Relaties Relaties

Relaties

Tinder voor dummies

pausi schreef op 08-06-2023 om 18:50:

Damoontje, wat een vervelende situatie met die gozer, hoop dat hij je met rust laat! En dat het nu weer een stuk beter met je gaat.

Limburg, is zij je grote liefde of begrijp ik het verkeerd? Of bedoel je Een grote liefde...
Vervelend dat je nu weer zo met haar bezig bent, waarom vraag je niet wat duidelijkheid, je hebt toch niets te verliezen?
Dat jij een zoon hebt, had ik op de een of andere manier niet gedacht.

Nee, is niet mijn grote liefde. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik dat gevoel ook niet wil omdat ze een relatie heeft, en op de één of andere manier zet ik mijn gevoel als het ware "uit". Dat er spanning is tussen ons als we elkaar spreken, is zo klaar als een klontje. En DAT maakt het lastig voor mij. Kan me prima over m'n gevoel heen zetten, en ook weinig behoefte om haar te benaderen. Maar als we elkaar dan eens spreken, ben ik wel flink van slag en lijkt het alsof ik voor de 1e keer verliefd ben.

De situatie waarin ze nu prive verkeert, verzint ze niet overigens, dat even voor de duidelijkheid. Heb haar niet meer gesproken de afgelopen dagen, neem bewust even afstand.

Je had niet gedacht dat ik een zoon zou hebben? Waarom niet als ik vragen mag? Ben wel benieuwd haha 😊

Damoontje schreef op 12-06-2023 om 20:23:

Het was wel een lange lieve knuffel en hij aaide over mijn rug.

Honderd keer beter dan zo’n losse Flodder van Tinder (telefoon maakt daar zelf een hoofdletter van haha). Een mooi persoon.

Klinkt hoopvol! Benieuwd of er een vervolg komt! Via internet leren kennen of...? Nog iets vernomen van je "stalker"?

@Limburg, omdat ik dacht dat je ergens begin twintig was, dat kan nu nog natuurlijk maar is minder aannemelijk? 

Damoontje

Damoontje

13-06-2023 om 19:55 Topicstarter

Limburg, verstandig dat je haar niet toelaat. Misschien is het voor haar normaal op van meerdere walletjes te eten of in ieder geval flink te knuffelen (ongevraagd nog wel) terwijl ze ook een relatie heeft. Dat ze het nu moeilijk heeft is heel vervelend maar dan kan ze vast ook wel een beroep doen op andere buren. Goed dat je een grens trekt.
Nee de stalker is rustig gebleven. Ik denk er ook niet zo veel meer aan. Ik ga m vast nog wel ns tegen komen omdat zijn ouderlijk huis hier in de buurt is.
Hij gaat vast weer ‘mooi lopen zijn’ in de zomer maar de binnenkant is minder mooi, haha. 
Ik wilde niet al te concreet zijn. Maar ik deed cursus waar een heel leuk manspersoon was. Cursus klaar helaas. Ik doe vervolgcursus, hij doet een andere vervolgcursus.
En ik kan m gewoon bereiken via een gezamenlijke cursus-vriendin dus dat is geen probleem. 
Vond het jammer dat het klaar was en hij ook. En iedereen zei elkaar heel droog gedag en wij deden toch maar ff een stevige knuffel.
Niet van Tinder dus. Ik zie nu wat een armoe dat allemaal geweest is. Voor sommigen werkt het hoor, ik ken hele Tinder-huwelijken met Tinder-kinderen waar het heel goed gaat.
Maar dat geneuzel over wat voor ondergoed dat heb je gelukkig niet bij normale mensen uit de normale wereld. 
En hoevaak je je scheert enzo. Brrr. 

Ik zou wel zijn nummer achterhalen om om die muziek te vragen, misschien wil hij zich niet opdringen 

Damoontje schreef op 13-06-2023 om 19:55:

Limburg, verstandig dat je haar niet toelaat. Misschien is het voor haar normaal op van meerdere walletjes te eten of in ieder geval flink te knuffelen (ongevraagd nog wel) terwijl ze ook een relatie heeft. Dat ze het nu moeilijk heeft is heel vervelend maar dan kan ze vast ook wel een beroep doen op andere buren. Goed dat je een grens trekt.
Nee de stalker is rustig gebleven. Ik denk er ook niet zo veel meer aan. Ik ga m vast nog wel ns tegen komen omdat zijn ouderlijk huis hier in de buurt is.
Hij gaat vast weer ‘mooi lopen zijn’ in de zomer maar de binnenkant is minder mooi, haha.
Ik wilde niet al te concreet zijn. Maar ik deed cursus waar een heel leuk manspersoon was. Cursus klaar helaas. Ik doe vervolgcursus, hij doet een andere vervolgcursus.
En ik kan m gewoon bereiken via een gezamenlijke cursus-vriendin dus dat is geen probleem.
Vond het jammer dat het klaar was en hij ook. En iedereen zei elkaar heel droog gedag en wij deden toch maar ff een stevige knuffel.
Niet van Tinder dus. Ik zie nu wat een armoe dat allemaal geweest is. Voor sommigen werkt het hoor, ik ken hele Tinder-huwelijken met Tinder-kinderen waar het heel goed gaat.
Maar dat geneuzel over wat voor ondergoed dat heb je gelukkig niet bij normale mensen uit de normale wereld.
En hoevaak je je scheert enzo. Brrr.

Dan vraag ik me toch af met wat voor soort mannen jij een match had... ik heb dit soort vragen nooit gehad.

Brabeau schreef op 14-06-2023 om 14:14:

[..]

