Relaties
Damoontje
09-08-2021 om 22:41
Tinder voor dummies
Ik heb altijd gezegd dat Tinder niets voor mij is, maar hoor toch hier en daar een succesverhaal. Dus vandaag toch maar iets geprobeerd.
Ik heb wat normale 'kiekjes' geupload, geen sexy gedoe zeg maar. Het is niet de bedoeling te gaan betalen.
Maar ik snap het niet helemaal. Ik heb eerder (lang geleden) van iemand begrepen dat de mannen eerst swipen en dat je als vrouw alleen mannen ziet die jou naar rechts geswiped hebben. (Maar nooit geprobeerd dus wellicht verkeerd begrepen).
Ik heb een paar matches gehad, geen leuke mannen, haha. Type vreemdganger en een Amerikaan die hier zou komen voor vakantie en kennelijk vermaak zoekt. Dat terzijde.
Wat ik niet helemaal begrijp: Er staat 'berichten': Pietje Puck vindt jou leuk, onlangs actief, match nu. En dan is Pietje Puck geblurred. Groen dingetje erbij dat hij online is, maar ik kan er niet op klikken.
Ik kan er wel op klikken maar krijg dan te zien: koop Tinder Gold.
Verder staat bovenaan 'nieuwe matches'. 99+ likes. En als ik daar op klik krijg ik weer 'koop Tinder Gold'.
Wanneer ben je nou precies een match? Want allemaal dingen waar ik op klik krijg ik geblurrede dingen met 'koop Tinder Gold'. Terwijl volgens mij de mensen die ik ken die Tinderen, er niet voor betalen. Het is ook niet een paar euro per maand ofzo, je bent meteen 33 euro kwijt.
Wie o wie is ervaren hiermee en legt het me uit?
Brabeau
05-06-2023 om 09:25
Ik kan alleen antwoorden met wat ik in de situatie zou doen. Ik zou nu openkaart spelen. Vragen wat haar bedoelingen zijn en wat ze wil, omdat dit zo niet langer door kan gaan. En als ze er geen bedoelingen mee heeft, ze me dan met rust moet laten omdat dit heel verwarrend is.
Damoontje
06-06-2023 om 22:35
Eens met Brabeau, geef maar aan dat je niet wilt dat ze ongevraagd lichamelijk contact zoekt.
Eigenlijk raar dat een vrouw dat zomaar doet terwijl het andersom strafbaar kan zijn.
Limburg2022
07-06-2023 om 01:42
Ga ik doen, alleen niet nu. Kreeg gisteren een berichtje van haar dat er prive iets aan de hand is. Lijkt me nu even het juiste moment. Tot die tijd zal ik zo min mogelijk van mij laten horen. Eens kijken of ze zelf komt....
Wat een gedoe weer joh, wil gewoon gelukkig worden met m'n grote liefde. Maar niet op deze manier...
Zusterclivia
07-06-2023 om 16:10
Limburg2022 schreef op 07-06-2023 om 01:42:
Ga ik doen, alleen niet nu. Kreeg gisteren een berichtje van haar dat er prive iets aan de hand is. Lijkt me nu even het juiste moment. Tot die tijd zal ik zo min mogelijk van mij laten horen. Eens kijken of ze zelf komt....
Wat een gedoe weer joh, wil gewoon gelukkig worden met m'n grote liefde. Maar niet op deze manier...
Of juist wel. Want misschien gebruikt ze dat privégebeuren wel als excuus om dichterbij jou te komen. Je wilt het niet, geef haar dan geen ruimte.
pausi
08-06-2023 om 18:50
Damoontje, wat een vervelende situatie met die gozer, hoop dat hij je met rust laat!
En dat het nu weer een stuk beter met je gaat.
Limburg, is zij je grote liefde of begrijp ik het verkeerd? Of bedoel je Een grote liefde...
Vervelend dat je nu weer zo met haar bezig bent, waarom vraag je niet wat duidelijkheid, je hebt toch niets te verliezen?
Dat jij een zoon hebt, had ik op de een of andere manier niet gedacht.
Damoontje
09-06-2023 om 16:55
Dank je Pausi.
Het gaat beter maar wel met veel hulp. Pfff rare periode.
Wat een eikel hè. Dat hij ook geen flauw benul heeft dat het pijn doet als je opeens niet meer reageert en berichten negeert. En na een paar maanden opduiken en de vermoorde onschuld spelen.
