Relaties Relaties

Relaties

Anonieme stook/treiter berichten in relatie

Uitmaken en op zoek naar een leuke man .

BritgetJones007 schreef op 09-03-2026 om 12:25:

[..]

Wat ontzettend goed van jou, want ik weet hoe eng en kwetsbaar en ongemakkelijk het voelt om hier zoiets prive gevoelige informatie te delen, om hier om advies te vragen.

Ik zit helaas zelf ook in een nare situatie en ik ben vroeger niet opgevoed in signalen (rode vlaggen herkennen), omdat ik zelf uit een warm, fijn en stabiel gezin kom. Dus eigenlijk vanuit een soort naieviteit ervan uit ging dat anderen het goed bedoelen en nooit geleerd heb naar mijn intuitie (je onderbuikgevoel) te luisteren.....

En juist dat zou ik jou adviseren. Jou vriend is helaas een grote rode vlag. Dat jou dit overkomt in de periode dat je deze vriend hebt, daar is vooral typisch. En die link lijkt toch echt jou vriend zelf te zijn: dat zijn ouders jou niet genoeg zouden vinden voor hem? Om zoiets te zeggen heeft maar 1 doel: het ondermijnen van jou zelfvertrouwen. Tel daar die rare berichten bij op die je ineens ontvangt sinds je jou vriend kent....ik zou jou het advies geven om te luisteren naar je intuitie en het niet eens gaan zoeken bij vriendinnen van hem. Hij is het zelf en hij is vooral bezig met verwarring zaaien. Dat denk ik.

Sterkte met deze situatie

Fijn je hier te lezen, hoe is het met je? Zit er al vooruitgang in jouw situatie? Ik denk vaak aan je en ben bezorgd. Ik hoop dat het goed met je gaat en begrijp het ook als je hier niet meer ingaat op je persoonlijke situatie.

Debby1987

Debby1987

09-03-2026 om 13:41 Topicstarter

Dus ik ben geen aanstelster of overgevoelig als ik echt last had van die berichten? Heb er nog wel verdriet van maar omdat er geen smsjes meer binnen kunnen komen sinds twee weken geen last van dat het nog doorgaat bedoel ik. Blokkeren ging niet omdat het via internet kwam. En is het jaloers of aanstellerig van mij dat ik het in combinatie met die berichten vreemd vind dat hij opeens sinds een maand z'n telefoon overal mee naartoe neemt? Hij zat gisterochtend toen ik wakker werd ook op z'n telefoon maar dan zat hij op de rand van het bed met z'n rug naar me toe. Dus ook weer telefoon onzichtbaar voor mij. En toen we gingen eten pakte hij hem en ging er even op, hij dacht dat ik ging zitten ook aan tafel maar ik moest nog iets pakken achter hem dus ik had z'n scherm kunnen zien. En toen deed hij ook snel z'n telefoon weer op vergrendeling klikken zodat het scherm zwart werd. 

En is het raar in combinatie met dit allemaal dat ik er een vreemd gevoel van krijg dat hij als we samen zijn vaak z'n telefoon checkt en toen we vrijdagmiddag niet samen waren en hij gewoon vrij dat hij 5 uren lang z'n whatsapp niet opent? Dus überhaupt niet kijkt of hij iets van mij binnen had? (Hij wist dat ik ongesteld moest worden en dan heb ik de eerste twee dagen ontzettend hoofdpijn en buikpijn en voel me psychisch even heel naar.

Debby1987 schreef op 09-03-2026 om 13:41:

En is het raar in combinatie met dit allemaal dat ik er een vreemd gevoel van krijg dat hij als we samen zijn vaak z'n telefoon checkt en toen we vrijdagmiddag niet samen waren en hij gewoon vrij dat hij 5 uren lang z'n whatsapp niet opent? Dus überhaupt niet kijkt of hij iets van mij binnen had? (Hij wist dat ik ongesteld moest worden en dan heb ik de eerste twee dagen ontzettend hoofdpijn en buikpijn en voel me psychisch even heel naar.

Al het eerdere is raar, maar 5 uur je watsapp niet openen vind ik niet raar. Ik kijk er misschien 2 of 3x per dag naar. Bij mijn ontbijt, lunch en als ik 's avonds op de bank plof. 

Debby1987

Debby1987

09-03-2026 om 13:50 Topicstarter

snap ik Ysenda maar hij zegt zelf altijd dat hij minimaal elk half uur op z'n app kijkt em als hij bij mij is zit hij ook vaak te appen. 

