Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


Dftt

Fleurtje_5 schreef op 13-02-2023 om 15:56:

De nickname mag ik vast niet noemen, maar ik vind het wel rete jammer dat deze forummer weg is.

Deze forummer had altijd een heldere mening. Men hoeft het niet eens te zijn met een forummer op een openbaar discussieforum, maar ik vind het wel goed om 'een andere kijk' te zien. Dát heet een discussie. Deze forummer heb ik nooit beledigend zien reageren.

Dit is al de zoveelste forummer met een eigen mening die niet meer op dit forum kan of niet meer mee wil praten, ............(opmerking gewist )

Dus ik vind het gewoon rete jammer. (voor zover ik dat mag vinden)

Dat jij het niet beledigend vond, betekent niet dat het voor niemand beledigend was of werd gevonden. Jouw mening en ervaring is niet de maatstaf.

Maar deze discussie is hier laatst ook al gevoerd in dit topic en was toen net zo offtopic als dat hij nu is. Dus kan dit topic nu weer gewoon gebruikt worden waar die voor bedoeld is?

....toch maar gewist......

-knip-

-knip-

@Fleurtje Het modtopic is niet voor niks gesloten, ga dan dit topic daar niet voor gebruiken. Nogmaals als je het niet eens bent met het forumbeleid ga in gesprek met Alex, maar ga niet steeds dit topic offtopic trekken. Dat is ontzettend irritant.

@Alex en om weer ontopic te gaan Is het nieuw dat woorden automatisch worden afgebroken in het tekstvak? Ik weet dat het taalkundigcorrect is, maar ik vind het toch een beetje irritant.

-knip- zie regel 4.2 van de huisregels

Fleurtje_5 schreef op 19-02-2023 om 09:41:

Waarom is dat artikel gewist? Het was hartstikke ONTOPIC, het ging over wat ik mis op dit forum. Dat soort discussies mis ik dus op dit forum.

Lees de OP eens. Dit gaat over welke technische dingen je mist op het forum. Niet over wat er mis is op dit forum 🤦 maar dat is je slechts een keer of zoveel verteld.

Lollypopje schreef op 19-02-2023 om 09:31:

@Alex en om weer ontopic te gaan Is het nieuw dat woorden automatisch worden afgebroken in het tekstvak? Ik weet dat het taalkundigcorrect is, maar ik vind het toch een beetje irritant.

Nee, dat is eigenlijk al heel lang maar mogelijk is er iets aan de browser-kant nu geüpdatet waardoor het anders uitpakt?

En verder qua algemene update aankondiging, medium/lange openingsberichten worden nu vanaf pagina 2 standaard ingeklapt en moet je uitklappen om te lezen - dit in de aanname dat je deze op pagina 1 al gelezen hebt. Op- en aanmerkingen, verbeteringen etc. hierop natuurlijk van harte welkom!

AlexOudersnl schreef op 25-02-2023 om 15:43:

[..]

Nee, dat is eigenlijk al heel lang maar mogelijk is er iets aan de browser-kant nu geüpdatet waardoor het anders uitpakt?

En verder qua algemene update aankondiging, medium/lange openingsberichten worden nu vanaf pagina 2 standaard ingeklapt en moet je uitklappen om te lezen - dit in de aanname dat je deze op pagina 1 al gelezen hebt. Op- en aanmerkingen, verbeteringen etc. hierop natuurlijk van harte welkom!

Het kan ook zijn dat me dat met mijn LChoofd gewoon niet eerder is opgevallen 😂

Die update vind ik trouwens heel fijn. Scheelt een hoop scrollen bij lange OP's

Lollypopje schreef op 25-02-2023 om 15:47:

[..]

Het kan ook zijn dat me dat met mijn LChoofd gewoon niet eerder is opgevallen 😂

Die update vind ik trouwens heel fijn. Scheelt een hoop scrollen bij lange OP's

ik zie het ook sinds kort hoor, dus ligt niet aan je hoofd. 

Ik zou het wel prettig vinden als de reclame wat meer afgestemd wordt op het onderwerp. Er is nu een topic over iemand die informatie wil over abortus. Onderaan reclame over een geboorteplan opstellen, vind dat niet zo gepast 

Rozi schreef op 06-03-2023 om 02:59:

Ik zou het wel prettig vinden als de reclame wat meer afgestemd wordt op het onderwerp. Er is nu een topic over iemand die informatie wil over abortus. Onderaan reclame over een geboorteplan opstellen, vind dat niet zo gepast

Dank voor het aankaarten!

We hebben verschillende advertenties die geplaatst worden, soms semi-willekeurig maar ook soms op basis van de forum rubriek. Bij deze zal het laatste het geval zijn, deze banner staat in alle topics in de Zwangerschap en bevallen rubriek.

Ik weet niet precies welke topic je op doelt, maar ik heb nu wel een uitsluiting op een paar trefwoorden ingesteld, mocht de banner alsnog op ongepaste plekken staan dan hoor ik 't graag!

Het valt op dat er soms (jaren)oude topics weer omhoog worden gehaald.
Zou het mogelijk zijn om topics die stil zijn gevallen na een bepaalde tijd te sluiten?

Tover-Feetje schreef op 15-03-2023 om 11:49:

Het valt op dat er soms (jaren)oude topics weer omhoog worden gehaald.
Zou het een mogelijk zijn om topics die stil zijn gevallen na een bepaalde tijd te sluiten?

Volgens mij krijg je bij een oud topic wel altijd de vraag of je hier echt op wil reageren als het een oud topic is. Dat wordt dan blijkbaar genegeerd.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.