Over het forum Over het forum

Over het forum

Win een dinercheque t.w.v €100,-


ScarceKudu74

ScarceKudu74

03-12-2021 om 17:43

Leuk Letterkoekje, gefeliciteerd  

Superleuke actie . En helemaal mooi als het nieuwe leden oplevert.

Wat een leuke actie

letterkoekje schreef op 03-12-2021 om 17:20:

Dan zal ik jullie al van een deel van de 'kopzorgen-over-wie-heeft-gewonnen' afhelpen!

Ik ben winnaar van een aankoopbon van 20€ (*). Ik was er heel blij mee, heb de moderators ook bedankt en gekeken of dat werd aangekondigd. Nergens gezien. En ik vond het ongepast om spontaan zelf een post te plaatsen in de trant van: 'moet je nu eens iets weten?' Dat vond ik opschepperig. Maar ik vind dat jullie gelijk hebben dat we mogen weten wie in de prijzen is gevallen.

(*) nog niks gekocht, bol.com staat zo vol dat ik waarlijk keuzestress heb maar met de feestdagen gaat dat probleem snel opgelost zijn (denk ik).

Gefeliciteerd Letterkoekje! Ik heb wel ergens van de eerste actie een uitslag gezien. Volgens mij in mijn draadje met de vraag of dit echt of spam was.

Ik moet wel aan de slag, ik lees meer dan ik post. Kun je ook ergens zien hoeveel je in een maand gepost hebt?

Leuk Letterkoekje! Het is je gegund.

Schemerlampje schreef op 03-12-2021 om 17:52:

Ik moet wel aan de slag, ik lees meer dan ik post. Kun je ook ergens zien hoeveel je in een maand gepost hebt?

Op het poppetje rechts boven en dan 'mijn profiel'. Daar zie je je totaal aantal en als je op de 'berichten op het forum' klikt zie je je specifieke posts. Dus je zou kunnen tellen of gewoon onthouden op hoeveel je nu zit

Gefeliciteerd letterkoekje! Leuk dat je het hier deelt! Geniet van je prijs!

Wat een ontzettend leuke actie voor alle (actieve) forummers. Echt een dikke pluim voor jullie van Via! Met zulke acties maken jullie dit forum nóg leuker dan het al was. Geen idee of ik de 25 posts deze maand nog haal, maar ik gun deze bon iedereen 

super leuk initiatief!


Gefeliciteerd letterkoekje !  Leuk hoor .

Weten jullie nu welk gevoel in mijn hart overheerst?

Hoe moet ik dat omschrijven?

Een intense blijheid en warme gloed rond mijn hart omdat jullie mij dat zo gunnen, dat jullie mij ook nog feliciteren voor iets waar gewoon de factor 'geluk' belangrijk was. Want je moet er niet slim, knap, sportief, of wat dan ook voor zijn. Gewoon 'geluk' hebben. En het is de eerste keer in mijn leven dat mij zoiets overkomt, het lotje waar ik 3€ mee heb gewonnen niet meegerekend! (want daar had ik 3€ voor betaald, dus eigenlijk niks gewonnen maar inzet terug.  )

I lov' you all!!!!

Peen schreef op 03-12-2021 om 15:49:

Het zou wel leuk zijn als we ook horen wie de prijs wint, dat is tot nu toe niet zo toch?

Ik heb een cadeaubon gewonnen, superleuk!! Echt heel blij mee, heb een leuk cadeautje voor onder de boom uitgezocht 😃😃Ik wist trouwens ook niks van de actie, dus het berichtje van de moderator zag ik heel per ongeluk, maar was dus extra grote verrassing! 

sammie500 schreef op 03-12-2021 om 20:09:

[..]

Ik heb een cadeaubon gewonnen, superleuk!! Echt heel blij mee, heb een leuk cadeautje voor onder de boom uitgezocht 😃😃

Gefeliciteerd. Wat ga je krijgen?

Nou wat heerlijk Letterkoekje, dat je niet alleen blij bent met je prijs, maar dat je ook nog eens gelukkig wordt van de reacties op dit forum 🥰

Jij ook van harte gefeliciteerd Sammie! Heb je iets voor jezelf uitgezocht of voor iemand anders?

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.