Dan vraag ik me toch af met wat voor soort mannen jij een match had... ik heb dit soort vragen nooit gehad.

Ik krijg dat soort vragen ook nooit en ik denk dat ik inmiddels mijn 10-jarig jubileum op Tinder vier. Dus het is ook een bepaald soort mannen dat je liket dan denk ik? 

Damoontje

Damoontje

14-06-2023 om 22:22 Topicstarter

Weet niet, vriendin van me heeft dit ook. Zij is 55+ bovendien. Ook meteen vragen over cupmaat enzo.
Ik heb heel casual foto’s, bewust. Geen make up. Echt geen bikini-toestanden. Trui en broek. Weet het niet, als je eenmaal in de verkeerde kaartenbak zit krijg je dit denk ik. Heb het hier op topic vaker gehoord. Andersom like ik ook de mannen met kleding aan zeg maar, met een leuk verhaaltje en zonder spelfouten.

Ja toch maar even achter dat nr aan. We hadden een leuk clubje bij de cursus en kunnen best een keer ff napraten met een ijsje of drankje. En dan zien we wel. 
Kreeg van Tinder een berichtje dat ze mijn profiel gaan verbergen omdat ik er nu niet op zit. Prima zo.

Damoontje

Damoontje

17-06-2023 om 10:10 Topicstarter

Er komt een terugkomdag-achtig-iets, van de cursus. 
Verder was iemand die Cursusman nog tegen gekomen en had hij zijn uiterlijk veranderd. Ik ben nu wel heel benieuwd eigenlijk. 
Limburg, hoe is het verder gegaan met de buurvrouw? 

pausi schreef op 13-06-2023 om 09:58:

@Limburg, omdat ik dacht dat je ergens begin twintig was, dat kan nu nog natuurlijk maar is minder aannemelijk?

Ben midden dertig. Bedankt voor het compliment (grinnik)!

Damoontje schreef op 17-06-2023 om 10:10:

Er komt een terugkomdag-achtig-iets, van de cursus.
Verder was iemand die Cursusman nog tegen gekomen en had hij zijn uiterlijk veranderd. Ik ben nu wel heel benieuwd eigenlijk.
Limburg, hoe is het verder gegaan met de buurvrouw?

Een terugkom dag... Dus feitelijk krijg je letterlijk DE kans om weer met hem in contact te komen en z'n nr te vragen. Alsof het zo moet zijn! Dat hij z'n uiterlijk verandert heeft, kan natuurlijk ook positief zijn. En stel dat het niet positief heeft uitgepakt... "Don't judge a book by it's cover". De persoon achter de persoon is vele malen interessanter. En volgens mij zat dat wel goed tussen jullie, toch? In ieder geval voldoende om eens rustig te ontdekken of jullie nader tot elkaar kunnen komen.

De buurvrouw heeft niets meer van zich laten horen. 

Vervelend voor je dat er mannen zijn die een datingsite schijnbaar aanzien voor wat anders. Gewoon niet op reageren en blokkeren zou mijn advies zijn.

Ben zelf momenteel aan het chatten met een "match" (via Lexa). Contact is leuk, maar de dame in kwestie heeft weinig inhoud. Probeer haar de komende dagen nog de triggeren met wat vragen. Hopelijk komt ze een beetje los, maar dat verwacht ik niet.

Hoe is 't bij de rest? 

Hè Limburg, wat jammer dat het niet zo wilt vlotten. Je schrijft hier zo leuk en invoelend, waarom ga je je tijd in iemand stoppen waar je van alles uit moet trekken, next! 
Is het contact met de tatoo mevrouw beëindigd? 

Zijn je foto's leuk, is je tekst pakkend, is het een idee om er eens iemand die je kent er naar te laten kijken? 
Heb bij jou het idee dat je als je een beetje handig aanpakt je aan iedere hand en past vrouwen kunt krijgen, weet niet waarom! 

Damoontje, mooi inderdaad die herkansing! 👌

pausi schreef op 20-06-2023 om 10:19:

Hè Limburg, wat jammer dat het niet zo wilt vlotten. Je schrijft hier zo leuk en invoelend, waarom ga je je tijd in iemand stoppen waar je van alles uit moet trekken, next!
Is het contact met de tatoo mevrouw beëindigd?

Zijn je foto's leuk, is je tekst pakkend, is het een idee om er eens iemand die je kent er naar te laten kijken?
Heb bij jou het idee dat je als je een beetje handig aanpakt je aan iedere hand een paar vrouwen kunt krijgen, weet niet waarom! Maar dat is wellicht te veel 😄

Damoontje, mooi inderdaad die herkansing! 👌

Die correctie ging verkeerd, sorry. 

Hier heerlijk manloos maar ben dan ook al 50+.
Had van het weekend een activiteit en moesten we een groep kiezen. Ik dacht ik ga wel bij die ouwe mannen, bleek de één van dezelfde leeftijd te zijn en de ander drie jaar ouder😬🤭
Dan vraag je je wel even af hoe je er zelf uitziet en of daar geen enorme blinde vlek zit. 😄

pausi schreef op 20-06-2023 om 10:25:

Die correctie ging verkeerd, sorry.

Hier heerlijk manloos maar ben dan ook al 50+.
Had van het weekend een activiteit en moesten we een groep kiezen. Ik dacht ik ga wel bij die ouwe mannen, bleek de één van dezelfde leeftijd te zijn en de ander drie jaar ouder😬🤭
Dan vraag je je wel even af hoe je er zelf uitziet en of daar geen enorme blinde vlek zit. 😄

Ik verwachtte hier een leuke wending 🤭

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.