Over het forum Over het forum

Over het forum

Wat mist er nog op het forum?


BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-01-2023 om 18:28

Lollypopje schreef op 17-01-2023 om 18:22:

[..]

Heus ik snap hoe bepaalde modbesluiten je kunnen frustreren of boos maken, dat heb ik zelf ook weleens gehad. Maar dan nog is dit daar niet de plek voor, daar gaat het mij om. Dus draag ik een andere optie aan, die wel kan. Als mensen dat niet willen, moeten ze niet van hun probleem mijn probleem maken door een topic te vervuilen dat daar niet voor bedoelt is, want dat is gewoon super vervelend.

En dit is het laatste wat ik hier over zeg.

Misschien had je dan beter gewoon gezegd waar ze wel terecht kunnen met hun grieven, want een ander topic zie ik niet zo meteen. 
En sorry voor de mods want jullie doen waarschijnlijk jullie best en ik wil jullie bedanken voor jullie vrijwillige inzet, maar het sluiten van het feedback topic heeft niet bepaald geholpen. Ergens moet er toch een open communicatielijn zijn tussen de moderators en de gebruikers.

Ik verwijs jullie graag naar het H&M topic voor mijn laatste bericht daar, mocht iets niet duidelijk zijn, of mocht je aanvullende vragen hebben, dan kan je mij een PB sturen / een mail sturen naar [email protected]. Maar weet wel, ik sta achter de topicsluiting dus het kan zijn dat mijn antwoorden je niet bevallen - en dat is simpelweg hoe het is.

Een openbaar topic hebben we niet omdat het in de praktijk niet de uitwerking had die we wilden, er werd bijv. te vaak gefit op elkaar of mensen vielen over elkaar om op de moderators te bashen.
Discussie hier is verder niet wenselijk en mag ook bij deze stoppen, dank.

Lollypopje schreef op 17-01-2023 om 16:59:

@Alex om weer ontopic te gaan
Hoe staat het met de lijst in de OP? Is er nog zicht op om daar dingen van op te gaan pakken?

Yes! Heb nu eindelijk/weer een nieuwe teksteditor op het oog (die ontwikkelen wij niet zelf, wij implementeren er 1 van een derde partij), eentje die niet een rib uit ons lijf kost maar ogenschijnlijk wél goed werkt op alle platforms en niet de rare quirks heeft zoals de huidige editor (eerste letter geen hoofdletter, rare enters/witruimte, etc).

 Alleen is deze nog wel in ontwikkeling en niet helemaal stabiel maar ik ga binnenkort hiermee experimenteren.

AlexOudersnl schreef op 17-01-2023 om 18:55:

[..]

Yes! Heb nu eindelijk/weer een nieuwe teksteditor op het oog (die ontwikkelen wij niet zelf, wij implementeren er 1 van een derde partij), eentje die niet een rib uit ons lijf kost maar ogenschijnlijk wél goed werkt op alle platforms en niet de rare quirks heeft zoals de huidige editor (eerste letter geen hoofdletter, rare enters/witruimte, etc).

Alleen is deze nog wel in ontwikkeling en niet helemaal stabiel maar ik ga binnenkort hiermee experimenteren.

Super, dankjewel voor het laten weten hoe het daarmee gaat

BrightEchidna89

BrightEchidna89

17-01-2023 om 23:53

AlexOudersnl schreef op 17-01-2023 om 18:52:

...

Een openbaar topic hebben we niet omdat het in de praktijk niet de uitwerking had die we wilden, er werd bijv. te vaak gefit op elkaar of mensen vielen over elkaar om op de moderators te bashen.
Discussie hier is verder niet wenselijk en mag ook bij deze stoppen, dank.

Over het vetgedrukte: welke discussie? Ik zie voornamelijk vragen van forumleden. 
En een discussie stoppen op een forum omdat deze niet wenselijk is? 

Ik waardeer echt jullie inzet om een forum op te zetten maar qua moderatie lijkt het hier vaak een kleutertuin.
En zie dit bericht ook niet als enkel kritiek. Ik zit hier vrij regelmatig op een dag, dus als je een extra mod zoekt, vraag het maar. 

