Relaties Relaties

Relaties

Complete error

Ik lees dat je het/hem nog een kans wil geven. Prima, jouw keuze. 

Maar mijn tips:

Zorg dat je jullie financiën goed gaat scheiden. (Zie hierboven.)

Zorg dat je helder hebt hoe je woonruimte wordt geregeld als er toch een  scheiding komt. (Dus, hypotheek, huurcontract, inschrijving woningbouw).

Sterkte, lijkt me een vervelende situatie (understatement).

Niet de drugs an sich zou voor mij het probleem zijn.
Wel het stelselmatig liegen, ontkennen, half vreemd gaan en dat allemaal nog eens met net een jong kind.

Mijn vertrouwen zou toch echt weg zijn en ik zou rennen. Of beter: Hem eruit zetten, want ik blijf waar ik ben met kind. En hij trekt maar in bij zijn broer of gelijk waar.

Dit doe je toch geen jong kind aan? Stel dat ze straks begint te kruipen en ergens wat vindt van die rotzooi?

En nope, ik geloof niet in sprookjes dat hij al jaren gebruikt en nu ineens wél clean kan zijn.

Nehalennia schreef op 12-08-2026 om 14:00:

[..]

Ja als partner daarvoor open staat lijkt me dat een prima idee, en wellicht heeft to ook issues, maar iemand die harddrugs gebruikt terwijl er een baby in de buurt is mist wel behoorlijk het punt qua verantwoordelijkheid.

Iemand die een baby krijgt terwijl ze op de hoogte is van harddrug gebruik van de babydaddy is net zo goed fout lijkt mij. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.