Relaties Relaties

Relaties

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

13-08-2021 om 06:15

Vragen over daten.


ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-08-2021 om 19:58

Mensen die een geloof aanhangen, hebben meestal veel dingen met elkaar gemeenschappelijk. Die hebben meestal dezelfde normen en waarden. Mensen die geen geloof aanhangen, hebben in principe niets gemeenschappelijk met elkaar.

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 19:58:

Mensen die een geloof aanhangen, hebben meestal veel dingen met elkaar gemeenschappelijk. Die hebben meestal dezelfde normen en waarden. Mensen die geen geloof aanhangen, hebben in principe niets gemeenschappelijk met elkaar.

Tuurlijk 

Dus als jij opeens van geloof gaat veranderen om bijv een Marokkaanse vrouw te kunnen scoren, geeft jullie opeens dezelfde normen en waarden? Je gelooft ook nog in sprookjes?

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

18-08-2021 om 20:03

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 19:58:

Mensen die een geloof aanhangen, hebben meestal veel dingen met elkaar gemeenschappelijk. Die hebben meestal dezelfde normen en waarden. Mensen die geen geloof aanhangen, hebben in principe niets gemeenschappelijk met elkaar.

Nou nee. 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-08-2021 om 20:12

Desire schreef op 18-08-2021 om 20:03:

[..]

Tuurlijk

Dus als jij opeens van geloof gaat veranderen om bijv een Marokkaanse vrouw te kunnen scoren, geeft jullie opeens dezelfde normen en waarden? Je gelooft ook nog in sprookjes?

Soms vraag ik me wel eens af of qua normen en waarden een Marokkaanse vrouw niet beter bij me past dan een Nederlandse vrouw. Ik zie veel voordelen van een Marokkaanse vrouw boven een Nederlandse vrouw en weinig nadelen.

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 19:58:

Mensen die een geloof aanhangen, hebben meestal veel dingen met elkaar gemeenschappelijk. Die hebben meestal dezelfde normen en waarden. Mensen die geen geloof aanhangen, hebben in principe niets gemeenschappelijk met elkaar.

Zelden zoveel domheid gelezen.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-08-2021 om 20:17

Zusterclivia schreef op 18-08-2021 om 20:13:

[..]

Zelden zoveel domheid gelezen.

Waarom vind je het onzin? Misschien kan ik daar wat van leren.

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 20:17:

[..]

Waarom vind je het onzin? Misschien kan ik daar wat van leren.

Reageer jij bewust zo selectief op berichten als het om ‘leren’ gaat?

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 20:12:

[..]

Soms vraag ik me wel eens af of qua normen en waarden een Marokkaanse vrouw niet beter bij me past dan een Nederlandse vrouw. Ik zie veel voordelen van een Marokkaanse vrouw boven een Nederlandse vrouw en weinig nadelen.

Benoem de (vele)voor- en (weinige)nadelen eens als je wilt?

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-08-2021 om 20:28

Desire schreef op 18-08-2021 om 20:21:

[..]

Benoem de (vele)voor- en (weinige)nadelen eens als je wilt?

Ik weet niet of ik er verstandig aan doe om die te benoemen, want dan gaan jullie je beledigd voelen.Maar op bepaalde punten zal een Marokkaanse beslist beter bij me passen dan een Nederlandse.

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 20:28:

[..]

Ik weet niet of ik er verstandig aan doe om die te benoemen, want dan gaan jullie je beledigd voelen.Maar op bepaalde punten zal een Marokkaanse beslist beter bij me passen dan een Nederlandse.

Hahahaha klink ik alsof ik zo snel beledigd ben, moet er heel wat gebeuren?! Je durft het niet te benoemen, mag je ook gewoon schrijven hè?

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-08-2021 om 20:39

Desire schreef op 18-08-2021 om 20:31:

[..]

Hahahaha klink ik alsof ik zo snel beledigd ben, moet er heel wat gebeuren?! Je durft het niet te benoemen, mag je ook gewoon schrijven hè?

Ik durf wel een aantal dingen te benoemen.

Een Marokkaanse vrouw draagt ten minste fatsoenlijke kleding. Ik vind dat toch wel belangrijk. Als ik wel eens zie hoe Nederlandse vrouwen gekleed gaan, vooral in de zomer, dan denk ik bij mezelf dat ik niet zou willen dat mijn eigen vrouw zo gekleed zou gaan. Ik houd zelf ook bijna mijn hele lichaam bedekt, ook als het heel warm is.

Een Marokkaanse vrouw rookt niet, drinkt niet en gebruikt geen drugs. Een heleboel Nederlandse vrouwen doen dat helaas wel. Aan roken en drugs heb ik echt een hekel. Wat betreft alcohol ben ik niet van de blauwe knoop, ik drink ook wel eens een biertje of een wijntje, maar ik heb daar wel strenge regels bij. Ik zou het niet echt missen als het niet meer zou mogen.

Een Marokkaanse vrouw is trouw aan haar man. Veel Nederlandse vrouwen gaan helaas vreemd.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

18-08-2021 om 20:44

Desire schreef op 15-08-2021 om 15:49:

[..]

Hier zijn ook al vele tips voorbij gekomen en ik kan me ook nog herinneren dat je op een ander forum al veel tips hebt gehad. Heb alleen het idee dat je niet echt openstaat voor tips, want er volgt (bijna) altijd een ‘maar’.

Ik sta best wel open voor tips. Maar voor mijn gevoel heb ik maar weinig tips gekregen waar ik concreet echt iets mee kan. Ik heb bijvoorbeeld een paar tips gekregen wat ik wel en niet in een dating profiel moet zetten. Dat zijn dan wel concrete tips waar ik iets mee kan. Maar de rest van de tips, daar kan ik niet zo veel mee, heb ik de indruk.

Je doet alsof alle Marokkaanse vrouwen hetzelfde zijn en alsof alle gelovige vrouwen hetzelfde zijn en alsof alle Marokkaanse vrouwen gelovig zijn. 

Echt hoor... 

Julali schreef op 18-08-2021 om 20:44:

Je doet alsof alle Marokkaanse vrouwen hetzelfde zijn en alsof alle gelovige vrouwen hetzelfde zijn en alsof alle Marokkaanse vrouwen gelovig zijn.

Echt hoor...

Maakt het selecteren van vrouwen wél een stuk makkelijker, zo generaliserend 

BeertjeColargol schreef op 18-08-2021 om 20:44:

[..]

Ik sta best wel open voor tips. Maar voor mijn gevoel heb ik maar weinig tips gekregen waar ik concreet echt iets mee kan. Ik heb bijvoorbeeld een paar tips gekregen wat ik wel en niet in een dating profiel moet zetten. Dat zijn dan wel concrete tips waar ik iets mee kan. Maar de rest van de tips, daar kan ik niet zo veel mee, heb ik de indruk.

Het probleem is dat je, lullig gezegd, je manier van denken tegen je hebt.

Jouw brein werkt anders en daardoor heb je moeite met de dingen die gezegd worden op de juiste manier te interpreteren.

Mijn advies zou zijn, zoals ik al gaf, een austismecoach te zoeken. Iemand die jou kan helpen bij het beter leren interpreteren van ander mensen.

Want jouw logica is zo ontzettend vreemd onnavolgbaar, zelfs voor deze autist, dat dat gewoon tegen je werkt.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.