Gelukkig niks meer gehoord.
Ik vind in t echte leven iemand wel leuk en dat is nu op een soort puberniveau dat ik zijn nummer wil vragen maar niet weet hoe. Heerlijk kneuterig dat dit dus ook nog kan.
Limburg dit lijkt ook weer op aandacht vragen. Tenzij het echt burenpraat is waarbij zij een gebroken been heeft en jij haar kunt helpen met boodschappen. De gewone buren-dingen. Zo klinkt dit niet.
Damoontje
11-06-2023 om 00:13
Yes, ik heb iets bedacht waarvoor ik zijn nummer kan vragen.
#iklijkwel12
Dat heb je met de mensen uit de echte wereld. Daar moet je nog ouderwets een beetje achteraan zitten.
pausi
11-06-2023 om 11:11
Niet geschoten, altijd mis!
Het meervoud van lef is leven.
Nee heb je, ja kun je krijgen.
Je gaat niet dood van een blauwtje lopen.

Damoontje
11-06-2023 om 14:05
Precies!
Hij had al eens muziek en dat kon hij doorsturen zei hij. Ik zei toen: je kunt het ook zo laten horen toch?
Stom anders had ik toen dat nr gehad, haha.
Zijn er eigenlijk nog updates van de dames die succes hadden in de liefde uiteindelijk? Nu lekker samen van het zomerse weer aan het genieten?
Brabeau
11-06-2023 om 20:47
Damoontje schreef op 11-06-2023 om 14:05:
Precies!
Hij had al eens muziek en dat kon hij doorsturen zei hij. Ik zei toen: je kunt het ook zo laten horen toch?
Stom anders had ik toen dat nr gehad, haha.
Zijn er eigenlijk nog updates van de dames die succes hadden in de liefde uiteindelijk? Nu lekker samen van het zomerse weer aan het genieten?
Kan je niet alsnog vragen of ie die of andere muziek door wil sturen? Of wat was je andere plan? 😄
Er is iemand waar ik regelmatig mee afspreek, is heel leuk. Wordt niet iets maar we kunnen het goed vinden en het is gewoon gezellig. Dus je kan er ook vrienden aan overhouden.
Damoontje
11-06-2023 om 22:09
Zou kunnen. Hij had het wel gemaakt voor iemands begrafenis maar als ik zeg dat ik het mooi vond stuurt hij het vast wel.
Andere plan was een cursus die hij gaat doen, die ik ook nog op mijn lijstje heb. Dat ik ff bel of app om te vragen of het wat is.
We zijn net kleuters zo. Hij kwam de hele tijd naast me zitten maar misschien toevallig dat daar nog ruimte was.
Klinkt leuk Brabeau. Ook uit het gewone leven of wel via een app?
Ja leuk als het vriendschappelijk klikt. Dan heb je gewoon gezellige dates en dan zie je wel.
Brabeau
12-06-2023 om 11:54
Maar dan heb je zijn nummer inmiddels al Damoontje?
Via een app. Ik merkte dat ik toch niet echt op zoek ben naar een relatie. Maar heb er dus nog wel een gezellig contact aan over gehouden, dus dat zie ik als een pluspunt.
Damoontje
12-06-2023 om 15:08
Ah dat is leuk idd. Woont hij in de buurt?
Nee ik had nog geen nummer. Had me eerst niet eens gerealiseerd dat we elkaars contactgegevens niet hebben.
Hij is nu weg. Hij is geloof ik niet zo goed in afscheid nemen want hij bleef een beetje plakken. Uiteindelijk een dikke knuffel.
Ik zou zijn nummer via iemand anders kunnen krijgen.
Het was oké zo. We gaan beiden door een rare periode en als ik m nog wil appen dan kan het via die vriendin.
Damoontje
12-06-2023 om 20:23
Het was wel een lange lieve knuffel en hij aaide over mijn rug.
Honderd keer beter dan zo’n losse Flodder van Tinder (telefoon maakt daar zelf een hoofdletter van haha). Een mooi persoon.
pausi
13-06-2023 om 00:16
Ik volg het niet zo maar ik begrijp dat je een fijne knuffel hebt gekregen van een leuke vent waarvan je z'n nummer niet hebt?
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.