De combinatie van het geheel is raar Debby. Ik zou mezelf beschermen als ik jou was en stoppen met deze relatie. Deze man lijkt met van alles bezig maar onvoldoende met jou..

Ik denk dat jouw vriend jou stalkt. 

Debby1987

Debby1987

09-03-2026 om 14:26 Topicstarter

hij is het niet want er kwamen ook soms berichten binnen als hij naast me zat. 

Kampeerder schreef op 09-03-2026 om 12:28:

[..]

Die is jou alvast aan het voorbereiden op zijn vreemdgaan. Hij leert je alvast hoe je moet reageren als het zover is. Als hij vreemdgaat ligt het vooral aan jou!

Had je deze gelezen? 

Lieverd kijk uit met deze man! 

Debby1987 schreef op 09-03-2026 om 14:26:

hij is het niet want er kwamen ook soms berichten binnen als hij naast me zat.

Sms’jes verstuurd vanaf het internet kun je ook plannen. Om 9 uur dit versturen om 9.15 volgende sms’je etc.

krulliebollie schreef op 09-03-2026 om 14:35:

[..]

Sms’jes verstuurd vanaf het internet kun je ook plannen. Om 9 uur dit versturen om 9.15 volgende sms’je etc.

Dit

Voor hem ook leuker, kan hij zien hoe het bij je binnenkomt...letterlijk en figuurlijk.

Ik vind het wel apart dat hij zegt dat je maar om die berichtjes moet lachen. Zoals je het vertelt, is het niet om te lachen. Ik zou goed bij jezelf blijven nagaan wat je gevoel over hem is. Vertrouwen is wel echt de basis. Sterkte!

Debby1987

Debby1987

09-03-2026 om 15:45 Topicstarter

Dankjewel voor jullie berichten. Ik doe er zeker wat mee. Wil er iemand mij alsjeblieft ook vertellen of ik jaloers ben of een aansteller of te overgevoelig als ik bang ben dat er een kern van waarheid in die berichten zit en hij inderdaad contact heeft met een andere vrouw? Vooral omdat hij sinds een maand zo anders met z'n telefoon omgaat? Of is dit misschien toch wel een klein beetje begrijpelijk dat ik me zo voel? 

Ik kan er niet meer naar vragen want in het begin heb ik het er al een paar keer over gehad ( toen kwamen die berichten nog niet) dat ik het een beetje moeilijk vond dat hij best wel vaak over vriendinnen praatte en die vriendinnen regelmatig hartjes gaf in plaats van likes op Facebook. En hij wilde toen vriendschappelijk contact houden met vrouwen waar hij op lexa contact mee had (niet mee afgesproken). Ik vond dat niet leuk en hij noemde me toen een beetje jaloers maar wel schattig. Onze basis is dus ook niet heel goed.

Hij is wel veranderd ten opzichte van andere vrouwen want het kwam dat hij zo deed omdat hij nooit eerder een vriendin had gehad. Hij zat de eerste paar maanden van onze relatie nog in de vrijgezellen modus zei hij. En ik heb twee weken terug gezegd dat ik het idee had dat hij contact had met iemand anders vanwege zijn veranderde telefoon gebruik. Op dat veranderde telefoon gebruik ging hij niet in maar hij zei dat hij geen contact had met iemand anders en dat hij het gevoel heeft dat hij zich steeds moet verdedigen en dat dat vragen van mij naar andere vrouwen als een rode draad door de relatie loopt. Ik had er tot twee weken terug al maanden niet meer naar gevraagd. Maar ik kan er nu dus echt niet meer naar vragen. Ben ik slecht en jaloers?

Ik vind jou niet te overgevoelig.

Vriendschappelijk contact met een vriendin van de basisschool OK, maar contact houden met vrouwen die hij nog nooit ontmoet heeft en op Lexa zitten omdat ze een relatie zoeken? Dat vind ik een beetje raar.

(maar laat je hierbij niet leiden door de SMS'jes. Die kunnen gewoon verzonnen zijn, en als ze dan toevallig kloppen is dat toeval, geen "kern van waarheid")

Je hebt een half jaar een relatie, je hebt nog een halve eeuw of meer voor de boeg. Dit gezeik wil je toch niet nog meer dan vijftig jaar aanhoren? 

Het was even leuk, het blijkt niet voor altijd, en door.....! 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.