Relaties Relaties

Relaties

Dingen die vrouwen leuk vinden qua cadeautjes?

Hi
Wat vinden jullie leuke cadeautjes om van je man te krijgen? We hebben al samen kerstcadeaus voor de kinderen gekocht, nu proberen we nog wat leuks voor elkaar te kopen  en ik moet ook wat leuks voor m'n zus kopen. Iemand ideeen? 

Tja hangt er een beetje van af wat je vrouw leuk vind natuurlijk. Mijn zus kreeg van haar man een boormachine en daar was ze vet blij mee. Ikzelf vind lego voor volwassenen heel leuk om te krijgen. Mijn beste vriendin wordt blij als ze van haar man een boek krijgt

Tja. Dat is nogal een persoonlijke vraag. Een nieuwe yogamat, bruisballen, een nieuw boek uit mijn favoriete genre. Uiteraard wel allemaal geheel naar mijn smaak...
Andere vrouwen zijn ook weleens happy met nieuwe oorbellen.
Sommige willen absoluut geen huishoudartikelen. Andere zijn heel blij met huishoudartikelen...

Satisfyer
Massage
Aandacht

Een paar ideetjes, gebaseerd op mezelf:

Een tijdschrift-abonnement dat vanzelf stopt na x keer

Chocola

Ticket voor een voorstelling of concert

Diamond painting (bij Action een compleet pakket voor maar een paar euro)

Sieraden 

Iets voor in de badkamer

Het ligt ook aan wat je eraan wilt/mag uitgeven natuurlijk.

Voor mij is het belangrijkste dat iemand moeite heeft gedaan om iets te geven waarvan hij/zij denkt dat ik er blij mee ben.
Ik krijg graag boeken maar toen ik dat ooit van mijn toenmalige vriend kreeg met de woorden: ik denk niet dat jij het wat vindt, maar ik wist niks anders, was ik toch een stuk minder blij... (boek was best ok trouwens)

Bon voor een weekendje weg zonder de kinderen?
Bon voor een etentje met zijn twee als dat weekend te hoog gegrepen is?
Parfum?
Kledingstuk dat ze graag wil maar zelf niet koopt? (Ik laat vaker kleding hangen in de winkel met "ik vind dit leuk, maar heb het niet echt nodig dus ik geef er geen geld aan".)
Een kalender voor 2026 met foto's van de kinderen? Kan je vaak online vrij simpel maken en laten afdrukken.

Bon voor een weekendje weg zonder de kinderen. En dan ook meteen een afspraak vastleggen, anders blijft het bij een mooi idee.

Abonnement tijdschrift 
Bon voor sauna of welness 
Cadaubon runx 

Een goed boek 
Abonnement op Pathé 
Abonnement op een (digitaal) tijdschrift 
Sieraden 
Tas
Geurtje
Haar tool 
Setje (dure) haarproducten
Make-up 

Kaarsen (een mooie grote van Woodwick of van Rituals).
Een boek
Parfum
Een tasje
Een etentje in een goed restaurant
Tickets voor een voorstelling
Dagje sauna

Oh ja en dan  nog iets voor je zus. Wie weet wil zij best een uitje met haar broer. Een op een, zonder partners dus. Wanneer maak je het nog mee dat je je broer of zus ongestoord ontmoet? Tijd is het kostbaarste wat je kunt geven.

Favoriete geurtje
Golf spulletjes of greenfee voor mooie baan
Dineetje 
Theaterkaartjes
Mooie wijn of port
Erg leuk man heeft dit jaar al een hele leuke activiteiten voor kerst geregeld voor mij en de (schoon)kinderen. Een champagne proeverij met hapjes. Kijk ik echt naar uit.
Een activiteit vind ik dus het leukst om te krijgen. 

Ik vind een activiteit ook het leukste. Mij maak je echt niet blij met kaarsen of bodylotion. Ik heb nog kaarsen liggen en die steek ik nooit aan. En ik heb nog zoveel bodylotion liggen dat ik daar voorlopig nog niet doorheen ben. 

Mij maak je blij met nieuwe stiften voor mijn hobby.
Een tijdschriftabb. van 3 x of zo.
Losse thee van de theewinkel

Nick90

Nick90

30-11-2025 om 19:35 Topicstarter

Knutselkei schreef op 30-11-2025 om 19:26:

Mij maak je blij met nieuwe stiften voor mijn hobby.
Een tijdschriftabb. van 3 x of zo.
Losse thee van de theewinkel

Ik heb een nieuw notitieboek voor haar gekocht van scribbles that matter (?)omdat ik zag dat ze er daar al een van heeft die ze veel gebruikt. Bij mijn zus stond op het lijstje kbeauty, inmiddels uitgedokterd dat ze het over Koreaanse skincare heeft, geen idee wat ik moet kopen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.