Over het forum Over het forum

Over het forum

Win een dinercheque t.w.v €100,-


Leuk! Ik had bij de vorige actie ook het idee dat het daardoor actiever werd.

ScarceKudu74

ScarceKudu74

03-12-2021 om 15:49

Het zou wel leuk zijn als we ook horen wie de prijs wint, dat is tot nu toe niet zo toch? 

Ooh dat zou leuk zijn! 

Leuke actie!
Zelf merk ik dat ik op het begin actiever was hier dan dat ik nu ben. Al ben ik hier nog steeds best vaak, ik deel minder. Dus of ik zelf de 25 berichten  haal? Geen idee. 
Maar sowieso een leuke.. Uhm.. lekkere actie.😀 

ScarceKudu74

ScarceKudu74

03-12-2021 om 15:58

RavIvaR schreef op 03-12-2021 om 15:56:

Leuke actie!
Zelf merk ik dat ik op het begin actiever was hier dan dat ik nu ben. Al ben ik hier nog steeds best vaak, ik deel minder. Dus of ik zelf de 25 berichten haal? Geen idee.
Maar sowieso een leuke.. Uhm.. lekkere actie.😀

Ik ga juist steeds meer schrijven, het is leuk hier de laatste tijd. Geen gezeur meer 

Leuk zeg!

Leuke actie weer 

wat leuk deze actie! Echt goed dat jullie steeds nadenken over hoe je meer mensen kan bereiken en het forum actief kan houden. 👍🏻

Peen schreef op 03-12-2021 om 15:49:

Het zou wel leuk zijn als we ook horen wie de prijs wint, dat is tot nu toe niet zo toch?

Dat zou idd leuker zijn dat er een topic komt waarin de prijswinnaars genoemd worden. 

leuk ! 

Dan zal ik jullie al van een deel van de 'kopzorgen-over-wie-heeft-gewonnen' afhelpen!

Ik ben winnaar van een aankoopbon van 20€ (*). Ik was er heel blij mee, heb de moderators ook bedankt en gekeken of dat werd aangekondigd. Nergens gezien. En ik vond het ongepast om spontaan zelf een post te plaatsen in de trant van: 'moet je nu eens iets weten?' Dat vond ik opschepperig. Maar ik vind dat jullie gelijk hebben dat we mogen weten wie in de prijzen is gevallen.

(*) nog niks gekocht, bol.com staat zo vol dat ik waarlijk keuzestress heb maar met de feestdagen gaat dat probleem snel opgelost zijn (denk ik).

letterkoekje schreef op 03-12-2021 om 17:20:

Dan zal ik jullie al van een deel van de 'kopzorgen-over-wie-heeft-gewonnen' afhelpen!

Ik ben winnaar van een aankoopbon van 20€ (*). Ik was er heel blij mee, heb de moderators ook bedankt en gekeken of dat werd aangekondigd. Nergens gezien. En ik vond het ongepast om spontaan zelf een post te plaatsen in de trant van: 'moet je nu eens iets weten?' Dat vond ik opschepperig. Maar ik vind dat jullie gelijk hebben dat we mogen weten wie in de prijzen is gevallen.

(*) nog niks gekocht, bol.com staat zo vol dat ik waarlijk keuzestress heb maar met de feestdagen gaat dat probleem snel opgelost zijn (denk ik).

Wat leuk Letterkoekje. Gefeliciteerd 🎉

Gefeliciteerd Letterkoekje

Bailey26 schreef op 03-12-2021 om 17:29:

Gefeliciteerd Letterkoekje

Dankje, dankje! (ook aan Lollypopje natuurlijk)

Nog vergeten bij mijn vorige post te zetten: ik wens jullie ALLEMAAL veel succes!

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

03-12-2021 om 17:42

letterkoekje schreef op 03-12-2021 om 17:20:

Dan zal ik jullie al van een deel van de 'kopzorgen-over-wie-heeft-gewonnen' afhelpen!

Ik ben winnaar van een aankoopbon van 20€ (*). Ik was er heel blij mee, heb de moderators ook bedankt en gekeken of dat werd aangekondigd. Nergens gezien. En ik vond het ongepast om spontaan zelf een post te plaatsen in de trant van: 'moet je nu eens iets weten?' Dat vond ik opschepperig. Maar ik vind dat jullie gelijk hebben dat we mogen weten wie in de prijzen is gevallen.

(*) nog niks gekocht, bol.com staat zo vol dat ik waarlijk keuzestress heb maar met de feestdagen gaat dat probleem snel opgelost zijn (denk ik).

Ah wat leuk! Het is je van harte gegund. Die keuzestress herken ik. Ik krijg van mijn werkgever altijd een bon als kerstpakket, en ik kan me nu al druk maken dat ik straks moet kiezen .

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.