Relaties Relaties

Relaties

Beste vriendin relatie getrouwde man

Zoals gezegd hierboven... Helemaal van het padje, alle ratio is verdwenen. Jarenlang single geweest, nu een relatie met de vader van een kind waarbij haar dochter in hockey team zit. Het is nu een paar maanden gaande. Man zegt geen intimiteit meer te hebben, zus hoopt dat man voor haar kiest, man heeft allerlei obstakel als in.... koophuis moet dan verkocht worden... woont nog een van de kinderen thuis, wachten tot dat kind uit huis is... maar daarna 'zie ik wel een kans voor ons'... Waarmee mijn zus aan hem blijft hangen, en de man EN zijn gezin heft, EN een leuk verzetje. Zo zie ik het dan..... Loopt zoiets ooit goed af voor de 'minnares'? En wat moet ik met alle verhalen? Ik weet niet meer hoe ik moet reageren...


Of het ooit goed afloopt? Als ik de strekking van dat soort topics mag geloven is de kans dat hij voor haar kiest nihiel.

Wat jij moet met alle verhalen? De vraag is, wat wil jij er mee?
Ik snap dat je er voor haar wilt zijn waarschijnlijk, maar meer dan een spiegel voor houden kun je niet. En bovenal als dit jou een hoop energie kost, zou ik proberen je grenzen te bewaken. 

Zij heeft nu wel de lusten, niet de lasten. Mocht de man zijn relatie voor haar verbreken wordt 't een stuk lastiger. Want hoe je eraan komt kom je er ook weer vanaf. Nu is zij degene die voor zijn spanning zorgt, als ze eenmaal zelf in de sleur van vaste relatie zitten zoekt ie vast weer naar iets spannenders buiten de deur. 

PristinePorpoise22

PristinePorpoise22

16-01-2022 om 09:40

Je kunt toch gewoon zeggen dat je die verhalen gewoon niet meer wil horen? 

PriceyRook54

PriceyRook54

16-01-2022 om 09:46

Is het nou je zus of beste vriendin?

Mijn vriendin doet hetzelfde, al 7 jaar (!!) met een getrouwde man met 5 kinderen. Hij woont zogenaamd in de schuur in de achtertuin thuis, ze zijn alleen maar bij elkaar voor de kinderen. Zegt hij. 

Er is geen praten met mijn vriendin, ze wil het allemaal niet horen. Over de jaren heb ik hem misschien 5 keer te zien, heel oppervlakkig, hij spreekt de taal slecht. ik vind echt dat mijn vriendin haar jaren weggooit zo, maar haar keuze, we negeren het onderwerp nu, aan beide kanten  

Niet mee bemoeien! De tijd zal leren hoe dit afloopt. Ik ken 3 stellen waar de man wel voor zijn minnares heeft gekozen dus je weet het niet he. 

op viva had je dan de smoezenlijst, die werd dan geplaatst in zulke topics. Klopte vaak wel

Ik ken een vader die om de zoveel jaar kiest voor zijn minnares. Hij heeft kinderen bij twee van zijn exen. Ik snap die vrouwen niet, zou ze door elkaar willen schudden. Zijn laatste verovering is ook nog eens echt heel leuk. Je houdt je hart vast. 

Als hij nog genoeg van zijn vrouw houdt, niet. Als hij in je zus zijn toekomstige partner ziet en geen haar op zijn hoofd eraan denkt om terug te gaan naar zijn vrouw dan is het heel andere koek.

Maar het is jouw zaak niet. Anders dan jij denkt is je zus niet ongelukkig. Ondanks haar twijfels is ze toch gelukkig genoeg om het leven wat ze nu heeft, tussen hoop en vrees, voort te zetten. En zij heeft net als iedereen, het recht om fouten te maken en daarvan te leren.

watertoren schreef op 16-01-2022 om 09:52:

Niet mee bemoeien! De tijd zal leren hoe dit afloopt. Ik ken 3 stellen waar de man wel voor zijn minnares heeft gekozen dus je weet het niet he.

Ik ook drie. Gelukkige relaties nu.

'Waarmee mijn zus aan hem blijft hangen'....

Dat is het antwoord op je vraag hoe je hierop moet reageren. Niet reageren. En haar zeggen dat je haar verhalen niet meer wil horen want dat het niet strookt met jouw mentaliteit of met jouw toekomstvisie voor je zus. Dat ze het wel mag beginnen vertellen vanaf het ogenblik dat ze officieel een koppel vormen.

Zij wil het op deze manier. Als er (later) zorgen van komen zijn die ook voor haar.

Ik weet het dat dit een koele reactie is, maar wat wil JIJ doen als dit hààr keuze is?

Heel veel relaties eindigen in een scheiding en in heel veel gevallen is de aanleiding daarvan: een ander. Dat zijn niet alleen slechte mensen. Sommigen voelen zich in een relatie erg alleen, en dan komen ze iemand tegen waarbij ze zich fijn voelen en als de hindernis om je huis, kind en hond dan desnoods maar achter te laten is genomen dan heeft de expartner weinig kans meer.

Ik vernam gisteren dat zelfs Einstein drie vrouwen/gezinnen heeft gehad. En dat was toch iemand die kon denken.

watertoren schreef op 16-01-2022 om 09:52:

Niet mee bemoeien! De tijd zal leren hoe dit afloopt. Ik ken 3 stellen waar de man wel voor zijn minnares heeft gekozen dus je weet het niet he.

Ik 1, maar daar zei betreffende minnares in een vroeg stadium dat man een knoop door moest hakken, anders ging ze zelf weg

MRI

MRI

16-01-2022 om 11:30

ja ja ik heb ook zo'n vriendin, jaren een relatie met een getrouwde man totdat de vrouw in kwestie hem er uit schopte (hij koos niet eens zelf). Nu gaan de verhalen de hele tijd over 'dat ze hem niet kan vertrouwen'. Joh? echt?

MRI schreef op 16-01-2022 om 11:30:

ja ja ik heb ook zo'n vriendin, jaren een relatie met een getrouwde man totdat de vrouw in kwestie hem er uit schopte (hij koos niet eens zelf). Nu gaan de verhalen de hele tijd over 'dat ze hem niet kan vertrouwen'. Joh? echt?

Oh de ironie... 🤣

Ken er ook eentje die twee keer naar een nieuwe ging, steeds jonger... 😬

Als jij de in de steek gelaten partij bent die het nog wat langer had willen proberen dan is dat natuurlijk zuur.

Relaties zijn heel vaak niet meer voor het leven.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.