Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Inderdaad. (zie het nu ik 'lees meer' heb opengeklikt) Sorry voor het onnodig vragen.

Maar nu weet ik nog steeds niet wanneer RedBulletje terug komt. En misschien is de moderator vergeten 'de rem' (de ban) er van af te halen bij RB. Dat zou jammer zijn.

Of het is een perma ban. Maar volgens mij doen de mods daar geen uitspraken over. 

Volk.
Echt, ik hou het wat luister je nu topic bijna op mijn eentje open, terwijl vrijwel iedereen toch naar iets luistert.
Dus volk, leden, mensen, participanten,... 

De Covid rubriek laten ondergaan in de gezondheidsrubriek? Het is nu niet meer zo'n alom besproken topic als het een paar jaar geleden was.

Moirmel schreef op 26-11-2023 om 19:57:

Volk.
Echt, ik hou het wat luister je nu topic bijna op mijn eentje open, terwijl vrijwel iedereen toch naar iets luistert.
Dus volk, leden, mensen, participanten,...

Oh, deze kon ik niet vinden dus ik heb een nieuw luistertopic aangemaakt.

libellas-vertellen-dit-willen-vrouwen-echt-voor-valentijnsdag.webp

Iedereen 'Happy Valentijnsdag' gewenst.
Anoniempje

Metallover schreef op 10-09-2022 om 14:05:

Nou ik zou toch wel willen weten waaróm Pejeka geband is, een perma nota bene. Ik snap best dat mensen zich aan hem stoorden nu en dan, maar ik kan me niet voorstellen wat voor ernstigs hij gezegd of gedaan moet hebben dat het hem een permaban heeft opgeleverd.
Een type als hij geeft een forum als dit juist wat jeu.


Nog steeds een ban. 

Pejeka had bijna net zoveel likes als berichten achter haar naam. Dan word ze vast gewaardeerd door andere forummers neem ik aan.

Ik waardeerde Pejeka ook heel erg. Maar het is geen haar hoor. Pejeka is een man.

watertoren schreef op 29-02-2024 om 10:02:

Ik waardeerde Pejeka ook heel erg. Maar het is geen haar hoor. Pejeka is een man.


Dat maakt niet uit. Het was de mening die ik kon waarderen, ook als het een andere mening dan de mijne was.

Pejeka is een smaakmaker geweest op verschillende fora. Zonde dat hij een perma heeft. Dit forum kan wel wat opleving gebruiken en dat heb je met mensen die wat toevoegen, die wat uitgesprokener zijn. Het kan ervoor zorgen dat anderen aansluiten op dit forum.

Anfisa schreef op 29-02-2024 om 14:15:

Pejeka is een smaakmaker geweest op verschillende fora. Zonde dat hij een perma heeft. Dit forum kan wel wat opleving gebruiken en dat heb je met mensen die wat toevoegen, die wat uitgesprokener zijn. Het kan ervoor zorgen dat anderen aansluiten op dit forum.

Hij jaagde hier ook juist mensen weg met zijn gedrag.

Maar uiteindelijk gaat het erom of je je aan de regels houdt of niet. Niet of je mensen aantrekt of wegjaagt. Hij heeft meerdere bannen gehad en hield zich dus niet aan de regels. Dan is dit het resultaat. Het is nu eenmaal geen democratie maar een Viacratie.

Overigens gaat dit topic niet over wie je mist maar welke dingen je aan het forum mist. Maar dat is hier al vaker benoemd

Oh excuses Lollypop. Ik heb dit topic niet van begin tot einde gelezen maar got the message.
Als iemand het te bont maakt, heeft het natuurlijk gevolgen. Krijgt iemand hier eigenlijk eerst een waarschuwing? Ik zie nergens een bantopic maar misschien gaat het hier wat anoniemer. Wellicht wat  rustiger.

Anfisa schreef op 29-02-2024 om 14:33:

Oh excuses Lollypop. Ik heb dit topic niet van begin tot einde gelezen maar got the message.
Als iemand het te bont maakt, heeft het natuurlijk gevolgen. Krijgt iemand hier eigenlijk eerst een waarschuwing? Ik zie nergens een bantopic maar misschien gaat het hier wat anoniemer. Wellicht wat rustiger.

Het hangt ervan af wat je doet en Welke regels je breekt. Maar meestal heeft iemand die een perma krijgt er zeker wel meerdere bannen op zitten. In mijn herinnering gold dat ook voor hem. Er is hier inderdaad geen bantopic, maar als je op iemands profiel klikt kun je wel zien of iemand een bann heeft. Her staat alleen niet bij Waarvoor of hoe lang.

Ah okay, handig om te weten, dank je wel. Tot dusverre heb ik nog nooit ergens een ban of waarschuwing gehad maar het is nog even aftasten hoe scherp een discussie mag zijn. 
Leuk dat Alex nog moderator is. Het is verder technisch een mooi werkend forum  vooral de muzieklinkjes werken erg goed.

Maakt een banverleden bij Viva op dit forum nog uit? Aangezien er een historie is tussen deze platformen. Ik was daar Housemus, TanteJuut en Campanula. 3 x perma voor 'provoceren'. Nou klopt dat provoceren wel, maar hopelijk interpreteren jullie dit meer als 'Pietje Bell' dan als 'Hannibal' achter een toetsenbord. Ik zal het wel gaan merken. Ik vaar uiteindelijk toch op mijn eigen kompas. Het punt van de Viacratie begrijp ik. 

Verder mis ik niets. Prima forum, werkt goed en een heldere lijst met actiepunten op de eerste bladzijde. Kan niets verzinnen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.