij kritiek krijgen aan waardeloos zijn.

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 22:02:

Eerlijk gezegd vind ik dit soort discussies vanuit een bepaalde optiek eigenlijk best onplezierig. Ik krijg soms de indruk dat alle vrouwen hier vinden dat ik een waardeloze man ben en dat het terecht is dat vrouwen mij afwijzen. Ik krijg soms ook de indruk dat de vrouwen hier er impliciet vanuit gaan dat vrouwen altijd verstandige keuzes maken wat betreft mannen.

Nee hoor absoluut niet, laat niemand je zo'n gevoel aan praten. Dit is een forum en geloof zeker weten dat mensen me hier anders zien dan hoe ik werkelijk ben.  Je weet hoe je zelf bent en daar moet je in blijven geloven! 

Ongeacht wat je hier leest. Laat het je aub niet onzeker maken over jezelf.

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 22:02:

Eerlijk gezegd vind ik dit soort discussies vanuit een bepaalde optiek eigenlijk best onplezierig. Ik krijg soms de indruk dat alle vrouwen hier vinden dat ik een waardeloze man ben en dat het terecht is dat vrouwen mij afwijzen. Ik krijg soms ook de indruk dat de vrouwen hier er impliciet vanuit gaan dat vrouwen altijd verstandige keuzes maken wat betreft mannen.

Ik wil niet vervelend zijn, maar jij wijst hier ook alle vrouwen af door ze met je vooroordelen allemaal over één kam te scheren.

Als vrouwen dan wat kattig reageren komt het omdat ze dat niet zo leuk vinden.


BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 22:02:

Eerlijk gezegd vind ik dit soort discussies vanuit een bepaalde optiek eigenlijk best onplezierig. Ik krijg soms de indruk dat alle vrouwen hier vinden dat ik een waardeloze man ben en dat het terecht is dat vrouwen mij afwijzen. Ik krijg soms ook de indruk dat de vrouwen hier er impliciet vanuit gaan dat vrouwen altijd verstandige keuzes maken wat betreft mannen.

Ik vind de reacties ook flauw. Echter, het zijn wel grote generalisaties van jou. Marokkaanse vrouwen zijn net zo divers als Nederlandse vrouwen. Als je uitgaat van de nette gelovige moslima, dan kan je daar net zo goed een nette gelovige chgristelijke dame tegenover zetten. Ook die is bedekt, drinkt en rookt niet, geen drugs, keurig taalgebruik.

Ik denk niet dat de vrouwen hier je een waardeloze man vinden, maar wel een beetje apart. 

Zijn mannen voor je beter te begrijpen dan vrouwen eigenlijk? 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-08-2021 om 22:30

Lollypopje schreef op 18-08-2021 om 22:23:

[..]

Ik wil niet vervelend zijn, maar jij wijst hier ook alle vrouwen af door ze met je vooroordelen allemaal over één kam te scheren.

Ik geef toe, dat kan wat minder. Ik zou wat minder generaliserend moeten praten over groepen vrouwen. Maar misschien heb ik dat soort vooroordelen wel gekregen doordat vrouwen me altijd hebben afgewezen.

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 22:30:

[..]

Ik geef toe, dat kan wat minder. Ik zou wat minder generaliserend moeten praten over groepen vrouwen. Maar misschien heb ik dat soort vooroordelen wel gekregen doordat vrouwen me altijd hebben afgewezen.

Maar heb je weleens hulp gehad/gevraagd/gezocht bij het beter leren begrijpen van andere mensen? Ik denk namelijk dat dat je echt veel zou kunnen helpen.

Jij denkt bijvoorbeeld dat elke vrouw die aardig tegen je is verliefd op je is. Gewoon aardig zijn om het aardig zijn, bestaat in jouw hoofd niet en dus kom je daardoor tot een hele vreemde conclusie.

Ik zelf zou het in een relatie echt niet trekken, als iemand mij steeds misinterpreteert en hij mij maar niet lijky te  snappen en ik hem niet. Nu vind jij mij rijp voor de psychiater, dus een match zijn we toch niet , maar dit is wel iets dat je kan beperken op dit gebied

Er is niks mis om daarbij hulp te zoeken van bijvoorbeeld een autisme coach (ik heb er één omdat ik vastloop in mijn huishouden ). Dat zou je namelijk in contact met vrouwen echt kunnen helpen. Mits je bereid bent daar ook de energie in te steken.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-08-2021 om 23:18

Lollypopje schreef op 18-08-2021 om 22:39:

[..]

Jij denkt bijvoorbeeld dat elke vrouw die aardig tegen je is verliefd op je is. Gewoon aardig zijn om het aardig zijn, bestaat in jouw hoofd niet en dus kom je daardoor tot een hele vreemde conclusie.

Ik denk dat je me in die discussie niet helemaal goed begrepen hebt. Het is echt niet zo dat als een vrouw aardig tegen me is, ik gelijk denk dat ze verliefd op me is. Ik vroeg het me laatst alleen af toen het me gebeurde. Ik heb in ieder geval zoveel geleerd over het gedrag van vrouwen, dat als ze verliefd zijn, ze dat niet zeggen maar dat eerder op een subtielere manier proberen duidelijk te maken. Dus het is heel goed mogelijk dat als een vrouw aardig tegen je is, ze wel degelijk bepaalde gevoelens voor je heeft.

In mijn hoofd bestaat het wel degelijk dat een vrouw gewoon aardig is uit vriendelijkheid. Maar als ik er altijd vanuit ga dat het gewoon vriendelijkheid is en niet meer, dan ga ik dus kansen missen. En soms vraag ik me wel eens af of ik vroeger misschien wel kansen gemist heb omdat ik dacht dat het alleen maar gewoon vriendelijkheid was.

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 23:18:

[..]

Ik denk dat je me in die discussie niet helemaal goed begrepen hebt. Het is echt niet zo dat als een vrouw aardig tegen me is, ik gelijk denk dat ze verliefd op me is. Ik vroeg het me laatst alleen af toen het me gebeurde. Ik heb in ieder geval zoveel geleerd over het gedrag van vrouwen, dat als ze verliefd zijn, ze dat niet zeggen maar dat eerder op een subtielere manier proberen duidelijk te maken. Dus het is heel goed mogelijk dat als een vrouw aardig tegen je is, ze wel degelijk bepaalde gevoelens voor je heeft.

In mijn hoofd bestaat het wel degelijk dat een vrouw gewoon aardig is uit vriendelijkheid. Maar als ik er altijd vanuit ga dat het gewoon vriendelijkheid is en niet meer, dan ga ik dus kansen missen. En soms vraag ik me wel eens af of ik vroeger misschien wel kansen gemist heb omdat ik dacht dat het alleen maar gewoon vriendelijkheid was.

Maar het zou alleen een gemiste kans zijn geweest als jij ook interesse had gehad in die vrouwen. Anders maakt het niet uit welke intentie er achter het aardig doen zat.


Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.