Relaties Relaties

Relaties

Dochter heeft tante niet uitgenodigd voor haar bruiloft

Yumi schreef op 09-06-2026 om 17:47:

[..]

Het is inderdaad bijzonder, maar het was al 2 weken stil in dit topic, je moet wat hé

Precies dit, het wordt steeds ongeloofwaardiger iig

En door hier met haar over te praten zit jij er weer lekker tussen. Waarom stuur je haar niet gewoon door naar tante als ze wil weten of ze kan komen? Nu ben jij straks weer de gebeten hond, want hoe kon je nu zeggen dat ze welkom was, of juist dat ze beter weg kan blijven zodat ze er nu niet is.

Duckie73

Duckie73

10-06-2026 om 08:40 Topicstarter

Joszy schreef op 10-06-2026 om 06:33:

En door hier met haar over te praten zit jij er weer lekker tussen. Waarom stuur je haar niet gewoon door naar tante als ze wil weten of ze kan komen? Nu ben jij straks weer de gebeten hond, want hoe kon je nu zeggen dat ze welkom was, of juist dat ze beter weg kan blijven zodat ze er nu niet is.

Dat is ook wel een goed idee. Soms vergeet ik dat ze een volwassen vrouw. Het voelt vaak dat ik nog verantwoordelijk ben voor haar gedrag. Mijn man ziet er trouwens geen kwaad in dus soms denk ik dat dit allemaal in mijn hoofd zit. Ben wel blij dat andere het ook als een probleem zien.

Jouw man vindt het doodnormaal dat dochter gezellig naar de verjaardag gaat ???

Duckie73

Duckie73

10-06-2026 om 09:00 Topicstarter

Roos57 schreef op 10-06-2026 om 08:56:

Hij denkt dat de strijdbijl al begraven is. Vooral omdat zijn zus zich weer wat relaxter heeft opgesteld. Maar ik voel zelf de spanning nog wel. Of dat in mijn hoofd zit of niet dat weet ik niet.

Het gaat niet om zus .

Ik was team dochter met de bruiloft want zelf weten wie bla bla geen band.
Maar wth is dit dan voor een actie? Is ze nou zo stom of doet ze alsof? Wat een bord voor haar hoofd zeg. 
Ze is toch volwassen, kan ze nou echt niet zelf bedenken dat het heel dom is om daar heen te gaan? Ik nodig tante niet uit maar ga wel gezellig naar haar verjaardag. En dan zeker ook nog verbaasd zijn als er spanning hangt of ruzie komt. Waarom zou je naar de verjaardag gaan van iemand waar je geen band mee hebt?
To bel haar op en zeg dat ze niet bij jou moet zijn maar bij tante. Laat haar dit lekker met tante oppakken. En als ik tante was had ik dan natuurlijk nu ook gezegd dat ze wegens geen band hebben niet is uitgenodigd. Want tante haar feestje, die bepaald. 

Duckie73 schreef op 10-06-2026 om 09:00:

[..]

Hij denkt dat de strijdbijl al begraven is. Vooral omdat zijn zus zich weer wat relaxter heeft opgesteld. Maar ik voel zelf de spanning nog wel. Of dat in mijn hoofd zit of niet dat weet ik niet.

Ja tussen hem en zijn zus zeker? Hij lijkt de hele tijd te denken dat het om hun heilige trio gaat maar daar gaat het niet om. 

Yumi schreef op 09-06-2026 om 17:47:

[..]

Het is inderdaad bijzonder, maar het was al 2 weken stil in dit topic, je moet wat hé

Tsja, als je elke dag bij zonsopgang opstaat, heb je lange dagen in het voorjaar die je vol moet zien te krijgen ..

kenfan schreef op 10-06-2026 om 09:56:

[..]

Tsja, als je elke dag bij zonsopgang opstaat, heb je lange dagen in het voorjaar die je vol moet zien te krijgen ..

Ook dat, ja 

Duckie73

Duckie73

10-06-2026 om 10:05 Topicstarter

Ik wou dat het nep was, het bezorgt mij allemaal veel kopzorgen.

Nou verrassend weer. Er is dus helemaal geen (door meerdere mensen hier verzonnen) Groot Geheim waardoor die tante niet welkom was. Blijkt die dochter toch een trut te zijn. Begin eens met opvoeden, TO. Maar ik geloof het eigenlijk ook niet meer. 

Duckie73 schreef op 10-06-2026 om 10:05:

Ik wou dat het nep was, het bezorgt mij allemaal veel kopzorgen.

Waarschijnlijk omdat jij je het teveel aantrekt. Nu ook weer, waarom zeg je niet tegen je dochter dat ze niet met die vraag over het uitnodigen voor de verjaardag bij tante moet zijn en niet bij jou? Maar nee jij gaat dan zelf antwoord geven. Schuif het neer bij de mensen waar het om gaat.  Want als je niet uitkijkt heb jij het straks gedaan.

ik was ook team dochter maar het verhaal krijgt nu een vreemde wending

Roos57 schreef op 10-06-2026 om 08:56:

Dat is toch niet heel raar als je het vanuit zijn oogpunt bekijkt? Hij is gehecht aan de familie-intimiteit en de drie-eenheid met zijn zussen. Als dochter nu toch gewoon gezellig naar die verjaardag blijkt te kunnen, dan was die bruiloft alleen maar even een hobbel en komt het allemaal toch weer helemaal goed met de familie gezelligheid.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.