Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Ander forum, dus hier nieuwe kansen. Volgens mij kan hier veel zolang je je standpunten op een nette manier formuleert.

Daglichtlamp schreef op 29-02-2024 om 15:09:

Ander forum, dus hier nieuwe kansen. Volgens mij kan hier veel zolang je je standpunten op een nette manier formuleert.

Top. Het is nu ook weer niet zo dat ik schuimbekkend wakker word. Meestal ben ik wel zoetjes aan het tiepen, maar soms ben ik wat villein. 

Hopelijk is er hier geen lange arm van Viva, whatsappcircuit, geprivilegieerde oudgedienden en een Coldeweijeriaanse gluurbrigade om je een ban aan te smeren, waarna een zelfverklaarde modpolitie nog even collectief gaat natrappen terwijl jij je niet meer kan verweren. 




Campanula schreef op 29-02-2024 om 15:04:

Maakt een banverleden bij Viva op dit forum nog uit? Aangezien er een historie is tussen deze platformen. Ik was daar Housemus, TanteJuut en Campanula. 3 x perma voor 'provoceren'. Nou klopt dat provoceren wel, maar hopelijk interpreteren jullie dit meer als 'Pietje Bell' dan als 'Hannibal' achter een toetsenbord. Ik zal het wel gaan merken. Ik vaar uiteindelijk toch op mijn eigen kompas. Het punt van de Viacratie begrijp ik.

Verder mis ik niets. Prima forum, werkt goed en een heldere lijst op de eerste bladzijde. Kan niets verzinnen.

Banverleden daar mag hier niet uitmaken vind ik.  Dat is net alsof je je puber die brutaal is geweest op school (en daarvoor strafwerk heeft gekregen) thuis nog huisarest geeft als straf.

We kennen je hier nog niet, welkom, en gaan wel zien of er posts uit je toetsenbord komen die niet door de beugel kunnen.  Ik ben geen moderator dit is slechts mijn idee hierover. 

Campanula schreef op 29-02-2024 om 15:31:

[..]

Top. Het is nu ook weer niet zo dat ik schuimbekkend wakker word. Meestal ben ik wel zoetjes aan het tiepen, maar soms ben ik wat villein.

Hopelijk is er hier geen lange arm van Viva, whatsappcircuit, geprivilegieerde oudgedienden en een Coldeweijeriaanse gluurbrigade om je een ban aan te smeren, waarna een zelfverklaarde modpolitie nog even collectief gaat natrappen terwijl jij je niet meer kan verweren.

Ik vind dat hier best veel kan, maar er hebben zich wel groepjes gevormd die elkaar steunen. Of er een whatsappcircuit bestaat weet ik niet zeker, omdat dit een vrij klein forum is, zouden het ook rooksignalen kunnen zijn

Campanula schreef op 29-02-2024 om 15:31:

[..]

Top. Het is nu ook weer niet zo dat ik schuimbekkend wakker word. Meestal ben ik wel zoetjes aan het tiepen, maar soms ben ik wat villein.

Hopelijk is er hier geen lange arm van Viva, whatsappcircuit, geprivilegieerde oudgedienden en een Coldeweijeriaanse gluurbrigade om je een ban aan te smeren, waarna een zelfverklaarde modpolitie nog even collectief gaat natrappen terwijl jij je niet meer kan verweren.




Nee volgens mij hebben wij die gelukkig niet.  Sommige dingen kun je missen als kiespijn.

Meestal zijn er wel wat whatsapp groepjes en er zijn wat Viva forummers die zich op beide fora begeven dus helemaal onzichtbaar ben je hier niet.

Maar volgens mij corrigeert men elkaar hier onderling meer en is de sfeer gemoedelijk.

Yumi schreef op 29-02-2024 om 15:51:

[..]

Ik vind dat hier best veel kan, maar er hebben zich wel groepjes gevormd die elkaar steunen. Of er een whatsappcircuit bestaat weet ik niet zeker, omdat dit een vrij klein forum is, zouden het ook rooksignalen kunnen zijn

Hahaha. 

Verder is er an sich niets mis met steunen, groepsvorming en vriendschappelijk contact via andere wegen.

Weet niet of het eerder genoemd is maar ik vind het jammer dat je je bericht maar een minuut of 30 aan kan passen ipv de hele tijd 

OperaQueen schreef op 02-04-2024 om 16:59:

Weet niet of het eerder genoemd is maar ik vind het jammer dat je je bericht maar een minuut of 30 aan kan passen ipv de hele tijd

Daarna kun je met een uitroepteken forumbeheer vragen om het aan te passen. Mijn ervaring is dat dat snel gebeurt.

Deze korte aanpastijd voorkomt het leeghalen van posts, omdat de reacties niet bevallen.

OperaQueen schreef op 02-04-2024 om 16:59:

Weet niet of het eerder genoemd is maar ik vind het jammer dat je je bericht maar een minuut of 30 aan kan passen ipv de hele tijd


Er staat zelfs in de openingspost expliciet vermeld dat dit niet geïmplementeerd gaat worden. Dus, ja, het is eerder genoemd.

Ohh dat had ik dan gemist... (ik lees dit topic nooit)
Ik snap het ook wel hoor.. Ok dan pas ik mn vraag iets aan: misschien wat langer dan 30 min.? 

Yumi schreef op 29-02-2024 om 15:51:

[..]

Ik vind dat hier best veel kan, maar er hebben zich wel groepjes gevormd die elkaar steunen. Of er een whatsappcircuit bestaat weet ik niet zeker, omdat dit een vrij klein forum is, zouden het ook rooksignalen kunnen zijn


Daar ben ik ook van overtuigd.

Ik blijf het wel heel jammer vinden dat er nu al (voor zover ik weet) drie rete-goeie forummersters voor langere tijd een ban hebben, en waarvan niet duidelijk is of ze nog terug mogen komen. Deze drie waren zeker geen 'lid' van een groepje. Ze gaven (los van elkaar) interessante antwoorden. Of ik het nou eens was of niet, ze waren de moeite waard om te lezen.  Ze hadden zelfs meer likes dan aantal berichten achter hun naam, en die likes kregen ze vast niet omdat ze lid zijn van 'een groepje'.

Wie ik al langere tijd mis op het forum is Cookielover, ik heb haar zeker meer dan een jaar niet gesproken, wat ik erg jammer vind. Mis haar rake en grappige reacties.
Zomaar ineens foetsie….weg.
Ze hoeft niemand verantwoording af te leggen waarom ze niet (meer) post..maar ik zou graag willen weten of alles ok is met haar 

misschien kan er een ander topic komen voor "Wie mis je?", zodat dit topic ontopic kan blijven?

Meer mensen, ik vind dat het forum veel potentie heeft maar het is hier te stil.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.