Relaties
Nick90
30-11-2025 om 18:04
Dingen die vrouwen leuk vinden qua cadeautjes?
Hi
Wat vinden jullie leuke cadeautjes om van je man te krijgen? We hebben al samen kerstcadeaus voor de kinderen gekocht, nu proberen we nog wat leuks voor elkaar te kopen en ik moet ook wat leuks voor m'n zus kopen. Iemand ideeen?
Herfstappeltaart
30-11-2025 om 19:44
Vrouwen? De ene vrouw is de andere niet. Wat ik leuk vind zijn dingen waar je mijn vriendin bijvoorbeeld helemaal geen plezier mee doet. Dus hoe goed ken je je eigen vrouw?
madee
30-11-2025 om 19:49
Nick90 schreef op 30-11-2025 om 19:35:
[..]
Ik heb een nieuw notitieboek voor haar gekocht van scribbles that matter (?)omdat ik zag dat ze er daar al een van heeft die ze veel gebruikt. Bij mijn zus stond op het lijstje kbeauty, inmiddels uitgedokterd dat ze het over Koreaanse skincare heeft, geen idee wat ik moet kopen.
Je kunt in een drogist om advies vragen over de skincare, van veel dingen zijn ook wel cadeauverpakkingen. Bijvoorbeeld een combi van diverse geuren of producten kleine verpakkingen zodat je een variatie hebt.
Goed opgelet bij je vrouw met het schrift, dat zal ze zeker waarderen!
Loulou39
30-11-2025 om 20:18
Herfstappeltaart schreef op 30-11-2025 om 19:44:
Vrouwen? De ene vrouw is de andere niet. Wat ik leuk vind zijn dingen waar je mijn vriendin bijvoorbeeld helemaal geen plezier mee doet. Dus hoe goed ken je je eigen vrouw?
Precies mijn gedachte.
Van meer dan de helft van de suggesties die hier genoemd worden zou ik niet blij worden, al staan er ook wel dingen tussen de suggesties die ik wel leuk vind. Het is zo persoonlijk.
(Zo’n notebook zou ik trouwens wel weer leuk vinden, maar dat heb je gelukkig zelf bedacht 😁).
Nehalennia
30-11-2025 om 20:30
Mij maak je erg gelukkig met een mooi parfum, een boek dat je zelf heel goed vond, sierraden die mijn smaak zijn, schoenen, lingerie, een mooie plant voor in huis of comfortabele mooie items;een plaid, deken of fijne pantoffels, luxe pyjama. Dingen die zorgen dat ik me verzorgd en gezien voel. Wat voor type is je vrouw Nick?
MMcGonagall
30-11-2025 om 22:25
Op mijn lijstje staan de Wisselwachter van Geert Mak en een parfum van Versace. Ik denk dat ik die voor mezelf voor onder de boom koop want ze zijn te duur voor het sinterklaasbudget.
Verder haakgaren, douchegel van Rituals of gezellige sokken, altijd goed.
Happyapple
01-12-2025 om 06:06
Loulou39 schreef op 30-11-2025 om 20:18:
[..]
Precies mijn gedachte.
Van meer dan de helft van de suggesties die hier genoemd worden zou ik niet blij worden, al staan er ook wel dingen tussen de suggesties die ik wel leuk vind. Het is zo persoonlijk.
(Zo’n notebook zou ik trouwens wel weer leuk vinden, maar dat heb je gelukkig zelf bedacht 😁).
Ja dit inderdaad. Maar volgens mij ben ik wel sowieso een lastige om cadeautjes voor te kopen. Ik hou niet van rituals, drank en eet geen chocolade. Ik lees wel graag, maar haal alles bij de bieb. Ik heb nu (met veel moeite) een sjaal en koelkastmagneten op mijn sint lijstje staan.
Jujubee
01-12-2025 om 08:44
madee schreef op 30-11-2025 om 19:49:
[..]
Je kunt in een drogist om advies vragen over de skincare, van veel dingen zijn ook wel cadeauverpakkingen. Bijvoorbeeld een combi van diverse geuren of producten kleine verpakkingen zodat je een variatie hebt.
Goed opgelet bij je vrouw met het schrift, dat zal ze zeker waarderen!
Ik zou dat van die skincare niet doen hoor, vragen bij de drogist wat je moet kopen. Gewoon vragen aan familielid welke lijn ze wil hebben. Korean skincare heeft zo ontiegelijk veel verschillende merken dat ik niet op de gok wat zou halen. Gewoon vragen welk merk en wat voor specifiek serum/moisturizer etc ze zoekt. Ik heb een lastige huid en ik kan niet zomaar alles erop smeren wat ik als cadeautje zou krijgen.
BritgetJones007
01-12-2025 om 10:12
mooie fotoreportage van jullie als gezin? Dat is iets persoonlijks
Bonbons of iets anders wat ze lekker vindt?
Sieraad?
Weekendje weg?
CreaBea
01-12-2025 om 10:59
Een fles van m'n favoriete whisky (die is toevallen net leeg, ik doe er járen mee). En ik zou zeggen: iets voor m'n hobby's máár ik heb daar al heel veel van dus iets vinden dat ik niet heb en leuk vind zal lastig zijn.
Joszy
01-12-2025 om 11:01
TO heeft jouw vrouw geen Surinaamse roots? Zo ja, kaartjes voor het nieuwe Suriname museum?
Broadway
01-12-2025 om 11:03
BritgetJones007 schreef op 01-12-2025 om 10:12:
mooie fotoreportage van jullie als gezin? Dat is iets persoonlijks
Bonbons of iets anders wat ze lekker vindt?
Sieraad?
Weekendje weg?
je zus een fotoreportage geven van je eigen gezin?
Nick90
01-12-2025 om 15:20
Joszy schreef op 01-12-2025 om 11:01:
TO heeft jouw vrouw geen Surinaamse roots? Zo ja, kaartjes voor het nieuwe Suriname museum?
Mijn vrouw heeft inderdaad Surinaamse roots maar kaartjes voor het nieuwe museum is niet nodig, we waren sowieso al van plan om met de kinderen een educatief uitje te maken in de kerstvakantie, dus da's geen verrassing meer dan. Het is ook vooral mn zus wiens lootje ik heb getrokken met wie ik het lastig heb😂
Bailey26
01-12-2025 om 16:47
Nick90 schreef op 01-12-2025 om 15:20:
[..]
Mijn vrouw heeft inderdaad Surinaamse roots maar kaartjes voor het nieuwe museum is niet nodig, we waren sowieso al van plan om met de kinderen een educatief uitje te maken in de kerstvakantie, dus da's geen verrassing meer dan. Het is ook vooral mn zus wiens lootje ik heb getrokken met wie ik het lastig heb😂
Is skincare het enige wat ze op haar lijstje heeft gezet? Want dan zou ik echt aan haar vragen wat ze precies wil hebben. Is namelijk heel persoonlijk en je kan snel het verkeerde kiezen. En dat is natuurlijk zonde.
Mocht je nog meer ideeën zoeken, kan je dan wat meer vertellen over je zus? Heeft ze hobby's een groot of juist klein sociaal leven, houdt ze van activiteiten buitenshuis of juist liever niet?