Ik zag een oude bekende forumster en dacht 'hee leuk', maar zie dat deze forumster 'momenteel een ban heeft'. Haar laatste bericht was in oktober 2022.

Is men vergeten die ban op te heffen? Of hoelang duurt dan zo'n 'momenteel' ban ?

Het kan ook een permanente ban zijn, denk ik.

Fleurtje_5 schreef op 12-02-2023 om 18:41:

Ik zag een oude bekende forumster en dacht 'hee leuk', maar zie dat deze forumster 'momenteel een ban heeft'. Haar laatste bericht was in oktober 2022.

Is men vergeten die ban op te heffen? Of hoelang duurt dan zo'n 'momenteel' ban ?

Ik heb van Alex altijd begrepen dat als iemand langer dan een maand geleden een ban heeft gehad (en dat is waarschijnlijk gezien het laatste bericht van oktober is) je ervan uit mag gaan dat het een permanente ban is. 

Lot_ schreef op 13-02-2023 om 09:35:

[..]

Ik heb van Alex altijd begrepen dat als iemand langer dan een maand geleden een ban heeft gehad (en dat is waarschijnlijk gezien het laatste bericht van oktober is) je ervan uit mag gaan dat het een permanente ban is.


Dat zou dan rete jammer zijn. Deze forummer was geen trol, had geen misdaad begaan, ik vond ook niet dat ze cru was of beledigend schreef.

Fleurtje_5 schreef op 13-02-2023 om 13:17:

[..]


Dat zou dan rete jammer zijn. Deze forummer was geen trol, had geen misdaad begaan, ik vond ook niet dat ze cru was of beledigend schreef.

Tja, jij maakt de regels niet. Daarbij verschillen de meningen over wat beledigend is hier nogal tussen mensen. Dus het is aan de mods om die grens te bepalen.

LostJellyfish83

LostJellyfish83

13-02-2023 om 13:26

Ik word hier natuurlijk wel heel nieuwsgierig van over wie het gaat... 😇

De nickname mag ik vast niet noemen, maar ik vind het wel rete jammer dat deze forummer weg is. 

Deze forummer had altijd een heldere mening. Men hoeft het niet eens te zijn met een forummer op een openbaar discussieforum, maar ik vind het wel goed om 'een andere kijk' te zien. Dát heet een discussie. Deze forummer heb ik nooit beledigend zien reageren.

Dit is al de zoveelste forummer met een eigen mening die niet meer op dit forum kan of niet meer mee wil praten, ............(opmerking gewist )

Dus ik vind het gewoon rete jammer. (voor zover ik dat mag vinden)

Ik zie dat er nóg iemand al langere tijd: 'momenteel een ban heeft'

Lollypopje schreef op 13-02-2023 om 13:19:

[..]

Tja, jij maakt de regels niet. Daarbij verschillen de meningen over wat beledigend is hier nogal tussen mensen. Dus het is aan de mods om die grens te bepalen.

Dit. De mods bepalen hier het beleid en wij zijn als forummers te gast. Dan mag je vinden wat je wil maar het beleid is niet aan jou. Take it or leave it. 

Fleurtje_5 schreef op 13-02-2023 om 15:56:

De nickname mag ik vast niet noemen, maar ik vind het wel rete jammer dat deze forummer weg is.

Deze forummer had altijd een heldere mening. Men hoeft het niet eens te zijn met een forummer op een openbaar discussieforum, maar ik vind het wel goed om 'een andere kijk' te zien. Dát heet een discussie. Deze forummer heb ik nooit beledigend zien reageren.

Dit is al de zoveelste forummer met een eigen mening die niet meer op dit forum kan of niet meer mee wil praten, omdat er altijd die groep is (die elkaar graag liken) die meteen gaan klagen bij een ander geluid, maar nooit naar hun eigen gedrag kijken.

Dus ik vind het gewoon rete jammer. (voor zover ik dat mag vinden)

Ik vind dit nogal een boute uitspraak. Mail de mods zou ik zeggen als er zaken zijn die je niet aanstaan. Heeft weinig zin om hier je gal te spuwen.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.