Over het forum Over het forum

Over het forum

Win een dinercheque t.w.v €100,-


leuke actie! Ik weet nog wel een restaurant waar ik heen wil 

Ah deze had ik nog niet voorbij zien komen maar inderdaad een heel leuke actie! En Letterkoekje en Sammy (en anderen die in afgelopen tijd gewonnen hebben) gefeliciteerd met jullie prijzen! 
Sammy brengt me gelijk op een idee want mijn leeslampje is vorige week overleden na 30 jaar (jaja) trouwe dienst. Ik heb een tafellampje van zolder af geplukt maar vind dat het toch net te weinig licht geeft dus ik ga ook eens rondstruinen voor een nieuwe. Ik had een bon gekregen van Sint

Neweve schreef op 06-12-2021 om 11:30:

leuke actie! Ik weet nog wel een restaurant waar ik heen wil

Oeehh vertel vertel


Ik zou wel naar een Sterrenrestaurant toe willen, mijn man is er helaas niet voor te porren maar wie weet een vriendin.

Hobbelster schreef op 06-12-2021 om 13:30:

[..]

Oeehh vertel vertel


Ik zou wel naar een Sterrenrestaurant toe willen, mijn man is er helaas niet voor te porren maar wie weet een vriendin.

Dan moet je nog wel een paar extra bonnen winnen

Of zelf bijleggen. 100,- scheelt toch een flinke slok op een borrel in zo'n tent.

Hobbelster schreef op 06-12-2021 om 13:30:

[..]

Oeehh vertel vertel

Ik zou wel naar een Sterrenrestaurant toe willen, mijn man is er helaas niet voor te porren maar wie weet een vriendin.

Een net geen sterrenrestaurant in mijn woonplaats. Gaat niet volledig lukken op de bon, maar we komen een eind. 

Al is hun afhaal volgens mij 30-40pp. Dat zou ook nog een optie kunnen zijn



Ik zou mijn moeder meenemen naar het kreeft-restaurant in België waar ik haar op haar verjaardag ook op getrakteerd heb. Dat was echt goddelijk! 

redbulletje schreef op 06-12-2021 om 14:53:

Ik zou mijn moeder meenemen naar het kreeft-restaurant in België waar ik haar op haar verjaardag ook op getrakteerd heb. Dat was echt goddelijk!

Oeh dat klinkt goed! In welke regio in België?

Liefkleingeitje schreef op 06-12-2021 om 14:59:

[..]

Oeh dat klinkt goed! In welke regio in België?

In Rotselaar (De Rode Kreeft) goddelijke kreeft thermidor 😋 

Hobbelster schreef op 06-12-2021 om 13:30:

[..]

Oeehh vertel vertel


Ik zou wel naar een Sterrenrestaurant toe willen, mijn man is er helaas niet voor te porren maar wie weet een vriendin.

Ik wil wel met je mee hoor als je wint

Wat een leuke actie!

Wie heeft er eigenlijk gewonnen?

Ja ik vroeg me ook af wanneer de winnaar gepubliceerd wordt. 

Ik ben ook  wel benieuwd wie er gewonnen heeft.

Ik heb helaas niet gewonnen, was leuk geweest 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.